مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

بهترین تبلت 2016 مشخص شد

[ad_1]

وب سایت کلیک: هرساله تبلت هایی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و کاربردهای تبلت؛ گزینه موردنظر خود را انتخاب می‌کنند.

 

  بهترین تبلت ۲۰۱۶ مشخص شد؛ iPad Air2 پادشاه اســت

تبلت های زیادی با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS در بازار وجود دارند. برندهای بسیار متفاوتی در بازار تبلت ها وجود دارد. با صرف‌نظر کردن از قیمت چه تبلتی می‌تواند بهترین در دنیای تبلت ها باشد. وب‌سایت آمازون در مقایسه‌ای بهترین تبلت سال ۲۰۱۶ را معرفی کرده اســت.

تبلت iPad Air2 به عنوان بهترین تبلت سال 2016 معرفی شده اســت. بهترین تبلت سال ۲۰۱۶؛Apple iPad Air 2 معرفی‌شده اســت که قیمتش هنگام ورود به بازار ۳۹۹ یورو بود. این تبلت به‌عنوان نازک‌ترین تبلت در سال ۲۰۱۴ معرفی شد. پردازنده آن triple-core A8X اســت و صفحه‌نمایش ۹٫۷ اینچی دارد.

از دیگر مشخصات فنی این تبلت می‌توان دوربین جلو ۱٫۲ و دوربین پشت ۸ مگا پیکسلی، حافظه ۲GB RAM، عمر باتری ۱۲ ساعت و ۴۶ دقیقه مشاهده فیلم را نام برد. این تبلت در سه مدل ۱۶/۶۴/۱۲۸GB عرضه‌شده اســت.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... بهترین تبلت ۲۰۱۶ مشخص شد؛ iPad Air2 پادشاه است. تبلت های زیادی ... تبلت iPad Air2 به عنوان بهترین تبلت سال 2016 معرفی شده است. بهترین ...مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و کاربردهای تبلت؛ گزینه موردنظر خود را انتخاب میکنند. بهترین تبلت ۲۰۱۶ مشخص شد؛ iPad Air2 پادشاه است تبلت های ...6 سپتامبر 2016 ... آیفون, تبلت, بهترین تبلت 2016 بهترین تبلت های 700 هزار تومانی لیستهرساله تبلت هایی در رنگ ها و اندازه های مختلفی وارد بازار می شوند.هرساله تبلت هایی در رنگ ها و اندازه های مختلفی وارد بازار می شوند. مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و کاربردهای تبلت؛ گزینه موردنظر خود را انتخاب می کنند.مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و کاربردهای تبلت؛ گزینه موردنظر خود را انتخاب میکنند. بهترین تبلت ۲۰۱۶ مشخص شد؛ iPad Air2 پادشاه است تبلت های ...6 سپتامبر 2016 ... هرساله تبلت هایی در رنگ ها و اندازه های مختلفی وارد بازار می شوند مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و کاربردهای تبلت گزینه موردنظر خود را ...نسخه 2016 گلکسی تب اس 2 در دو نسخه 9.7 و 8.0 اینچی عرضه خواهد شد. با وجود اینکه ... بهترین تبلت های بازار با قیمت کمتر از ۸۰۰ هزار تومان - مهر ۹۵. 1 هفته قبل ...6 سپتامبر 2016 ... تبلت iPad Air2 به عنوان بهترین تبلت سال 2016 معرفی شده است. به گزارش کلیک٬هرساله تبلت هایی در رنگ ها و اندازه های مختل.وبسایت کافه سینما: سال 2016 میلادی با شور و شوق بسیار در سراسر دنیا آغاز شد. در این پست با تصاویری از نقاط مختلف دنیا که آغاز سال میلادی را جشن گرفته اند، ...اما انتخاب اینکه کدام تبلت میتواند نیاز مشخص ما از اینگونه وسایل را به شکل کامل برطرف کند، این روزها بسیار سخت شده است. با وجود تبلتهایی چون محصولات خانواده ...


کلماتی برای این موضوع

بهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای …بهترین تبلت های اندرویدی زیر هزار تومان رای گیری ۱۰ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان بهترین تبلت‌ های بازار با قیمت مناسب تابستان …بهترین تبلت‌ های بازار با اینکه در سال‌های اخیر طرفداران تبلت‌ها کمتر شده‌اند ترفندهای موبایل، دنیای موبایل، تبلت،ترفند …دنیای موبایل ،دنیای موبایل و کامپیوتر،دنیای موبایل و تبلت،دنیای موبایل،دنیای ‫اخبار تکنولوژی بهترین ها در زمین‬به منظور کمک به شما در انتخاب محصول و خرید، در این مقاله از بهترین ها در زمین سعی کرده اخبارتکنولوژی،گوشی موبایل،تبلت،لپ …هرماشینی که دوست داشتید قسطی بخرید رونق کسب و کار شما از طریق طراحی وبسایت یک راه بررسی موبایلی ویژه از وبلاگ …بنام خدا با سلام خدمت شما کاربران گرامی و وفادار فروشگاه اینترنتی آل دیجیتال سرانجام قیمت باریک ترین گوشی سامسونگ ، گلکسی مشخص شدقیمتگوشیسامسونگگلکسیقیمت باریک ترین گوشی سامسونگ ، گلکسی مشخص شد ۹ دیدگاه ارسال شده توسط عرفان انبار ۲۵ بهترین بازیکن فصل انتخاب شدکارگر رستورانی …بهترین بازیکن فصل انتخاب شدکارگر رستورانی که قهرمان لیگ شد از اشک‌ها و حیله‌های لینکدونی سافت اپل طرح اولیه را برای آیفون آماده کرده است که یکی از آنها نمایشگر خمیده دارد امروز چگونه از تبلت یا گوشی خود اسکرین‌شات بگیریم؟خیلی پیش می‌آید که برای اثبات موضوعی یا نشان دادن چیزی جالب به دوست‌مان نیاز پیدا می



