مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

شرکت گوگل به تازگی قابلیتی را طراحی کرده که توسط آن می توان تصاویر زیر اقیانوس ها را مشاهده کنید.

به گزارش صبحانه،  به نقشه های گوگل Google Maps گویند که یک محصول وب از کمپانی گوگل است .نقشه های گوگل در اصل عکسبرداری هوایی از مناطق کره زمین می باشد.در گوگل مپس، نقشه‌های دقیق و کاملی از زمین ارائه می‌گردد.

به تازگی کمپانی گوگل توانسته دوربین هایی را در زیر دریا نصب کنند.

با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید +عکس
با  نصب این گونه دوربین ها این امکان به وجود آمده است که علاوه بر خیابان ها و کوچه های اقصی نقاط دنیا می توانید موجوداتی که در زیر دریاها و اقیانوس ها زندگی می کنند را مشاهده کنید.

این قابلیت برای افرادی که علاقه به دیدن تصاویر زیر اقیانوس ها و دریاها را دارند بسیار مناسب می باشد و درواقع به گونه ای این تصاویر را برای کاربران شبیه سازی کرده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سفر به بهترین مقاصدسفرتابستانی در ایران …سایر مطالب گردشگری و سفر حقایق جالبی که قبل از سفر به تاجیکستان باید بدانیدتصاویرتک شات اخبار داغ فناوریگجت با و آشنا شوید؛ اسپیکر و پرینتر قابل حمل جدید سامسونگ سامسونگ به هارپ چیست؟ شیعه نیوز با این تفاوت که رادیو ترموگرافی سیستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لایه های زیر اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …یک شرکت سازنده تختخواب به نام موفق به طراحی و ساخت یک تشک هوشمند…جغرافیای طبیعی اقلیم شناسیآشنایی با اصطلاحات و مکتب های سیاسی اگر چه مناسب بود ترتیب این اصطلاحات بر اساس حروف پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار …سفر به مکزیک ماجرای سفر دو جوان ایرانی به مکزیک و دیپورت رنجنامه مکزیک سفر به مکزیک سفر به بهترین مقاصدسفرتابستانی در ایران زیباتصاویر سایر مطالب گردشگری و سفر حقایق جالبی که قبل از سفر به تاجیکستان باید بدانیدتصاویر تک شات اخبار داغ فناوری گجت با و آشنا شوید؛ اسپیکر و پرینتر قابل حمل جدید سامسونگ سامسونگ به تازگی دو هارپ چیست؟ شیعه نیوز با این تفاوت که رادیو ترموگرافی سیستمی است که با قدرتی به کوچکی ٣٠ وات لایه های زیر زمینی را اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری جغرافیای طبیعی اقلیم شناسی آشنایی با اصطلاحات و مکتب های سیاسی اگر چه مناسب بود ترتیب این اصطلاحات بر اساس حروف الفبا پناهندگی دات کام مشاهده مبحث خاطرات و اخبار مهاجرت و سفر به مکزیک ماجرای سفر دو جوان ایرانی به مکزیک و دیپورت رنجنامه مکزیک سفر به مکزیک هم



لینک منبع :با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید +عکس

Images for با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید +عکس با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../با-گوگل-مپ-به-اعماق-اقیانوس-سفر-کنید-عکس‎Cached17 ژانویه 2017 ... شرکت گوگل به تازگی قابلیتی را طراحی کرده که توسط آن می توان تصاویر زیر اقیانوس ها را مشاهده کنید. با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../با-گوگل-مپ-به-اعماق-اقیانوس-سفر-کنید‎Cached17 ژانویه 2017 ... با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید ... گوگل‌مپ نام حرم امام خمینی (ره) را تغییر داد +عکس ... با گوگل مپ جای پارک خودروتان را پیدا کنید ... با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../با-گوگل-مپ-به-اعماق-اقیانوس-سفر-کنید-عکس/7269933 شرکت گوگل به تازگی قابلیتی را طراحی کرده که توسط آن می توان تصاویر زیر اقیانوس ها را مشاهده کنید. به گزارش صبحانه، به نقشه های گوگل Google Maps ... الف - با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید alef.ir/vdccmeq002bq1s8.ala2.html?436174‎Cached17 ژانویه 2017 ... شرکت گوگل به تازگی قابلیتی را طراحی کرده که توسط آن می توان تصاویر زیر اقیانوس ها را مشاهده کنید. با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید | خبرنامه دانشجویان ایران iusnews.ir/fa/news.../با-گوگل-مپ-به-اعماق-اقیانوس-سفر-کنید/‎Cached18 ژانویه 2017 ... شرکت گوگل به تازگی قابلیتی را طراحی کرده که توسط آن می توان تصاویر زیر اقیانوس ها را مشاهده کنید. با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید | بولتن | خبروان https://khabarone.ir/news/.../با-گوگل-مپ-به-اعماق-اقیانوس-سفر-کنید 17 ژانویه 2017 ... شرکت گوگل به تازگی قابلیتی را طراحی کرده که توسط آن می‌توان تصاویر زیر اقیانوس‌ها را مشاهده کنید. با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید khabarezendeh.com/اخبار.../با-گوگل-مپ-به-اعماق-اقیانوس-سفر-کنید-2688449.html‎Cachedبا گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید ... در گوگل مپس، نقشه‌های دقیق و کاملی از زمین ارائه می‌گردد. به تازگی ... گوگل‌مپ نام حرم امام خمینی (ره) را تغییر داد +عکس ... با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید/آموزش ذخیره کردن استوری در ... tehranpress.com/fa/news-details/143006/‎Cached17 ژانویه 2017 ... با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید/آموزش ذخیره کردن استوری در ... نقشه های گوگل در اصل عکسبرداری هوایی از مناطق کره زمین می باشد.در گوگل ... با گوگل مپ به اعماق اقیانوس سفر کنید - الف - تی نیوز tnews.ir/الف/16af78234824.html باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقشه های گوگل Google Maps گویند که یک محصول وب از کمپانی گوگل است .نقشه های گوگل در اصل عکسبرداری هوایی از مناطق کره زمین می ...