مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟

[ad_1]
مفیدستان:
اتاق خبر 24: 

 پس از اجرای توافق هسته‌ای و بهبود روابط ایران با غرب، ایران از سوی بسیاری از رسانه‌های غربی به عنوان مقصدی مناسب و دیدنی برای سفر معرفی شده است.

انتشار گزارش‌های مختلف در مورد جاذبه‌های تاریخی- فرهنگی، رفتار مهمان‌نواز مردم و ارزان بودن هزینه سفر در کنار امنیت کشور، موجب شده است تعداد مسافران به مقصد ایران افزایش یابد.

مطرح شدن نام ایران در رسانه‌های بین المللی از این جهت حائز اهمیت است که می‌تواند بازار گردشگری را برای ایران بهتر کند و به نوعی بازاریابی برای خدمات گردشگری ایران محسوب می‌شود.

در تازه‌ترین اتفاق پس از برقراری مجدد پروازهای بریتیش ایرویز با ایران، مجله بیزینس تراولر در شماره ماه نوامبر خود به معرفی شهر تهران پرداخته و تصویری از تهران را بر جلد خود درج کرده است. این مجله که از معتبرترین نشریات سفر و گردشگری در جهان به شمار می‌آید، در عنوان خود خبر از «بازگشایی آغوش تهران به روی جهانیان» داده است.

بیزینس تراولر گزارش خود را این چنین آغاز می‌کند: «زمانی که پروازهای بریتیش ایرویز در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) به زمین نشست، از پنجره به بیرون نگاه کردم تا کوهستان توچال را که در افق و در سایه روشن قرار گرفته بود، تماشا کنم؛ کوهستانی که در آسمان نارنجی ناشی از طلوع خورشید، مانند دندان کوسه به نظر می‌رسید.»

وی ادامه می‌دهد: «در روز نخست سپتامبر، پنج ماه پس از ایجاد یک مسیر پرواز هفتگی از سوی شرکت ایرفرانس و فرودگاه شارل دوگل پاریس به پایتخت ایران، بریتیش ایرویز نیز به نخستین شرکتی در بریتانیا از ۴ سال گذشته تبدیل شد که برای سفر به ایران خدماتی فراهم می‌کرد.»

این نشریه سپس به شرح تجربه‌های مختلف سفر به ایران می‌پردازد و از جمله به ماجرای ورود دوچرخه‌سواران ۱۹ ساله در طول جاده ابریشم از پکن تا تهران اشاره می‌کند؛ دوچرخه‌سوارانی که بعد از ۱۰ هزار کیلومتر رکاب زدن در ۹ کشور، سفرشان با دیدار نخستین سفیر بریتانیا از ایران از سال ۲۰۱۱ منطبق شد.

بخش دیگر این مقاله به وضعیت گردشگری ایران در آینده اختصاص دارد و در این خصوص اشاره می‌کند: «ایران امیدوار است تا سال ۲۰۲۵ سالانه ۲۰ میلیون گردشگر جذب کند. سال گذشته ایران ۵.۲ میلیون نفر گردشگر را به خود جذب کرد که هزینه‌کرد هر گردشگر تقریبا ۱۷۰۰ دلار درنظر گرفته شده بود و بر این اساس مجموع هزینه‌کرد گردشگران در این کشور، به ۸ میلیارد دلار رسید.»

بیزینس تراولر همچنین در بخش پایانی خود، به بررسی ۱۰ تجربه برتر در سفر به ایران می‌پردازد و این مکان‌ها را به ترتیب این چنین رتبه‌بندی می‌کند؛ کاخ گلستان، بازار بزرگ تهران، رستوران سنتی، گنجینه جواهرات ملی، مجموعه کاخ نیاوران، مجموعه سعدآباد، برج آزادی، برج میلاد، دربند و رستوران‌های فرحزاد.

