مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه‌ی کتلت سیب‌زمینی و هویج

[ad_1]
مفیدستان:

امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک کتلت ساده و بدون گوشت آشنا کنیم. مواد اولیه این کتلت، در دسترس بوده و روش تهیه‌ی آن بسیار آسان می‌باشد. با ما همراه باشید.

روش تهیه‌ی کتلت سیب‌زمینی و هویج
طرز تهیه‌ی کتلت سیب‌زمینی و هویج

 

«اختصاصی تابناک باتو» امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک کتلت ساده و بدون گوشت آشنا کنیم. مواد اولیه این کتلت، در دسترس بوده و روش تهیه‌ی آن بسیار آسان می‌باشد. با ما همراه باشید.

مواد لازم:

سیب زمینی متوسط: سه عدد

هویج متوسط: دو عدد

پودر نشاسته: سه قاشق غذاخوری

آرد: چهار قاشق غذاخوری

پنیر پیتزا: یک چهارم پیمانه

نمک و فلفل و ادویه: به میزان لازم

پیاز: یک عدد متوسط

سیر: چند حبه (به دلخواه)

آرد سوخاری یا آرد معمولی: به میزان لازم

طرز تهیه:

سیب زمینی و هویج را جداگانه می‌پزیم. سپس هر دو را در ظرفی رنده می‌کنیم. پیاز و سیر را ریز خرد کرده و تفت می‌دهیم تا طلایی رنگ شوند و به مخلوط سیب زمینی و هویج اضافه می‌کنیم. سپس پودر نشاسته، آرد، نمک و فلفل و ادویه و پنیر پیتزا را به مخلوط بالا می افزایم و خوب هم می زنیم. به اندازه‌ی یک نارنگی کوچک از مواد برداشته داخل آرد معمولی یا آرد سوخاری می‌غلتانیم و در روغن سرخ می‌کنیم.

ترجمه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: cookpad 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه خورش آلو و هویج آکاطرز تهیه سیب زمینی و هویج را خلال می کنیم گوشت را با پیاز سرخ شده و یک قاشق روغن ، کمی سوپ تره فرنگی، طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینیسوپ لیموی یوکاتان ، سوپ محبوب مکزیکی ها سوپ فلفل دلمه ای سوپ سیب زمینی سوپ گوجه فرنگی طرز تهیه کیک هویج با گردو و دارچینکیک هویج،طرز تهیه کیک هویج،کیک هویج و گردو،دستور پخت کیک هویج،کیک هویج و دارچین،طرز طرز تهیه مربای هویج طرز تهیه مربای هویج مواد لازم هویج ۱ کیلو شکر ۱کیلو گلاب نصف استکانطرز تهیه ی ته چین مخصوص عکسته چین مخصوص ،دستور آشپزی ، ته چینطرز تهیه ی ته چین مخصوص عکسطرز تهیه ی خوراک مرغ مجلسی طرز تهیه ابتدا مرغ را پاک کرده و سپس چربی‌های مرغ را بکنید و آن را قطعه قطعه کرده و آموزش تهیه تر حلوای هویج مخصوص ماه رمضان – …آموزشتهیهترحلوایهویجطرز تهیه ابتدا هویج رنده شده را پخته و آن را از صافی پارچه‌ای رد کنید تا‌ آب درون پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــزبا در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانیآشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست طرز تهیه خورش آلو و هویج آکا طرز تهیه سیب زمینی و هویج را خلال می کنیم گوشت را با پیاز سرخ شده و یک قاشق روغن ، کمی تفت می سوپ تره فرنگی، طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی سوپ تره فرنگیسوپ تره فرنگی طرز تهیهسوپ تره فرنگی با سیب زمینیطرز تهیه سوپ تره فرنگیروش طرز تهیه کیک هویج با گردو و دارچین کیک هویج،طرز تهیه کیک هویج،کیک هویج و گردو،دستور پخت کیک هویج،کیک هویج و دارچین،طرز پخت طرز تهیه مربای هویج طرز تهیه مربای هویج مواد لازم هویج ۱ کیلو شکر ۱کیلو گلاب نصف استکان طرز تهیه ی ته چین مخصوص عکس ته چین مخصوص ،دستور آشپزی ، ته چینطرز تهیه ی ته چین مخصوص عکس طرز تهیه ی خوراک مرغ مجلسی طرز تهیه ابتدا مرغ را پاک کرده و سپس چربی‌های مرغ را بکنید و آن را قطعه قطعه کرده و بشویید و آموزش تهیه تر حلوای هویج مخصوص ماه رمضان – جدیدترین اخبار آموزشتهیهترحلوای طرز تهیه ابتدا هویج رنده شده را پخته و آن را از صافی پارچه‌ای رد کنید تا‌ آب درون هویج خارج آموزش بهترین غذاهای ایرانی،آشپزی ایرانی آشپزی ایرانی‌ و غذای ایرانی‌ مطمئنا یکی‌ از بهترین و خوشمزه‌ترین‌ها در دنیاست پرتال آموزشی تخصصی ســـرآشپـــز با در یافت و نصب تولبار اختصاصی ســـــــرآشپـــــــــز می توانید از آخرین مطالب ، آموزشها کتلت سیب زمینی و گوشت سیب زمینی



