مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو

[ad_1]
مفیدستان:

وب سایت کلیک: طرفداران سوپر ماریو تجربه‌ی جدیدی را با Super Mario Odyssey خواهند داشت چرا که در این قسمت ماریو دنیای قارچ‌ها را رها کرده و سری به دنیای واقعی می‌زند.

 رکوردی جدید از تریلر بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو در یوتیوب

در طول کنفرانس هفته‌‌ی گذشته نینتندو چندین عنوان برای کنسول Nintendo Switch معرفی شد، شامل عنوانی جدید از برند معروف و محبوب Super Mario به نام Super Mario Odyssey. پس از چند بازی مانند Super Marion 3D Land و Super Mario 3D World که از ترکیب عناصری از بازی‌های ۲D و ۳D ماریو ساخته شده‌اند، بازی Super Mario Odyssey یک تجربه‌ی Open World همراه با رگه‌های بازی Super Mario 64 را به بازی‌کننده ارایه خواهد کرد، و به نطر می‌رسد بازی‌کنندگان نسبت به این نوع تجربه مشتاق هستند.

در کمتر از ۳ روز، تریلر بازی Super Mario Odyssey بر روی کانال رسمی Nintendo در یوتیوب نزدیک به ۷ میلیون نمایش داشت که تبدیل شد به سومین ویدیو بیشتر مشاهده شده در سایت یوتیوب بعد از تریلر رسمی معرفی کنسول Nintendo Switch و تریلر گیم‌پلی Zelda: Breath of the Wild. بازی‌کننده‌هایی که به بازی Super Mario Odyssey علاقه‌مند هستند، شگفت زده می‌شدند اگر این بازی در میان عناوین لانچ کنسول Nintendo Switch قرار می‌گرفت.

اطلاعات زیادی درباره بازی Super Mario Odyssey مشخص نشده است. ولی واقعیت این است که این بازی در پایان سال جاری عرضه خواهد شد و از خیلی جهات به بازی‌های Super Mario 64 و Super Mario Sunshine شبیه خواهد بود، و یک تجربه‌ی Open World همراه با اکتشاف و پاداش را به بازی‌کننده ارایه خواهد کرد. همچنین در این بازی خبری از قلمرو قارچ‌ها نیست، بنابراین جالب خواهد بود تا ببینیم چه گروهی سوپرماریو را در بازی همراهی خواهد کرد.

بازی Super Mario Odyssey اواخر امسال به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch منتشر خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط



لینک منبع :رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو

رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو - برترین ها www.bartarinha.ir/.../news/.../رکوردی-جدید-از-بازی-محبوب-اودیسه-سوپر-ماریو‎Cached18 ژانویه 2017 ... در طول کنفرانس هفته‌‌ی گذشته نینتندو چندین عنوان برای کنسول Nintendo Switch معرفی شد، شامل عنوانی جدید از برند معروف و محبوب Super Mario ... رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو www.harpynews.com/.../news/.../رکوردی-جدید-از-بازی-محبوب-اودیسه-سوپر-ماریو 19 ژانویه 2017 ... در طول کنفرانس هفته‌‌ی گذشته نینتندو چندین عنوان برای کنسول Nintendo Switch معرفی شد، شامل عنوانی جدید از برند معروف و محبوب Super Mario ... رکوردی جدید از تریلر بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو در یوتیوب - کلیک click.ir/1395/10/29/super-mario-trailer-broke-a-new-record/‎Cachedطرفداران سوپر ماریو تجربه‌ی جدیدی را با Super Mario Odyssey خواهند داشت چرا که در این قسمت ماریو دنیای قارچ‌ها را رها کرده و سری به دنیای واقعی می‌زند. به گزارش ... Images for رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو اجتماعی » رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو www.khabar.pichak.net/.../رکوردی_جدید_از_بازی_محبوب_اودیسه_سوپر_ماریو 18 ژانویه 2017 ... Mario Odyssey علاقه‌مند هستند، شگفت زده می‌شدند اگر این بازی در. رکوردی جدید از تریلر بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو در یوتیوب - آریا ... https://damadam.ir/news/رکوردی-جدید...بازی-محبوب-اودیسه-سوپر-ماریو.../7277536 خبرگزاری آریا - طرفداران سوپر ماریو تجربه‌ی جدیدی را با Super Mario Odyssey خواهند داشت چرا که در این قسمت ماریو دنیای قارچ‌ها را رها کرده و سری به ... رکوردی جدید از تریلر بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو در یوتیوب - قطره www.ghatreh.com/news/.../رکوردی-جدید-تریلر-بازی-محبوب-اودیسه-سوپر-ماریو-یوتیوب 18 ژانویه 2017 ... طرفداران سوپر ماریو تجربه ی جدیدی را با super mario odyssey خواهند داشت چرا که در این قسمت ماریو دنیای قارچ ها را رها کرØ. رکوردی جدید از تریلر بازی دوست داشتنی اودیسه سوپر ماریو در... - سرزه www.serze.com/رکوردی-جدید-تریلر-بازی-دوست-داشتنی-2771337/‎Cached18 ژانویه 2017 ... رکوردی جدید از تریلر بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو در یوتیوب عکس شماره 1 ⇩ پیروان سوپر ماریو تجربه‌ی تازه ای را با Super Mario Odyssey ... رکوردی جدید از بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو - اخبار خبرگزاریها و ... golaran.ir/item-4032-رکوردی-جدید-از-بازی-محبوب-اودیسه-سوپر-ما صفحه اصلی · سیاسی · بین الملل · اقتصاد · ورزشی · فرهنگ · حوادث · فناوری · سلامت · استانها · معارف · گردشگری · گوناگون · استخدام · نشریات · بازاریابی و کار ... آخرین اخبار بازی super mario odyssey - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/بازی-super-mario-odyssey طرفداران سوپر ماریو تجربه ی جدیدی را با بازی اودیسه سوپر ماریو (Super Mario Odyssey) خواهند ... رکوردی جدید از تریلر بازی محبوب اودیسه سوپر ماریو در یوتیوب.