مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه

[ad_1]
مفیدستان:

روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه

روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه

سوفله هویج بسیار خوشمزه است و ظاهر شکیل هم دارد. یکی از دسرهای معروف کشور فرانسه سوفله هویج است که ما به شما آموزش می دهیم. سوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شود. سوفله هویج با رنگ نارنجی و طعم لذیذی که دارد انتخابی عالی برای یک دسر یا میان وعده رویایی است.

 

مواد لازم:

کره مارگارین 1/2 فنجان
هویج خرد شده نیم کیلو
شکر 3/4 فنجان
نمک و فلفل به میزان دلخواه
تخم مرغ 3 عدد
آرد 3 قاشق غذاخوری
بکینگ پودر 1 قاشق غذاخوری
اسانس وانیل 1 قاشق چایخوری
روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزهطرز تهیه:
1-فر را روی 175 درجه سانتیگراد قرار دهید. دو قالب سوفله را با کره کمی چرب کنید. هویج ها را پوست بگیرید و خرد کنید یک قابلمه بزرگ را پر از آب و نمک کنید و روی حرارت متوسط قرار دهید تا به جوش بیاید. هویج های خرد شده را داخل آب جوش بریزید و حدود 15 الی 20 دقیقه بپزید تا نرم شود. سپس هویج ها را آبکشی کنید و بکوبید تا کاملا نرم و پوره شود.

 

2-کره، اسانس وانیل و تخم مرغ را داخل کاسه ای بریزید و با هم ترکیب کنید. آرد، بکینگ پودر، نمک و شکر را اضافه کنید و هم بزنید. پوره هویج را نیز اضافه کنید و خوب هم بزنید تا ترکیبی نرم و یکدست حاصل شود.

 

3-مایه سوفله را داخل قالب ها بریزید. قالب ها را به مدت 45 دقیقه داخل فری که از قبل گرم شده قرار دهید. زمانی که سوفله پف کرد و روی آن برشته و طلایی شد یعنی آماده است. این سوفله خوشمزه را بعنوان دسر یا میان وعده نوش جان کنید.

 

نکته:
سوفله هویج را می توانید در یک ظرف بپزید و بعد سرو کنید، یا آنکه از ابتدا مایه سوفله را در قالب های تک نفره بریزید و داخل فر بگذارید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه



لینک منبع :روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه

طرز تهیه سوفله هویج - دسر سوفله فرانسوی با هویج | ایران کوک https://irancook.ir/12/29/سوفله-هویج/24345/‎Cachedسوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شود. سوفله هویج با رنگ نارنجی و طعم لذیذی که دارد انتخابی عالی... روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/روش-تهیه-دسر-فرانسوری-سوفله-هویج-خوشمز.html‎Cachedروش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه ،روش تهیه سوفله هویج خوش طعم،آموزش درست کردن سوفله هویج فرانسوی،روش تهیه سوفله هویج خوشمزه فرانسوی. آموزش دسر فرانسوی سوفله هویج - عصر پدیا www.asrpedia.ir/آموزش-دسر-فرانسوی-سوفله-هویج/‎Cached30 دسامبر 2016 ... می خواهیم یک دسر خوشمزه و خاص را به شما آشپزهای ایرانی آموزش دهیم همراه ما باشید باآموزش دسر فرانسوی سوفله هویج در ادامه . سوفله هویج یک دسر خوشرنگ مقوی - onvansho onvansho.ir/result/سوفله-هویج-یک-دسر-خوشرنگ-مقوی.html روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه از بین کلیه محتوا اطلاعاتاخبار سایتها . دسرهای خوشمزه سفره شیراز قبلا حلوای هویج که میتونه یه دسر خوشمزه یه عصرانه یا ... روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه naws.rzb.bloges.ir/view500198.html روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه. سوفله هویج بسیار خوشمزه است و ظاهر شکیل هم دارد. یکی از دسرهای معروف کشور فرانسه سوفله هویج است که ما به شما آموزش ... راهکار تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج طعم دار (2 عکس) - سرزه www.serze.com/راهکار-تهیه-فرانسوری-سوفله-هویج-عکس-2771147/‎Cachedراهکار تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج طعم دار (2 عکس). توسط. شراره ز. -. چهار شنبه, 18 ژانویه, 2017. روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه ... طرز تهیه سوفله هویج - میهن مگ https://mihanmag.com/post/.../طرز_تهیه_سوفله_هویج‎Cached17 ژانویه 2017 ... میهن مگ - وب سایت ایران کوک: سوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شود. سوفله هویج با رنگ نارنجی و ... طرز تهیه سوفله هویج | حیاط خلوت hayatkhalvat.com/2017/02/طرز-تهیه-سوفله-هویج/‎Cached16 فوریه 2017 ... سوفله یکی از دسرهای معروف و خوشمزه فرانسوی است که با تخم مرغ و مواد دیگر تهیه می شود. سوفله هویج با رنگ نارنجی و طعم لذیذی که دارد انتخابی ... روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه aseman12.rozblog.com/.../روش-تهیه-دسر-فرانسوری-سوفله-هویج-خوشمزه.html‎Cached18 ژانویه 2017 ... مفیدستان: روش تهیه دسر فرانسوری سوفله هویج خوشمزه سوفله هویج بسیار خوشمزه است و ظاهر شکیل هم دارد. یکی از دسرهای معروف کشور فرانسه سوفله ... طرز تهیه سوفله هویج مهیج | ستاره setare.com/fa/news/12520/طرز-تهیه-سوفله-هویج-مهیج‎Cached6 جولای 2017 ... سوفله هویج دسر فرانسوی بسیار خوش رنگ و لعاب به عنوان دسر یا میان وعده رویایی، از ترکیب تخم مرغ، هویج و مواد دیگر آماده، و در فر تهیه می‌شود. ... این سوفله خوشمزه را بعنوان دسر یا میان وعده نوش جان کنید. گردآوری: مجله اینترنتی ...