مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد

[ad_1]
مفیدستان:

 

تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۱۰

 

تلگرام

 

تلگرام

 

مطابق با پست توییتری جدید Pavel Durov، مدیر عامل تلگرام، این اپلیکیشن پیام رسان به زودی با قابلیت تماس صوتی و تغییر تم‌ها بروزرسانی خواهد شد.

به گزارش ستاره ها؛ تم‌های قابل شخصی‌سازی هفته گذشته در نسخه دسکتاپ تلگرام قابل استفاده شدند. با وجود توییت Pavel DurovT سخنگوی تلگرام از اظهار نظر درباره زمان عرضه قابلیت تماس صوتی ممانعت کرده است. در آوریل 2015 تلگرام اعلام کرد که از مدتی قبل مشغول توسعه فناوری تماس صوتی کدگذاری شده بوده است. البته مشخص نیست که تماس‌های صوتی آتی تلگرام کدگذاری خواهند شد یا نه اما امنیت یکی از قابلیت‌های کلیدی برای این اپلیکیشن پیام رسان خواهد بود.

امنیت تلگرام هفته گذشته زمانی که مشخص شد این اپلیکیشن پیام رسان توسط روسیه و به منظور همکاری طولانی مدت روس ها با دونالد ترامپ هک شده و مورد استفاده بوده، زیر سوال رفت. این گزارش که توسط BuzzFeed منتشر شده بود از نفوذ دولت روسیه به تلگرام و هک کردن این نرم افزار ارتباطی و در نتیجه ناایمن بودن این سرویس خبر می‌داد.

با این حال تلگرام در پاسخ به این اتهامات عنوان کرد که این ادعا صحت ندارد و احتمالا در این پرونده جدید به یک آسیب پذیری در درخواست ورود SMS که بهار سال گذشته کشف شد، اشاره شده است.

مرجع : وب سایت تک شات

 

 

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



لینک منبع :تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد

تک شات | تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد https://www.techshot.ir/apps/104669 18 ژانویه 2017 ... مطابق با پست توییتری جدید Pavel Durov، مدیر عامل تلگرام، این اپلیکیشن پیام رسان به زودی با قابلیت تماس صوتی و تغییر تم‌ها بروزرسانی ... تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تلگرام-احتمالا-به-قابلیت-تماس-صوتی-مجهز-خواهد-شد/ تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد. مطابق با پست توییتری جدید Pavel Durov، مدیر عامل تلگرام، این اپلیکیشن پیام رسان به زودی با قابلیت تماس ... تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد | امروز آنلاین www.emruzonline.com/.../تلگرام-احتمالا-به-قابلیت-تماس-صوتی-مجه/ 18 ژانویه 2017 ... مطابق با پست توییتری جدید Pavel Durov، مدیر عامل تلگرام، این اپلیکیشن پیام رسان به زودی با قابلیت تماس صوتی و تغییر تم‌ها بروزرسانی ... تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد | نوآوران ارتباط آکام aakom.net/تلگرام-تماس-صوتی/‎Cached18 ژانویه 2017 ... مطابق با پست توییتری جدید Pavel Durov، مدیر عامل تلگرام ، این اپلیکیشن پیام رسان به زودی با قابلیت تماس صوتی و تغییر تم‌ها بروزرسانی ... تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد - khabarooz - خبروز khabarooz.com/post/160763‎Cachedمطابق با پست توییتری جدید Pavel Durov، مدیر عامل تلگرام ، این اپلیکیشن پیام رسان به زودی با قابلیت تماس صوتی و تغییر تم ها بروزرسانی خواهد شد. با تک ... تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد - بازار خبر www.news-bazar.com/.../تلگرام-احتمالا-به-قابلیت-تماس-صوتی-مجهز-خواهد-شد تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد. چهارشنبه 29 دی 1395 13:34 ۱ ساعت و ۵۵ دقیقه پیش برترین ها 0 0. تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز ... تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../تلگرام-احتمالا-به-قابلیت-تماس-صوتی-مجهز-خواهد-شد‎Cached18 ژانویه 2017 ... مطابق با پست توییتری جدید Pavel Durov، مدیر عامل تلگرام، این اپلیکیشن پیام رسان به زودی با قابلیت تماس صوتی و تغییر تم‌ها بروزرسانی ... تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد | جستجو - پرنسیس peransis.xyz/search/تلگرام-احتمالا-به-قابلیت-تماس-صوتی-مجهز-خواهد-شد عبارت تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد در بین اطلاعات کلیه وب سایتها جستجو شده و نتایج با ذکر منبع نمایش داده شده است. با توجه به جمع آوری ... قابلیت مکالمه صوتی به آخرین نسخه بتای تلگرام اضافه شد - دیجیاتو digiato.com/article/2017/03/12/مکالمه-صوتی-تلگرام/‎Cached12 مارس 2017 ... به استناد کانال بتای تلگرام، کلیه مکالمات صوتی این پیام رسان مثل دیگر ... می دهد که احتمالا توسعه دهندگان تلگرام به زودی قابلیت مکالمه صوتی را به ... به نظر می رسد که این قابلیت طی چند روز آینده به نسخه رسمی تلگرام اضافه خواهد شد. ... نسخه 1.1.15 تلگرام دسکتاپ به همان قابلیت هایی مجهز شده که چند ماهی است در ... خبرگزاری سروش » تلگرام احتمالا به قابلیت تماس صوتی مجهز خواهد شد sorooshnews.ir/تلگرام-احتمالا-به-قابلیت-تماس-صوتی-مجه/ 18 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرگزاری سروش ؛تم‌های قابل شخصی‌سازی هفته گذشته در نسخه دسکتاپ تلگرام قابل استفاده شدند. با وجود توییت Pavel DurovT ...