مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

نوکیا 6 نام گوشی این برند دوست‌داشتنی است که احتمالا به زودی شاهد حضور آن در ایران نیز خواهیم بود.

به گزارش صبحانه، نوکیا در ساختار خود تغییرات بسیاری دیده و حتی نام برند و حق استفاده از آن را به شرکتی به اسم HMD Global به مدت ۱۰ سال واگذار کرده است؛ اما این نام همواره یادآور خاطرات بسیار خوب گذشته است و حضور آن کافی است تا هیاهوی بسیاری در دنیای اندروید به پا کند.

اولین گوشی نوکیا پس از حدود سه سال، نوکیا 6 نام دارد که هر چند مشخصات فنی بسیار خوبی ندارد، اما قیمت پایینی دارد و در واقع یک گوشی میان‌رده‌ی بسیار خوب به شمار می‌رود، البته توجه داشته باشید که این شروع کار است و نوکیا احتمالا با نوکیا 8 با قدرت به بازار بالارده‌ها وارد خواهد شد. در ادامه ۶ ویژگی مهم این گوشی را مرور خواهیم کرد:

۱) حافظه رم بالا

6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس

نوکیا ۶ دارای ۴ گیگابایت رم است که هر چند شاید چندان به چشم نیاید، اما اگر بدانید که پیکسل‌ ایکس ال، گلکسی اس 7 و ال جی وی 20 نیز همین مقدار رم دارند، شاید متوجه شوید که نوکیا ۶ با توجه به رده‌ی قیمتی خود از میزان بالای حافظه‌ی رم بهره می‌برد.

۲) حافظه پایه بالا و امکان افزایش آن

6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس
حافظه‌ی پایه‌ی در نظر گرفته‌شده برای نوکیا ۶، ۶۴ گیگابایت است که برای بسیاری مقداری معقول و کافی است، به‌خصوص اینکه بسیاری از شرکت‌های بزرگ برای نسخه‌های پایه‌ی خود حافظه‌های ۱۶، ۳۲ و حتی ۸ گیگابایتی در نظر می‌گیرند. البته اگر ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای شما کافی نیست، می‌توانید از امکان افزایش حافظه تا ۲۵۶ گیگابایت دیگر با استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز بهره‌مند شوید.

۳) حسگر دوربین با رزولوشن بالا

6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس
نوکیا ۶ به دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی مجهز شده است. البته می‌دانیم نباید کیفیت دوربین را با تعداد مگاپیکسل‌های آن قضاوت کرد؛ اما با توجه به سابقه‌ی بسیار خوب نوکیا در زمینه‌ی کیفیت و تجربه‌ی عکاسی، احتمالا در نوکیا ۶ نیز دوربین خوبی را شاهد خواهیم بود.

۴) اسپیکرهای استریو

6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس

در حال حاضر دلیل این را که اسپیکرهای استریو به استانداردی در بین گوشی‌های هوشمند تبدیل نشده‌اند، نمی‌دانیم؛ ولی این اسپیکرها در گوشی میان‌رده‌ی نوکیا حضور دارند و البته بهبودهای با استفاده از Dloby Atmos نیز به خود دیده‌اند. برای کسانی که نگران به خرج دادن جرئت توسط نوکیا هستند(!) باید گفت نوکیا ۶ دارای جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیز هست.

۵) دارای اندروید 7 نوقا به‌صورت پیش‌فرض

6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس
نوکیا ۶ به‌صورت پیش‌فرض مجهز به اندروید ۷ است، هر چند شاید اندروید ۷.۱.۱ می‌توانست گزینه‌ی بهتری باشد؛ اما با توجه به میان‌رده بودن دستگاه و اینکه احتمالا در آینده شاهد آپدیت شدن آن نیز خواهیم بود، می‌توان عملکرد نوکیا را مناسب دانست.