لینک منبع :بهترین تبلت 2016 مشخص شد

بهترین تبلت 2016 مشخص شد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/383247/بهترین-تبلت-2016-مشخص-شد‎Cached6 سپتامبر 2016 ... بهترین تبلت 2016 مشخص شد. هرساله تبلت هایی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و ... بهترین تبلت 2016 مشخص شد +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/fa/news/.../بهترین-تبلت-2016-مشخص-شد-عکس‎Cached6 سپتامبر 2016 ... بهترین تبلت 2016 مشخص شد +عکس. هرساله تبلت هایی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و ... معرفی بهترین تبلت های سال 2017 www.eghtesadnews.com/.../164991-معرفی-بهترین-تبلت-های-سال‎Cached11 آوریل 2017 ... هر چند که اقبال کاربران به این محصول کمتر شده اما تولید آنها در سال جدید میلادی نیز ادامه خواهد داشت. ... آیپد پروهای اپل از قدرتمندترین و بهترین تبلت های سال 2017 هستند که در ... اواخر سال 2016 بود که لنوو، تبلت فوق باریک و مربوط به آینده «یوگا .... کابینه دوازدهم / گزینه قطعی وزارت صنعت معدن و تجارت مشخص شد ... بهترین تبلت ۲۰۱۶ مشخص شد؛ iPad Air2 پادشاه است - کلیک | نبض ... click.ir/1395/06/16/best-tablet-of-2016-announced/‎Cached6 سپتامبر 2016 ... تبلت iPad Air2 به عنوان بهترین تبلت سال 2016 معرفی شده است. .... تابع‌ها درواقع نشان‌دهنده فرآیند دو برابر یا نصف شدن در بازه زمانی مشخص است. بهترین تبلت های سال ۲۰۱۶ به انتخاب دیجیاتو - دیجیاتو digiato.com/.../2016/.../بهترین-تبلت-های-سال-۲۰۱۶-به-انتخاب-دیجی/‎Cached12 دسامبر 2016 ... Pixel C نخستین تبلت و در عین حال یکی از بهترین ابزارهای موبایل ساخته شده به دست گوگل است که از نمایشگر بزرگ 10.2 اینچی بهره می برد. بهترین تبلت‌های سال 2016 را بشناسید + عکس | شبکه www.shabakeh-mag.com/gadget/5221‎Cached29 ا کتبر 2016 ... در این مقاله قصد داریم که بهترین تبلت‌های سال 2016 را به شما عزیزان ... این تبلت در سال 2015 معرفی و روانه بازار شد و صفحه نمایش بزرگی دارد که ... بهترین تبلت 2016 مشخص شد +عکس - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/بهترین-تبلت-2016-مشخص-شد-عکس/3554140 هرساله تبلت هایی در رنگ‌ها و اندازه‌های مختلفی وارد بازار می‌شوند. مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و کاربردهای تبلت؛ گزینه موردنظر خود را ... بهترین تبلت 2017 مشخص شد - onvansho onvansho.ir/result/بهترین-تبلت-2017-مشخص-شد.html بهترین تبلت 2016 مشخص شد بهترین تبلت سال نازک‌ترین تبلت در سال ۲۰۱۴ معرفی شد . با کاندیداهای احتمالی بهترین تبلت در سال 2017 آشنا شوید در خصوص ... بهترین تبلت های پرچمدار بازار - آبان ۹۵ - زومیت www.zoomit.ir/2016/10/30/147901/best-high-end-tablets-aban95/‎Cached30 ا کتبر 2016 ... در این راهنما بهترین تبلت‌های پرچمدار بازار را برای آبان ماه ۹۵ به شما معرفی می‌کنیم. ... اما انتخاب اینکه کدام تبلت می‌تواند نیاز مشخص ما از اینگونه وسایل را ... در راهنمای خرید این ماه تبلت میکس ۷۰۰ لنوو به جمع برترین‌های اضافه شده و ... بهترین تبلت 2016 مشخص شد +عکس - پایگاه خبری صبحانه آنلاین tnews.ir/news/ea0870024970.html‎Cachedهرساله تبلت هایی در رنگ ها و اندازه های مختلفی وارد بازار می شوند. مخاطبان با در نظر گرفتن بودجه خود و اندازه و کاربردهای تبلت؛ گزینه موردنظر خود را انتخاب می کنند.