مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ایران جلوتر از ترکیه و دوبی

[ad_1]
مفیدستان:
اتاق خبر 24: 

رسانه معتبر اقتصادی بیزینس اینسایدر،‌ ابتدای این هفته فهرستی از پنجاه مقصد برگزیده برای سفر گردشگران در سال 017 را اعلام کرده است.

فهرست بیزینس اینسایدر در کنار فهرست مجله هایی چون تراول نشنال جئوگرافیک و لونلی پلنت و همچنین پایگاه هایی مانند تریپ ادوایزر تاثیر به سزایی در تعیین مقاصد گردشگران دارند.

این فهرست با معرفی مقاصدی چون پاتاگونیای شیلی سن پطرزبورگ روسیه و نپال شروع می شود و در یازدهمین مورد به ایران می رسد.

نویسندگان این پرونده بیزینس اینسایدر، کاهش خطر در سال های اخیر یا به عبارتی افزایش امنیت را عامل جذب بیشتر گردشگران به ایران دانسته است.

این رسانه اقتصادی به ثبات و امنیت ایران در منطقه خاورمیانه اشاره مستقیم دارد که همین موضوع علاوه بر افزایش پروازهای عبوری از آسمان کشور،‌ موجب شده است سیل گردشگران خارجی هتل ها و مکان های اقامتی شهرهای بزرگ ایران را به حد اشباع برساند.

تمام این ها به رغم گذشته شدن محدودیت های جدید از سوی آمریکا برای اتباع غیر آمریکایی است که در صورت اینکه در بازه پنج ساله به ایران سفر کرده باشند در هر صورت نیاز به اخذ ویزای سفر به آمریکا دارند؛ قانونی که مورد اعتراض بسیار از کشورهای اروپایی قرار گرفت و آن را ناعادلانه خواندند.

با این حال امنیت و آرامش ایران آن هم در روزهای پر تب و تاب خاورمیانه موجب شده که نه فقط گردشگران شرقی بلکه گردشگران اروپایی و آمریکایی نیز ایران را هدف خاص خود قرار دهند.

قرار گیری نام ایران بالاتر ازنام کشورهایی چون پرتغال، پروف فرانسه، ژاپن،‌جنوبگان و ایتالیا در حالی است که در منطقه فقط کشورهای عمان، هند و با فاصله و در انتهای لیست شهر ابوظبی امارات متحده عربی،‌ تنها نقاط گردشگری است که امنیت و ارزش لازم برای گردشگری در سال پیش روی میلادی را دارد. در این فهرست نامی از ترکیه به میان نیامده است.

بیزینس اینسایدر همچنین در ادامه تمایل و رشد ورود گردشگران به ایران را در سال 2017 صعودی پیش بینی کرده است. این رسانه دلیل این رشد قابل پیش بینی حجم گردشگران را ناشی از افزایش پروازهای مستقیم به تهران از شهرهایی مانند پاریس و لندن دانسته و همچنین به ساخت چندین هتل جدید در کشور اشاره کرده است.

ایران در سال های اخیر میزبان بیش از 5 میلیون گردشگر خارجی بوده است و بیش از 5/7 میلیارد دلار در هر سال درآمد داشته است.

بنابر برنامه ریزی ها این امید وجود دارد که تا سال 025 یعنی کمتر از 10 سال دیگر ایران میزبان 20 میلیون گردشگر خارجی باشد.

ارائه ویزا در فرودگاه برای افرادی از ملیت های 190 کشور و همچنین برقراری ویزای الکترونیک از جمله طرح هایی است که ایران برای جذب بیشتر گردشگر خارجی در صدد انجام آن است.