۶) قیمت مناسب

6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس
قیمت نوکیا ۶ در صورت تبدیل از یوآن چین، ۲۵۰ دلار آمریکا خواهد بود. با توجه به قیمت دستگاه می‌توان گفت که این گوشی ارزش خرید بسیار بالایی دارد. علاوه بر مواردی که در بالا ذکر کردیم، نام برند نوکیا نیز می‌تواند تضمینی برای فروش این گوشی باشد. البته گوشی های نوکیا به احتمال زیاد وارد ایران نیز خواهند شد اما قیمت آن‌ها در حال حاضر مشخص نیست.

منبع : زومیت


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دانلود رایگان نرم افزار نرم افزار نرم افزارای است که کامپیوتر شما را آموزش آپدیت گوشی های نوکیا به وسیله ی برنامه ی …نرم افزار فونیکس برنامه رسمی و پیشنهادی نوکیا برای فلش گوشی های این شرکت می باشد موبایل اول – به زودی با قدرت بیشتربه سایت موبایل اول خوش آمدید به زودی قالب و امکانات جدید رونمایی خواهد شدکدهای مخفی گوشی های نوکیاسلام من گوشی نوکیا دارم و رمزشو فراموش کردم از طریق مستر کد هم رفتم اما باز نشدجدیدترین تصاویر دو گوشی جدید گوگل منتشر …تاکنون شایعات و خبرهای غیررسمی متعددی در رابطه با دو گوشی جدید شرکت گوگل که به احتمال ویژگی جذاب گوشی سامسونگ گلکسی اخباردر این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی جذاب گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس بپردازیم پس در نگاهی به سیتروئن جدید تولیدی ساپیا عکس و …شرکت خودروسازی سایپا با شرکت سیتروئن قرارداد جدیدی منعقد کرده است که تولید سیتروئن سایت موبایل اندروید بازی موبایل فردا موبایل … یک نرم افزار ساده ساخته شده توسط گوگل برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی می دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکسدانلود ها دانلود عکس دانلود بازی دانلود نرم افزار دانلود کتاب دانلود موبایل ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور دانلود رایگان نرم افزار نرم افزار نرم افزارای است که کامپیوتر شما را جهت یافت موبایل اول – به زودی با قدرت بیشتر به سایت موبایل اول خوش آمدید به زودی قالب و امکانات جدید رونمایی خواهد شد آموزش آپدیت گوشی های نوکیا به وسیله ی برنامه ی فونیکس نرم افزار فونیکس برنامه رسمی و پیشنهادی نوکیا برای فلش گوشی های این شرکت می باشد که کدهای مخفی گوشی های نوکیا سلام من گوشی نوکیا دارم و رمزشو فراموش کردم از طریق مستر کد هم رفتم اما باز نشد ویژگی جذاب گوشی سامسونگ گلکسی اخبار در این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی جذاب گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس بپردازیم پس در ادامه سایت موبایل اندروید بازی موبایل فردا موبایل موبایل دانلود موبایل کلیپ موبایل بازی موبایل بازی اندروید تم موبایل زنگ موبایل نرم جدیدترین تصاویر دو گوشی جدید گوگل منتشر شدند شبکه تاکنون شایعات و خبرهای غیررسمی متعددی در رابطه با دو گوشی جدید شرکت گوگل که به احتمال زیاد دانلود ها نرم افزار بازی کتاب موبایل عکس دانلود ها دانلود عکس دانلود بازی دانلود نرم افزار دانلود کتاب دانلود موبایل دانلود سایت تخصصی اطلاعات موبایل جی‌اس‌ام خرید گوشی ارزان‌قیمت سختی‌هایی دارد که در خرید گوشی‌های گران‌قیمت دیده نمی‌شود نگاهی به سیتروئن جدید تولیدی ساپیا عکس و قیمت شبکه به‌زودی سایپا می‌خواهد مدل‌های سدان و هاچ‌بک سیتروئن را در سایت کاشان خود مونتاژ و گوشی جدید نوکیا جدید نوکیا جدید نوکیا



