مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خطرناکترین رودخانه دنیا+تصاویر

[ad_1]
مفیدستان:

یکی از خطرناک ترین پدیده های طبیعی دنیا بین برج باردن و کلیسای بولتون در یورکشایر انگلستان نیز قرار گرفته است .

این نهر کوهستانی که دارای ظاهری فریبنده می باشد ، تنها ۶ فوت عرض دارد و با نام استراید یا بولتون استارید نیز شناخته می شود . اما زیر این مسیر، شکاف عمیقی با جریان های قدرتمند وجود دارد که هر شخصی را که داخل این رودخانه بیفتد به کام مرگ حتمی می کشد.

در حقیقت تا به امروز حتی یک نفر نیز زنده از این رودخانه بیرون نیامده، حتی جسدهای آنان نیز پیدا نشده است.

برای اینکه از راز خطرناک بودن این رودخانه آگاه شویم کافی است که از کنار مسیر رودخانه بالا برویم، در کمتر از ۱۰۰ یارد، این نهر کوچک به رودخانه ای با عرض قابل توجه ۳۰ فوت تبدیل می شود. این همان رودخانه ی وارف Wharfe است که از میان یورکشایر عبور می کند. اما زمانی که به کلیسای بولتون می رسد جریان آب ناگزیر به عبور از میان شکافی باریک گشته و همین موضوع باعث می شود که آب سرعت و عمق بیشتری پیدا کند.

در زیر این مسیر شبکه ای از غار و تونل های مختلف وجود دارد که بقیه ی آب این رودخانه را در خود جای می دهد و به همین دلیل است که هیچ کس از عمق واقعی بولتون استراید اطلاع دقیقی ندارد.

سطح آب این نهر آنقدر آرام به نظر می رسد و دو لبه ی رودخانه آنقدر به هم نزدیک هستند که در گذشته بسیاری از گردشگران بی پروا فکر می کردند که می توانند از روی آن پریده یا با قدم گذاشتن بر روی سنگ های داخل بستر، از آن گذر کنند، اما آنها خبر نداشتند که عمق آب در این مسیر برخلاف تصور معمول تا جایی بیشتر از زانو است! در این منطقه تابلوهای خطر بر روی درختان نصب شده و افراد را از پریدن بر روی این مسیر منع می کند. هرچند همچنان داستان های زیادی از افرادی شنیده می شود که ناگهان لیز خورده و بدون ذره ای رحم به کام غارها و تونل های زیر این نهر فرو کشیده شده اند.

از قرار معلوم یکی از قربانیان بولتون استراید، ویلیام د رومیلی جوان پسر لیدی آلیس د رومیلی بوده که در سال ۱۱۵۴ در تلاشی ناموفق برای پریدن از روی این مسیر، داخل آن افتاده و ناپدید می شود. مادر او آنچنان از مرگ او عزادار و ناراحت بود که تمام زمین های اطراف را به تاسیس صومعه ی بولتون اختصاص داد. این افسانه ی غم انگیز بعدها در شعر ویلیام وردزورث به نام «نیروی دعا» جاودانه شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خطرناک ترین گذرگاه های دنیا عکسخطرناک ترین گذرگاه های دنیا عکس تخته هایی باریک با سوراخ ها و پوسیدگی های بسیار که با عکس های ترسناک عکس وحشتناکعکس های ترسناکعکس دیدنی تصاویر ترسناکترس وحشت عکس عکسهای دیدنی و تصاویر زیبا و شگفت انگیز از حیات وحش، تصاویر …تصاویر طبیعتتصاویرعکس زیباعکس های شگفت انگیزبهترین تصاویر گرفته شدهتصاویر زیبا اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی …اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار تصاویر چیدمان زیبای جهیزیه عروستصاویر چیدمان زیبای جهیزیه عروس تزیین جهیزیه عروس چیدمان خانه عروس دکوراسیون خانه پس زمینه های بسیار زیبا با موضوع باران جذابپس زمینه های بسیار زیبا با موضوع باران عکس های بارانیتصاویر بارانی والپیپر باران تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، …تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگران گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمدگنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمد تاریخ و جغرافیا و علوم اجتماعی گنجینه خطرناک ترین گذرگاه های دنیا عکس خطرناک ترین گذرگاه های دنیا عکس تخته هایی باریک با سوراخ ها و پوسیدگی های بسیار که با کابل عکس های ترسناک عکس وحشتناکعکس های ترسناکعکس دیدنی تصاویر ترسناکترس وحشت عکس عکسهای دیدنی و ترسناکعکس تصاویر زیبا تصاویر طبیعتتصاویرعکس زیباعکس های شگفت انگیزبهترین تصاویر گرفته شدهتصاویر زیبا از حیات اخبار،اخبار گوناگون،اخبار جالب،اخبار جدید،دانستنی های جالب اخبار جالبجالب انگیزمطالب جالب عکس جالبرکورد گینس اخباردانستنی های جالباخبار گوناگون تصاویر چیدمان زیبای جهیزیه عروس تصاویر چیدمان زیبای جهیزیه عروس تزیین جهیزیه عروس چیدمان خانه عروس دکوراسیون خانه عروس پس زمینه های بسیار زیبا با موضوع باران جذاب پس زمینه های بسیار زیبا با موضوع باران عکس های بارانیتصاویر بارانی والپیپر باران عکس های تکناز دیدنی ها، خبری، پزشکی، اس ام اس، عکس، مطالب جالب و تکنازعکس خنده دارعاشقانهاس ام اس جدیدمطالب جالب و خواندنیطنزعکس های بازیگرانلاغری و گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمد گنجینه علوم اجتماعی شهرستان ششتمد تاریخ و جغرافیا و علوم اجتماعی گنجینه علوم



