مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی

[ad_1]
مفیدستان:

وب سایت تک شات:  پس از ماجراهایی که بر دو سرویس تاکسی هوشمند، اسنپ و تپسی، گذشت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به حمایت از استارت اپ ها و بخصوص استارت آپ های حوزه تاکسی هوشمند پرداخت. سورنا ستاری روز گذشته در افتتاحیه دومین کنفرانس بین المللی مهندسی و تکنولوژی های سبز برای آینده پایدار اظهار کرد که انتظار داشتن از دولت برای رفع معضل آلودگی هوا غیر منطقی است و همگان باید در این امر مشارکت کنند.

 معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اسنپ و تپسی حمایت کرد

ستاری افزود اگر یک راننده تاکسی ماهانه 5 تا 6 میلیون درآمد داشته باشد، که رانندگان استارت آپ های تاکسی های هوشمند از آن برخوردارند، خودش نسبت به تعویض خودروی مستهلک اقدام می کند و این کار به کاهش آلودگی هوا کمک می کند.

ستاری از تلاش جوانان برای راه اندازی کسب و کار با استفاده از امکانات فناوری قدردانی کرد و گفت: از جمله این عرصه ها می توان به سیستم های هوشمند تاکسی، استارت آپ های فعال در زمینه تصفیه پساب و نمک زدایی از آب اشاره کرد که علاوه بر اثرات محیط زیستی، خدمات را با قیمت کمتر و دسترسی راحت تر در اختیار مشتریان قرار می دهند. در ضمن این جوانان به خلاقیت و پشتکار خود اتکا کرده اند و هیچیک از وام های بانکی استفاده نکرده اند.

ستاری همچنین اشاره کرد که سیستم سنتی، یارای مقابله با نوآوری و فناوری های جدید را ندارد.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به اقداماتی که در دنیا در زمینه خودروسازی انجام شده اشاره کرد و گفت: تسلا با عرضه خودروهای برقی زنگ خطر را برای خودروسازان به صدا درآورد. پس از آن گوگل با معرفی خودروهای خودران این عرصه را متحول کرد. این تغییرات اصولا توسط کمپانی هایی رقم خورده که خود اصولا خودروساز نیستند و فقط به دنبال نوآوری هستند.

ستاری ضمن اشاره به فناوری چاپ سه بعدی در صنایع مختلف و منجمله صنعت خودروسازی افزود: در آینده مردم می توانند در منزل خود و با استفاده از چاپگرهای سه بعدی اجزای خودروی مورد علاقه خود را طراحی و تولید کنند و بسیاری از امور دستخوش تغییر و تحول خواهد شد. با احداث کارخانه نمی توان شغل ایجاد کرد. در دهه 60، کارخانه های تولید سیمان و فولاد و بسیاری دیگر در اطراف اصفهان راه اندازی شدند ولی امروز اصفهان سومین استان کشور از نظر نرخ بیکاری است و ظرفیت ساخت حتی یک کارخانه دیگر و یا برداشت یک متر مکعب آب بیشتر را هم ندارد.

وی افزود: اما در مقابل ما برای شرکت های دانش بنیان فقط مکان فیزیکی تهیه کردیم. تا کنون سه هزار شرکت دانش بنیان احداث شده که به 30 هزار میلیارد فروش دست یافته اند . محیط مناسبی را برای کسب و کار فراهم آورده اند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