منبع: هفت صبح

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ اختلاف ساعت شهرهای مهم جهان با تهران مرکز اطلاعات فنی ایرانمرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار پایگاه خبری تحلیلی کاپ اخبار فوتبالآخرین اخبار فوتبال و به روز ترین خبر های ورزشی را از سایت کاپ دنبال کنید جدیدترین خبر اعتراف عجیب آناهیتا نعمتی او از ازدواجش، مادر شدنش و آناهیتا نعمتی بازیگر زن سینمای ایران، به تازگی در گفت و گویی مفصل درباره همه اتفاقات پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتیبا سلام و خسته نباشیدبرادر من برای مسافرتی، از یکی از آزانسهای هواپیمایی بلیط رفت الف هواپیماهای ایرباس به زودی در آسمان ایران اوباما خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه نوشت که وزارت خزانه داری آمریکا مجوز فروش خواندنی هایی در مورد خوانندگان ایران آرشیو ابی دو سال پیش از انقلاب برای کنسرت به آمریکا رفت و دیگر برنگشت ابیابی در اوان نوجوانی مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری الف نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور از روزهای پایانی ماه رمضان آغاز شد به نحوی که از تمامی پرسش ها در مورد گرین کارت بایگانی …سلام دوستان، ممنون از این سایت و اطلاعات مفیدی که در اختیار دیگران قرار میدهید راهنمای انتخاب صندلی هواپیما انتخاب صندلی هواپیما آژانس هواپیمایی و مسافرتی آفتاب ساحل آبی ، شرکت خدمات مسافرت هوایی موتور جستجوی قطره نوع خودرو قیمت کارخانه قیمت بازار تیپ دوگانه سوز اعتراف عجیب آناهیتا نعمتی او از ازدواجش، مادر شدنش و حضور آناهیتا نعمتی بازیگر زن سینمای ایران، به تازگی در گفت و گویی مفصل درباره همه اتفاقات مهم اختلاف ساعت شهرهای مهم جهان با تهران مرکز اطلاعات فنی ایران مرکز اطلاعات فنی ایران با بیش از سال سابقه در زمینه ارائه اطلاعات فنی شامل اخبار اقتصادی الف هواپیماهای ایرباس به زودی در آسمان ایران اوباما، ترامپ هواپیماهای ایرباس به زودی در آسمان ایران اوباما، ترامپ را دور زد پایگاه خبری تحلیلی کاپ اخبار فوتبال آخرین اخبار فوتبال و به روز ترین خبر های ورزشی را از سایت کاپ دنبال کنید جدیدترین خبر های تمامی پرسش ها در مورد گرین کارت بایگانی سلام دوستان، ممنون از این سایت و اطلاعات مفیدی که در اختیار دیگران قرار میدهید الف نظر شما درباره این تصاویر چیست؟ ترافیک در جاده های منتهی به شمال کشور از روزهای پایانی ماه رمضان آغاز شد به نحوی که از ظهر بحث آزاد تیر – شیراز ۱۴۰۰، شیراز پایتخت فرهنگی ایران بازدیدکنندگان محترم شیراز ۱۴۰۰، لطفا سوالات و مطالب خارج از بحث خود را در این قسمت بیان کنید مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام پروپوزال سمینار مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری، گروه آخرین اخبار از ترکیه حمایت اذربایجان از ترکیه خرید اینترنتی از ترکیه خبرهای جدید از ترکیه تصاویر دیدنی از ترکیه اخذ نمایندگی از ترکیه واردات کالا از ترکیه صادرات از ترکیه به ایران