لینک منبع :6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس

Images for 6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس نوکیا 6: 6 ویژگی شاخص گوشی جدید نوکیا - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/18/151277/nokia-6-6-best-features/‎Cached18 ژانویه 2017 ... نوکیا 6 نام گوشی این برند دوست‌داشتنی است که احتمالا به زودی شاهد حضور آن در ایران نیز خواهیم بود. 6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../6-ویژگی-گوشی-جدید-نوکیا-عکس‎Cached18 ژانویه 2017 ... نوکیا 6 نام گوشی این برند دوست‌داشتنی است که احتمالا به زودی شاهد حضور آن در ایران نیز خواهیم بود. 6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/6-ویژگی-گوشی-جدید-نوکیا-عکس/7281768‎Cached18 ژانویه 2017 ... نوکیا 6 نام گوشی این برند دوست‌داشتنی است که احتمالا به زودی شاهد حضور آن در ایران نیز خواهیم بود. به گزارش صبحانه، نوکیا در ساختار خود ... مشخصات فنی و قیمت گوشی نوکیا 6 | Nokia 6 - جی اس ام www.gsm.ir/item/mobile/show/26795/موبایل-Nokia-6/‎Cachedمشخصات فنی کامل گوشی نوکیا 6،قیمت گوشی Nokia 6 به همراه گالری عکس، ویدیو، ... نمونه، ولی فروشگاه 33پل گوشی نوکیا تموم کرده بود دیروز شنبه بار جدید براش ... 6 ویژگی برتر نوکیا 6 - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/34500/6-ویژگی-برتر-نوکیا-6/‎Cached15 ژانویه 2017 ... پس از چند سال دوری نوکیا با گوشی میان رده جدیدی به نام nokia 6 به بازار ... عکس آنها پی‌برد ولی نباید فراموش کرد درگذشته گوشی‌های نوکیا به ... 6 ویژگی برتر نوکیا 6 www.eghtesadnews.com/بخش-سایر.../158583-ویژگی-برتر-نوکیا‎Cached15 ژانویه 2017 ... پس از چند سال دوری نوکیا با گوشی میان رده جدیدی به نام nokia 6 به بازار بازگشت. در این مطلب شما را با 6 ویژگی برتر این گوشی آشنا می‌کنیم. ... کیفیت عکس آنها پی‌برد ولی نباید فراموش کرد درگذشته گوشی‌های نوکیا به دوربین ... شش مورد از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید نوکیا 6 - جام جم آنلاین jamejamonline.ir/.../شش-مورد-از-مهم‌ترین-ویژگی‌های-گوشی-اندرویدی-جدید-نوکیا-6‎Cached15 ژانویه 2017 ... شرکت HMD Global هفته گذشته از گوشی هوشمند جدیدی با برند نوکیا به نام Nokia 6 رونمایی کرد. ... برچسب‌ها : مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی اندرویدی جدید ن نوکیا 6 کلیک جام‌جم ... تصویر مشخصات گوشی جدید نوکیا منتشر شد + عکس ... مشخصات گوشی نوکیا 6 | Nokia 6 تصاویر و قیمت گوشی جید نوکیا www.topnaz.com/مشخصات-گوشی-نوکیا-6-nokia-6-تصاویر-و-قیمت-گوشی/‎Cachedپس از چند سال کناره گیری نوکیا از دنیای گوشی های موبایل، این بار شرکت نوکیا با گوشی نوکیا شش Nokia 6 به بازار جهانی برگشت. مشخصات و قیمت گوشی جدید ... 6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس - تی نیوز tnews.ir/news/e6bc78321805.html 6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس. دریافت خبر : چهار‌شنبه 29 دی 1395 ساعت 16:39. 6 ویژگی گوشی جدید نوکیا +عکس. به گزارش صبحانه ، نوکیا در ساختار خود ...