دیدبان ایرانپزشک آلمانی بعد از معاینه قلب آیت‌الله هاشمی به او چه گفته بود؟ روایتی از پرکاری آیت فراروانتشار دو خبر عجیب در روزهای گذشته بازتاب گسترده ای در رسانه ها و شبکه های ا جتماعی فضای کسب و کار بانکی در کشور در حال تغییر است …معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین، در همایش روسای شعب استان تهران گفت فضای کسب و کرج رسا اسنپ و تپسی باید مالیات بپردازند بیش از دو سال است که مرکز اقتصاد خلاق قرار است با هدف خانه ای میلیون دلاری روی آب عکس دیدنی های امروزواعظی حزب اعتدال و توسعه از روحانی حمایت خواهد کرد محمود واعظی در پاسخ به سوالی پایگاه خبری تحلیلی انتخاب رضایی با بیان اینکه کشاورزی و صنعت و بانکداری ما را غرب‌زده‌ها مدیریت کرده‌اند سلفی های خاص هیلاری داف اخبار ستاره ها ، اخبار …روایتی از نخستین لحظات پس از درگذشت آیت الله هاشمی روحانی گریه می کرد و ناطق زار می زد اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت مهمترین و موثرترین راهکار برای برون‌رفت از آلودگی جستجوگر اخبار تی نیوز اطلاعیه موسسه کاسپین تا قبل از انتقال اموال تعاونیها، اقدامی در پرداخت وجه سپرده ها عصر ایران خبر فارسیاین موتور سیلک به کمک چرخ ویژه ای که دارد نیروی گرانش و جهت چرخش را می سنجد و به راحتی دیدبان ایران پزشک آلمانی بعد از معاینه قلب آیت‌الله هاشمی به او چه گفته بود؟ روایتی از پرکاری آیت‌الله فرارو کاهش قیمت چند خودرو داخلی کانال جدید ارزی برای تولید سرقت برای انتقام از جد خانواده فضای کسب و کار بانکی در کشور در حال تغییر است سیتنا معاون فن‌آوری اطلاعات بانک ایران زمین، در همایش روسای شعب استان تهران گفت فضای کسب و کار کرج رسا اسنپ و تپسی باید مالیات بپردازند بیش از دو سال است که مرکز اقتصاد خلاق قرار است با هدف توسعه خانه ای میلیون دلاری روی آب عکس دیدنی های امروز واعظی حزب اعتدال و توسعه از روحانی حمایت خواهد کرد محمود واعظی در پاسخ به سوالی درباره پایگاه خبری تحلیلی انتخاب رییس جمهورخدمات فوق العاده و حملات ناجوانمردانه به آیت الله هاشمی، باعث حضور پررنگ مردم در سلفی های خاص «هیلاری داف» اخبار ستاره ها ، اخبار چهره ها روایتی از نخستین لحظات پس از درگذشت آیت الله هاشمی روحانی گریه می کرد و ناطق زار می زد ناطق اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت مهمترین و موثرترین راهکار برای برون‌رفت از آلودگی هوا و جستجوگر اخبار تی نیوز اطلاعیه موسسه کاسپین تا قبل از انتقال اموال تعاونی­ها، اقدامی در پرداخت وجه سپرده ها صورت جوان آنلاین «پیشرفت علمی، به‌تنهایی، یک ملت و کشور را سعادتمند نخواهد کرد بلکه همراه شدن حرکت علمی با شراب روحانی از شیخ بهایی عیادت روحانی از رهبر بازگشت روحانی از نیویورک دیدار روحانی از رم دیدار روحانی از واتیکان



لینک منبع :حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی

حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../حمایت-معاون-روحانی-از-اسنپ-و-تپسی‎Cached18 ژانویه 2017 ... پس از ماجراهایی که بر دو سرویس تاکسی هوشمند، اسنپ و تپسی، گذشت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به حمایت از استارت اپ ها و بخصوص استارت ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی - روزامه roozame.com/detail/.../حمایت-معاون-روحانی-از-اسنپ-و-تپسی‎Cached Rating: 4.9 - 16 votes 18 ژانویه 2017 ... پس از ماجراهایی که بر دو سرویس تاکسی هوشمند، اسنپ و تپسی، گذشت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به حمایت از استارت اپ ها و بخصوص استارت ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/A03E78324633 پس از ماجراهایی که بر دو سرویس تاکسی هوشمند، اسنپ و تپسی، گذشت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به حمایت از استارت اپ ها و بخصوص استارت آپ های حوزه تاکسی ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی - گذار نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31769940 18 ژانویه 2017 ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی. وب سایت تک شات: پس از ماجراهایی که بر دو سرویس تاکسی هوشمند، اسنپ و تپسی، گذشت معاون علمی و فناوری ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31759238 18 ژانویه 2017 ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی ... حسن روحانی درحیاط ساختمان دولت از خودروهای برقی دوسرنشین یوز محصول شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد ... Images for حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی | برترینها vista.ir/news/32636723/حمایت-معاون-روحانی-از-اسنپ-و-تپسی پس از ماجراهایی که بر دو سرویس تاکسی هوشمند، اسنپ و تپسی، گذشت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به حمایت از استارت اپ ها و بخصوص استارت آپ های حوزه تاکسی ... تک شات | معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از اسنپ و تپسی حمایت کرد ... ir24.news/اخبار-فناوری/تک-شات-معاون-علمی-و-فناوری-رئیس-جمهور-ا/ 18 ژانویه 2017 ... پس از ماجراهایی که بر دو سرویس تاکسی هوشمند، اسنپ و تپسی، گذشت معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به حمایت از استارت اپ ها و بخصوص استارت ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی - خانه golaranews.ir/item-2979-حمایت-معاون-روحانی-از-اسنپ-و-تپسی صفحه اصلی · سیاسی · بین الملل · اقتصاد · ورزشی · فرهنگ · حوادث · فناوری · سلامت · استانها · معارف · گردشگری · گوناگون · استخدام · نشریات · بازاریابی و کار ... تپسی بایگانی - امیدخوزستان omid-khouzestan.ir/بایگانی/tag/تپسی‎Cachedامید خوزستان: خبرگزاری فارس: اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی تپسی به ... «کارپینو»، رقیب جدید اسنپ و تپسی ... حمایت معاون روحانی از اسنپ و تپسی.