مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید

[ad_1]
مفیدستان:

مجموع دانلود اپلیکیشن‌ از مارکت‌های مختلف در سال ۲۰۱۶، به رقم ۹۰ میلیارد رسیده که مبلغی حدود ۸۹ میلیارد دلار عاید توسعه‌دهندگان کرده است.

آمار دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در سال ۲۰۱۶ به رقمی حدود ۹۰ میلیارد رسید. این رقم نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش دارد. آمار منتشرشده توسط شرکت آماری Anniee جمع‌آوری شده است.

طبق گزارش منتشرشده، درآمد کسب‌شده توسط توسعه‌دهندگان در سال ۲۰۱۶، به ۸۹ میلیارد دلار رسیده و آمار زمان سپری‌شده در اپلیکیشن‌ها با مجموع ۹۰۰ میلیارد ساعت، نسبت به سال ۲۰۱۵ با رشد ۲۰ درصدی همراه بوده است. البته به دلیل افزایش استفاده‌ی کاربران از گوشی‌های هوشمند و تغییر فرهنگ استفاده، این آمار به‌ نوعی قابل پیش‌بینی بود.

اگرچه درآمد توسعه‌دهندگان در این سال ۸۹ میلیارد دلار بوده، اما درآمد خالص اپلیکیشن‌ها رقمی حدود ۱۲۷ میلیارد دلار تخمین زده شده که ۳۰ درصد از آن به صاحبان پلتفرم‌ها یعنی اپل و گوگل پرداخت شده است.

آمارها نشان می‌دهند که استفاده از اپلیکیشن‌ها در بازارهای در حال رشد مانند هند، اندونزی، مکزیک و برزیل به‌سرعت در حال افزایش است و از طرفی در بازارهای پیشرفته، روند کار به سمت رقابت‌های اپلیکیشنی و تغییر بازارهای سنتی در حال تغییر است.

اپلیکیشن‌های بانکی با افزایش محبوبیت قابل توجهی مواجه شده‌اند. آمار استفاده از اپلیکیشن رسمی ۴ بانک بزرگ آمریکا، بیش از اپلیکیشن‌های جانبی فین‌تک در این کشور بوده است. همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، یوتیوب باز هم در صدر اپلیکیشن‌های سرگرمی قرار گرفت و در بخش کاربران فعال، در آمریکا و انگلستان در صدر قرار گرفت. این سرویس و اپلیکیشن مربوط به آن حتی توانستند سرویس ویدیویی محبوب iQiyi را در کشور چین تا حدودی شکست دهند. اما از لحاظ درآمد، اپلیکیشن نت‌فلیکس توانست یوتیوب را شکست دهد. در بخش دیگری از آمار منتشرشده، اشاره‌ای به استفاده از اپلیکیشن‌های خرید آنلاین شده است که با افزایش ۳۰ درصدی در آمریکا مواجه بوده‌اند.

بازی موبایلی بار دیگر توانستند آمار خیره‌کننده‌ای به خود اختصاص دهند. ۷۵ درصد از مجموع درآمد اپلیکیشن‌های iOS و ۹۰ درصد از درآمد پلتفرم اندروید، به بازی‌های موبایلی اختصاص یافته است. به‌عنوان مثال، پوکمون گو که سال گذشته انقلابی در صنعت بازی‌های موبایل ایجاد کرد، توانست به مجموع درآمد ۹۵۰ میلیون دلاری دست پیدا کند.

طبق گزارش منتشرشده توسط شرکت Annie، پنج اپلیکیشن برتر از لحاظ درآمد در سال ۲۰۱۶ عبارتند از: اسپاتیفای، لاین، نت‌فلیکس، تیندر و HBO Now. در میان بازی‌های موبایل نیز Monster Strike، کلش آو کلنز، پوکمون گو، Game of War: Fire Age و کلش رویال در رتبه‌های اول تا پنجم قرار گرفتند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد آمار دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و در سال ۲۰۱۶ به رقمی حدود ۹۰ میلیارد رسیدتعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال به رقم سال به رقم میلیارد رسید تعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال به رقم آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد مختلف در سال ۲۰۱۶، به رقم ۹۰ آمار دانلود اپلیکیشن سال به رقم میلیارد رسیدتعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال به رقم تعداداپلیکیشنهایآمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید در سال به رقم تعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال به رقم و در سال از مرز اپلیکیشن های دانلود شده در سال به رقم میلیارد رسیددانلود میلیارد اپلیکیشن در سال همراه با …دانلودمیلیارد میلیارد اپلیکیشن در دو آمار دانلود میلیارد موبایل نیز سال تعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال به رقم تعداداپلیکیشنهایدانلود سال به رقم میلیارد رسید یک میلیارد دانلود در اپلیکیشن موبایل و آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد …آمار دانلود اپلیکیشن ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم دانلود میلیارد باری اپلیکیشن ها در سال …دانلودمیلیاردباریاپلیکیشن سال ، دانلود اپلیکیشن ها در دو پلتفرم اندروید و به رکورد میلیارد موبایل، آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد مختلف در سال ۲۰۱۶، به رقم ۹۰ ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید آمار دانلود اپلیکیشن دانلود برنامه به زبان شیرین فارسی اپل اپسسایت دانلود دانلودبرنامهبهزبان دانلود نرم افزار تلگرام برای آیفون و آیپد بازدید رفع مشکل و هدر رفتن اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار اخباراخبارروزاخبار روزاخبار مهم روزاخبار مهم امروزاخبار داعشاخبار ایرانآخرین اخبار اخبار،اخبار ورزشیخبرهای ورزشی،نتایج مسابقات ورزشی،لیگ برتر با گذشت دو روز از سفر کاروان باشگاه روسی به ابوظبی در امارات برای برپایی اردو… پادکست کیبرد آزاد در دفاع از اخبار مایکروسافت لینکدین رو ۲۶۲ میلیارد دلار می خره در واقع هر سهم ۱۹۶ دلار دقت کنین که