منبع: خبرایرانی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

خبرگزاری اقتصاد ایراندر نامه سیف به مدیران بانکها مطرح شد؛ دستور سیف به بانک ها و موسسات اعتباریبا ده آسمان‌ خراش برتر جهان بیشتر آشنا شویم …آیا تا به حال فکر کرده‌اید وقتی از فراز بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان به اطراف نظری ، سرویس جدید پرشین‌گیگسرویس آپلود فایل سرویس میزبانی و آپلود فایل پرشین‌گیگ روی سرورهای ابری در اختیار مکانهای دیدنی ،جاذبه های گردشگری ایران ،مکانهای تفریحی ایرانتور گردشگریمکان های دیدنیآبشار مارگونگردشگری تهرانتورگردشگری گردشگری ایران ایران شناسی و ایران گردی ایران شناسی و ایرانگردی …ایرانگردیایران شناسیجاذبه های دیدنی استاندیدنی های ایرانتوصیه های سفرمناطق معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکندموقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات سفر ایرانی تنوع آب و هوای ایراندر ژانویه و فوریه آذر و دی سه نوع منطقه آب و هوائی در ایران وجود دارد سواحل دریای خزر عصر ایران کشته در تیراندازی در یک فرودگاه آمریکا مهاجم روانی بود ترام‍پ برکناری همه سفرای جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایرانمطلب مرتبط با این موضوع جدول لیگ برتر فوتبال ایران جدول لیگ دسته اول فوتبال ایرانآشنایی با همسایگان ایران ترکیه ترکیه در جنوب شرقی اروپا و شمال غربی آسیا واقع شده استاین کشور دارای دو با ده آسمان‌ خراش برتر جهان بیشتر آشنا شویم تصاویر آیا تا به حال فکر کرده‌اید وقتی از فراز بلندترین آسمان‌خراش‌های جهان به اطراف نظری مکانهای دیدنی ،جاذبه های گردشگری ایران ،مکانهای تفریحی ایران تور گردشگریمکان های دیدنیآبشار مارگونگردشگری تهرانتورگردشگری گردشگری ایرانجاذبه های خبرگزاری اقتصاد ایران در نامه سیف به مدیران بانکها مطرح شد؛ دستور سیف به بانک ها و موسسات اعتباری سفر ایرانی تنوع آب و هوای ایران سفر ایرانی تنوع آب و هوای ایران مطالب متنوع با گرایش به گردشگری سفر ایرانی کویر مصر اصفهان پهنه ای وسیع از آرامش در قلب ایران اطلاعات کلی چرا کویر مصر؟ کویر در عین سادگی زیبایی های بسیاری دارد که چشم شما را به خود معرفی جاذبه های گردشگری دبی لست سکند موقعیت جغرافیایی دبی دبی در جنوب کشور پهناور ایران قرار دارد و جزئی از کشور امارات متحده ایران شناسی و ایران گردی ایران شناسی و ایرانگردی دیدنی های ایرانگردیایران شناسیجاذبه های دیدنی استاندیدنی های ایرانتوصیه های سفرمناطق دیدنی آشنایی با همسایگان ایران ترکیه ترکیه در جنوب شرقی اروپا و شمال غربی آسیا واقع شده استاین کشور دارای دو همسایه عصر ایران کشته در تیراندازی در یک فرودگاه آمریکا مهاجم روانی بود ترام‍پ برکناری همه سفرای امریکا چگونه به اروپا ارزان سفر کنیم؟ قسمت دوم خانه با توجه به اینکه هزینه حمل‌ونقل با تاکسی در اروپا بالاست، ضرورتی ندارد از تاکسی استفاده کنید