لینک منبع :ایران جلوتر از ترکیه و دوبی

ایران جلوتر از ترکیه و دوبی | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/75625‎Cached11 دسامبر 2016 ... نام ایران در رده های نخست فهرست 50 مقصد برتر گردشگری سال 2017 بیزینس اینسایدر قرار گرفت. اخبار من - ایران جلوتر از ترکیه و دوبی www.akhbareman.com/detail/.../ایران-جلوتر-از-ترکیه-و-دوبی‎Cachedنام ایران در رده های نخست فهرست 50 مقصد برتر گردشگری سال 2017 بیزینس اینسایدر قرار گرفت. اختلاف ساعت تهران با شهرهای دنیا - آژانس مسافرتی www.agencytravel.ir/اختلاف-ساعت-تهران/‎Cached Similarاختلاف ساعت شهرهای مهم دنیا با ایران. ... نیم ساعت, آنکارا, ترکیه. ×, دو ساعت و نیم, آمستردام, هلند. ×, دو ساعت و ... نیم ساعت, دوبی, امارات متحده عربی. ×, سه ساعت و نیم ... چرا مردم می خواهند به دبی و ترکیه سفر نکنند؟ - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/992470‎Cached12 ژانویه 2016 ... مثلا برخی از گردشگران ایرانی گزارش می‌کنند که در هتل‌های دبی با رفتارهای تبعیض‌آمیز مواجه هستند و نظیر این رفتارها در فرودگاه‌های ترکیه نیز رخ ... اختلاف ساعات کشورها با ایران | یزدان گشت سفیران www.gashtesafiran.com/اختلاف-ساعات-کشورها-با-ایران/‎Cached14 مارس 2016 ... اختلاف ساعات کشورها با ایران,اختلاف ساعات شهرها دنیا با تهران,اختلاف ساعت ایران و ترکیه,اختلاف ساعت ایران و دبی,اختلاف ساعت ایران و ارمنستان. ... چهار ساعت و نیم جلوتر; شهر ریاض (کشور عربستان سعودی) » نیم ساعت عقب تر ... پشیمانی ایرانی‌ها از خرید آپارتمان‌ در ترکیه و دوبی - فرارو fararu.com/fa/.../پشیمانی-ایرانی‌ها-از-خرید-آپارتمان‌-در-ترکیه-و-دوبی‎Cached Similar17 ژانویه 2015 ... در لابه‌لای آگهی املاک خارجی آپارتمان‌های کوچک ترکیه و دوبی .... علاوه‌بر این در گذشته اجاره ملک خارجی از ایران چندان مرسوم نبود اما درحال حاضر تعدادی ... برگه عبور (وارد شدن به ایران بدون گذرنامه) [بایگانی] - ApplyAbroad ... www.applyabroad.org/forum/archive/index.php/t-58033.html‎Cached Similarاین برگه فقط برای خروج از ترکیه و ورود به ایران هستش. ... از ترکیه میگیریم وقتی پاسپورت رو سفارت انگلستان میگیره ازمون برای دبی یا ابو ...... باش (یکم مذاکره کنی میتونی بندازیش یک روز جلوتر) جهت تحویل برگه عبور، که ... Dubai , دبی - تچرا سیر کبیر www.techraseir.com/PackageCat.aspx?src=161‎Cachedمانند هندی ها، چینی ها، فیلیپینی ها و ایرانی ها. اختلاف ساعت تهران و دبی. ساعت در دبی حدود نیم ساعت از تهران جلوتر است. مثلاً اگر ساعت در تهران یک بعدازظهر است ... پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتی - ساحل آبی https://sahelabi.com/Aboutus/QandA‎Cachedایا ویزا و بلیط تایلند داشته باشیم ولی جلوتر هتل رزرو نکنیم دیپورت میشویم .... همسر بنده اصالتا تایلندی هستند ولی بعد از ازدواج با من در ایران زندگی میکنند. .... سلام، ایا دبی هم مثل ترکیه پایان سفر ، داره همچین چیزیو که بریم مالیاتى که بهمون از ... تور مجازی: دبی کجاست؟ - کجارو www.kojaro.com/2017/1/13/124435/dubai-the-best/‎Cached21 ژانویه 2017 ... دبی یکی از نام‌آشناترین و شگفت‌انگیزترین شهرهای دنیا، شهری که تحقق ... طراحی و فناوری‌‌های به کار رفته گاه از روزگار خود فرسنگ‌ها جلوتر زده‌اند.