لینک منبع :طرز تهیه‌ی کتلت سیب‌زمینی و هویج

کوکوی سیب زمینی و هویج - نمناک namnak.com/کوکوی-سیب-زمینی-و-هویج-.p5393‎Cached Rating: 4.4 - 41 reviews کوکوی سیب زمینی و هویج , کوکوی سریع و ساده , کوکو با ساده ترین مواد اولیه را در ... طرز تهیه : سیب زمینی ها را آب پز کرده و له میکنیم , هویج را رنده کرده و با سایر مواد ... Images for طرز تهیه‌ی کتلت سیب‌زمینی و هویج کتاب آشپزی/کتلت گوشت با سیب‌زمینی - ویکی‌کتاب https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب.../کتلت_گوشت_با_سیب‌زمینی‎Cached Similarکتلت گوشت با سیب زمینی از لحاظ لغوی کتلت قسمی خوراک است که با گوشت کوبیده ... طرز تهیه: سیب زمینی‌ها را بشویید و سپس آب‌پز کنید (با مقدار کافی آب در قابلمه ... سیب زمینی، هویج، پیاز، گوشت، تخم مرغ، آرد و ادویه‌ها را در یک کاسه بریزید . ‎۱ دستور شماره یک - ‎۲ دستور شماره دو - ‎۳ دستور شماره سهطرز تهیه کتلت هویج - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/carrot-cutlet-recipe2.html‎Cached Similarطرز تهیه کتلت هویج مواد لازم برای کتلت هویج , پخت انواع کتلت , آموزش پخت کتلت هویج , نحوه پخت کتلت هویج, آموزش آشپزی , سایت آشپزی. شامی هویج و سیب زمینی - بهارسایت baharsite.com/?p=1919‎Cachedشامی و کوکو وکتلت گزینه های مناسبی برای سفره افطار هستن این نوع شامی به دلیل ... طرز تهیه: *ابتدا سیب زمینی , هویج و پیاز رو با رنده ریز رنده کنید.و کمی اب ... طرز تهیه‌ی کتلت سیب‌زمینی و هویج - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/61530/طرز-تهیه‌ی-کتلت-سیب‌زمینی-و-هویج‎Cached18 ژانویه 2017 ... «اختصاصی تابناک باتو» امروز تصمیم داریم شما را با روش تهیه‌ی یک کتلت ساده و بدون گوشت آشنا کنیم. مواد اولیه این کتلت، در دسترس بوده و روش ... کتلت با سیب زمینی خام - الی گولو www.eligooloo.com/fa/.../کتلت-با-سیب-زمینی-خام--کتلت-‎Cached Similar23 آوریل 2013 ... طرز تهیه: سیب زمینی را پوست بکنید و رنده کنید یا بریزین تو خرد کن و ... سیب زمینی، هویج ، پیاز ، گوشت ، تخم مرغ ، آرد و ادویه ها را در یک کاسه ... طرز تهیه یک کتلت خوشمزه با سس مخصوص • دونفره https://www.2nafare.com/کتلت-خوشمزه-با-سس/‎Cachedطرز تهیه یک کتلت بسیار خوش طعم و ترد با یک سس مخصوص بی نظیر و خوشمزه. این کتلت با هویج و گوشت چرخکرده و سیب زمینی و پیاز تهیه میشه و یک غذای عالی ... طرز تهیه کتلت هویج - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/kotlet1/20131230105654.html‎Cached Similarطرز تهیه کتلت هویج,مواد لازم برای کتلت هویج,نحوه پخت کتلت هویج,آموزش پخت کتلت هویج,آموزش کتلت هویج,دستور پخت کتلت هویج,کتلت و شامی. طرز تهیه کوکوی هویج تصویری - آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/koko1/201341973257.html‎Cached Similar19 آوریل 2013 ... آموزش پخت کوکو سیب زمینی سوخاری .... در این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد طرز تهیه کوکوی هویج تصویری ارائه ... روش تهیه کوکو هویج - آکا ...