لینک منبع :ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟

ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ | اتاق خبر 24 otaghkhabar24.ir/news/73587‎Cached28 نوامبر 2016 ... ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ در تازه‌ترین اتفاق پس از برقراری مجدد پروازهای بریتیش ایرویز با ایران، مجله بیزینس تراولر در شماره ماه ... ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ - رازق www.razegh.com/fa/news220314.aspx 28 نوامبر 2016 ... ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ در تازه‌ترین اتفاق پس از برقراری مجدد پروازهای بریتیش ایرویز با ایران، مجله بیزینس تراولر در شماره ماه ... ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ - اتاق خبر | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/28813858 28 نوامبر 2016 ... ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ در تازه ترین اتفاق پس از برقراری مجدد پروازهای بریتیش ایرویز با ایران، مجله بیزینس تراولر در شماره ماه ... ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ - تی نیوز tnews.ir/news/104775031260.html ده مقصد برتر گردشگری در ایران کجاست؟ دریافت خبر : دوشنبه 08 آذر 1395 ساعت 16:45. در تازه ترین اتفاق پس از برقراری مجدد پروازهای بریتیش ایرویز با ایران، ... 10 مقصد برتر گردشگری آسیای شرقی در 2014 + تصاویر - بیتوته www.beytoote.com/iran/ancient/tourist2-superior-east-asia.html‎Cached Similarمجموعه: مکانهای تاریخی جهان ... 10 شهر برتر آسیا,شهر های برتر گردشگری در سال در 2014. کامبوج، سی یِم ... رودخانه عاشقانه و ترکیبی عالی از نو و کهنه، شرق و غرب، باعث شده که بانکوک مقصد گردشگری بی نقصی باشد. ..... ده ویلای ساحلی آفتاب گیر. ۲۵ مقصد گردشگری برتر جهان از نگاه Trip Advisor - کجارو www.kojaro.com/2016/3/26/.../top-25-destinations--world/‎Cached28 مارس 2016 ... در این مقاله ۲۵ مقصد برتر گردشگری جهان از نگاه TripAdvisor، از جمله ... با کجارو همراه باشید تا ۲۵ مقصد برتر گردشگری جهان را به شما معرفی می‌کنیم. .... ده دقیقه‌ای را در ساحل مشهور بوندی بگذرانید یا در ساحل آرام ماسه‌ای کوژه قدم بزنید. 10 کشور برتر و زیبای جهان برای گردشگری - ایران ناز www.irannaz.com/news_detail_13038.html‎Cached Similarسایت ورد تراول، ‌١٠ مقصد برتر گردشگری جهان را معرفی کرد که عبارتند از ١ ... در قالب این برنامه ده ساله که رشد ‌٦٠ درصدی درآمدهای انگلستان از محل صنعت گردشگری را ... آپارات - ده مقصد برتر گردشگری آسیا www.aparat.com/result/ده_مقصد_برتر_گردشگری_آسیا آپارات - ده مقصد برتر گردشگری آسیا. ... مقصد گردشگری محبوب جهان در سال 2016 · جام جم آنلاین. 165 بازدید ... جایگاه ایران در سومین صنعت پر درآمد دنیا کجاست ؟ با ۳۰ سایت برتر گردشگری آشنا شوید - روزیاتو rooziato.com/139512881/با-۳۰-سایت-برتر-گردشگری-آشنا-شوید/‎Cachedهر نوع مقصد گردشگری، هر نوع ابزار گردشگری برای سلایق مختلف در این سایت در ... گردی یا گالری گردی کجاست، این سایت خدماتی خوبی به صورت رایگان ارانه می کند. .... توسط ده ها هزار کاربر و گردشگر ایرانی و خارجی منتشر شده است و می تواند راهنمای ... رتبه‌بندی گردشگری جهان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/رتبه‌بندی_گردشگری_جهان‎Cached Similarرتبه‌بندی گردشگری جهان توسط سازمان جهانی گردشگری به عنوان بخشی از سنجش گردشگری جهانی، سالانه سه بار منتشر می‌شود. ... ۱۰ کشور برتر گردشگری جهان در سال ۲۰۱۵. ده ... ده کشور اول آفریقا در ورود گردشگر (مصر جز خاورمیانه محاسبه شده است) ...