لینک منبع :آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید

آمار دانلود برنامه های موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/.../app-downloads-reached-90-billion-2016/‎Cached21 ژانویه 2017 ... آمار دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در سال ۲۰۱۶ به رقمی حدود ۹۰ میلیارد رسید. این رقم نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش دارد. آمار منتشرشده توسط ... آمار دانلود اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید technomon.com/.../آمار-دانلود-اپلیکیشن-موبایل-در-سال-۲۰۱۶-به-رقم-۹۰-میلیارد-رسید‎Cached18 ژانویه 2017 ... آمار دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در سال ۲۰۱۶ به رقمی حدود ۹۰ میلیارد رسید. این رقم نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش دارد. آمار منتشرشده توسط ... آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید ... www.payamjavan.com/آمار-دانلود-اپلیکیشن‌-موبایل-در-سال-۲/ 18 ژانویه 2017 ... مجموع دانلود اپلیکیشن‌ از مارکت‌های مختلف در سال ۲۰۱۶، به رقم ۹۰ میلیارد رسیده که مبلغی حدود ۸۹ میلیارد دلار عاید توسعه‌دهندگان کرده است. آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل سال ۲۰۱۶ رقم ۹۰ میلیارد رسید - محبوب ها mahboobha.ir/.../آمار-دانلود-اپلیکیشن‌-موبایل-سال-۲۰۱۶-رقم-۹۰-میلیارد-رسید 7 آوریل 2017 ... بر اساس گزارش اخیر مؤسسه «App Annie» تعداد اپلیکشین های دانلود شده ی اندروید و iOS در سال 2016 از مرز 90 میلیارد گذشت که نسبت به سال پیش ... میهن مگ - آمار دانلود اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید https://mihanmag.com/.../آمار_دانلود_اپلیکیشن__موبایل_در_سال_۲۰۱۶_به_رقم_۹۰_میلیارد_رسید‎Cached18 ژانویه 2017 ... آمار دانلود برنامه های آندروید و iOS به طور کلی ۲۰۱۶ به اعداد در ۹۰ میلیون. این رقم در مقایسه با سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است. آمار منتشر شده ... تعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال 2016 به رقم 90 میلیارد رسید ... digiato.com/.../تعداد-اپلیکیشن-های-دانلود-شده-در-سال-2016-ب/‎Cached18 ژانویه 2017 ... تعداد اپلیکیشن های دانلود شده در سال 2016 به رقم 90 میلیارد رسید ... بازی های موبایل نیز سال 2016 را بسیار سودآور و با موفقیت پشت سر گذاشته ... آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید – ایده ... iranwebsazan.org/آمار-دانلود-اپلیکیشن‌-موبایل-در-سال-۲/‎Cachedآمار دانلود اپلیکیشن‌های اندروید و iOS در سال ۲۰۱۶ به رقمی حدود ۹۰ میلیارد رسید. این رقم نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش دارد. آمار منتشرشده توسط شرکت آماری ... آمار دانلود اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید www.airvideo.ir/.../آمار_دانلود_اپلیکیشن_موبایل_در_سال_۲۰۱۶_به_رقم_۹۰_میلیارد_رسید‎Cachedآمار دانلود اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید. دانلود دانلود آموزش ترکیب یک اپلیکیشن غیر واقعی با یک موبایل و · دانلود معرفی استارت آپ همسانه ... آمار دانلود اپلیکیشن موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید tnews.ir/news/e92e78340675.html 18 ژانویه 2017 ... آمار دانلود اپلیکیشن های اندروید و iOS در سال ۲۰۱۶ به رقمی حدود ۹۰ میلیارد رسید. این رقم نسبت به سال قبل ۱۵ درصد افزایش دارد. آمار منتشرشده توسط ... اخبار - پدیده رایان بجنورد www.padiderayan.net/news.html?contact_ajax=5343571484772560... آمار دانلود اپلیکیشن‌ موبایل در سال ۲۰۱۶ به رقم ۹۰ میلیارد رسید مجموع دانلود اپلیکیشن‌ از مارکت‌های مختلف در سال ۲۰۱۶، به رقم ۹۰ میلیارد رسیده که مبلغی حدود ۸۹ ...