لینک منبع :خطرناکترین رودخانه دنیا+تصاویر

Images for خطرناکترین رودخانه دنیا+تصاویر خطرناک‌ترین رودخانه‌های دنیا + تصاویر - بازار خبر www.bazarkhabar.ir/News.aspx?ID=79243‎Cached Similar5 آگوست 2014 ... خطرناک‌ترین رودخانه‌های دنیا + تصاویر ... در این گزارش نگاهی داریم به تعدادی از خطرناک‌ترین رودخانه های جهان که در طول عمر خود خسارات جانی و مالی ... خطرناک ترین رودخانه های جهان کدامند؟ - تالاب www.talab.org/tourism/.../what-most-dangerous-rivers-world.html‎Cachedخطرناک ترین رودخانه های جهان کدامند؟ لیستی از خطرناک ترین رودخانه های دنیا را در اینجا نام بردیم. رودخانه میسیسیپی. بزرگ‌ترین رود آمریکای شمالی که از مناطق بسیار ... کشنده ترین رودخانه های جهان کدامند؟ - بیتوته www.beytoote.com/iran/wonders/world3-deadly-river.html‎Cached Similarترسناک ترین رودخانه های جهان وحشتناک ترین رودخانه های جهان کشنده ترین رودخانه های جهان,رودخانه ریو تینتو ... دیدنی های روسیه,تصاویر روسیه ... این رودخانه یکی از خطرناک ترین مکان ها برای شیرجه زدن است که تا به حال جان بیش از 8 نفر را گرفته است. خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان + عکس - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../خطرناک-ترین-رودخانه-بی-بازگشت-جهان-عکس‎Cached1 نوامبر 2016 ... تصویر خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان + عکس. به گزارش جام جم آنلاین به نقل از تابناک، در انگلستان، یک رود زیبا و در عین حال خطرناک وجود ... خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان - سایت خبری تحلیلی تابناک ... www.tabnak.ir/fa/news/.../خطرناک-ترین-رودخانه-بی-بازگشت-جهان‎Cached31 ا کتبر 2016 ... خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان ... ماجرای سقوط درختی در دانشگاه + تصاویر ... رودخانه ای که در زمستان به جاده تبدیل می شود+تصاویر خلاف ویژه ... خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان - تابناک باتو tabnakbato.ir/fa/news/.../خطرناک-ترین-رودخانه-بی-بازگشت-جهان‎Cached31 ا کتبر 2016 ... خطرناکترین رودخانه بی بازگشت جهان اختصاصی «تابناک باتو»؛ در انگلستان، یک رود زیبا و در عین حال خطرناک وجود دارد. نام این رودخانه «بولتن ... خطرناکترین رودخانه دنیا+تصاویر | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/73693‎Cached29 نوامبر 2016 ... خطرناکترین رودخانه دنیا+تصاویر. یکی از خطرناک ترین پدیده های طبیعی دنیا بین برج باردن و کلیسای بولتون در یورکشایر انگلستان نیز قرار ... خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان + عکس roozplus.com/fa/.../خطرناک-ترین-رودخانه-بی-بازگشت-جهان-عکس‎Cached1 نوامبر 2016 ... خطرناک ترین رودخانه بی بازگشت جهان + عکس. هر کس پایش را به آب این رود نزدیک کند، به سرعت و ظرف چند ثانیه توسط آب های رود بلعیده خواهد شد و ... 10 تا از خطرناک ترین حیوانات دنیا را بشناسید - گردالی gerdali.com/10-تا-از-خطرناک-ترین-حیوانات-دنیا-را-بشنا/‎Cached Similarقلعه بزرگ حیوانات دنیا همیشه سلطان های خود را دارد. ... اگر کنجکاو هستید تا خطرناک ترین حیوانات روی این زمین را بشناسید، این مطلب را از دست ... سلطان رودخانه ها!