مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تسکین درد دندان درآوردن کودکان

[ad_1]
مفیدستان:
تسکین درد دندان درآوردن کودکان

خبرگزاری آریا -
لثه های کوچک و نرم کودک تحمل درد زیاد در آمدن دندان را ندارد و به همین دلیل، این فرشته های کوچک همیشه با بی قراری و گریه و مریض شدن این دوران را سپری می کنند. برای اینکه بتوانید تا حدی این دردها را از وجود فرزند دلبند خود دور کنید، بد نیست راهکارهای زیر را نیز امتحان کنید.

پارچه حوله‌ای نم‌دار
پارچه حوله‌ای خیس و سرد یکی ار روش های خوب برای تسکین درد درآمدن دندان است. این پارچه را روی لثه های کودک قرار دهید تا بجود. حتی می توانید یک تکه یخ هم میان پارچه بگذارید و محکم ببنیدید که خدایی نکرده در گلوی کودک نپرد و سپس پارچه را در دهان کودک بگذارید تا بجود.

برای این منظور می توانید پارچه را در چای بابونه خیس کنید و در یخچال قرار دهید تا سرد و خنک بماند. یا حلقه های پلاستیکی که برای دندان درآوردن کودکان است را نیز در یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس به کودک بدهید تا بجود.

دندونی
برای کودکانی که از درد لثه رنج می برند، می توانید دندونی های لرزان خریداری کنید. انواعی از دندونی وجود دارند که با گاز گرفتن کودک، شروع به لرزش می کنند و این مساله بسیار برای کودک خوشایند و دوست داشتنی است. برای اینکه باعث تسکین دردش هم بشود، آن را در یخچال قرار دهید تا سرد شود.

غذاهای منجمد
سرما و یخ به کاهش درد لثه کودکانی که در حال دندان درآوردن هستند بسیار کمک می کنند. می توانید غذاهایی که کودک در آن سن مجاز به خوردن آنها است را در فریزر منجمد کنید و تا کودک آنها را بجود و سرمای آن درد دندانش را کاهش دهد. موز یخ زده یا شیر منجمد نیز روش های خوبی برای کم کردن درد هستند.

پستانک در یخ
برای کودکانی که پستانک می خورند می توانید پستانک آنها را در فریزر منجمد کنید تا هنگام مک زدن آن سرمای موجود باعث بی حس شدن لثه ها و کم شدن درد آنها بشود.

منبع:bartarinha.ir




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چرا بچه‌ها موقع دندان درآوردن تب می‌کنند؟درد دندان درآوردن کودکان دندان در آوردن نوزادان دندان در آوردن شیرخواراندندان در امداد و نجات اطلاعات پزشکیسکته مغزی یک فوریت پزشکی است که در صورت عدم تشخیص و درمان فوری می‌‌تواند باعث آسیب بهترین درمان دیسک کمر درمان درد سیاتیکدرماندردسیاتیکدرمان درد سیاتیک تسکین درد توسط داروهای بدون نسخه مثل داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی داروهای تقویتی و مکمل داروخانه دکتر ایزدی نجف …این سایت زیر نظر داروخانه‌ی دکتر ایزدی نجف آبادی فعالیت می‌کند و تمامی کالاها و سلطان دردها سنگ کلیه وروش درمان آن آرشیو …سلطان دردها بیماری دکتر علیرضا آشوری سنگ کلیه به‌خصوص در کشور ما یکی از بیماری‌های دفتر میهمان دفتر میهمان نگارنده پوزش من را به خاطر تاخیرهایی که هر از گاهی در بروزرسانی تارنما چرا بچه‌ها موقع دندان درآوردن تب می‌کنند؟ درد دندان درآوردن کودکان دندان در آوردن نوزادان دندان در آوردن شیرخواراندندان در آوردن امداد و نجات اطلاعات پزشکی جلوگیری از جذب مواد مسموم کننده مسمومیت جزو بحث های مهم در پزشکی است و در بسیاری از موارد بهترین درمان دیسک کمر درمان درد سیاتیک درماندردسیاتیک درمان درد سیاتیک تسکین درد توسط داروهای بدون نسخه مثل داروهای ضدالتهاب غیراستروئیدی داروهای تقویتی و مکمل داروخانه دکتر ایزدی نجف آبادی مشاهده و خرید آنلاین «داروهای تقویتی و مکمل» از داروخانه دکتر ایزدی نجف آبادی، داروخانه سلطان دردها سنگ کلیه وروش درمان آن آرشیو نارگیل سنگ کلیه را دفع می‌کند شیر نارگیل سنگ کلیه را دفع می‌کند و برای پایین آوردن تب بسیار دفتر میهمان دفتر میهمان نگارنده پوزش من را به خاطر تاخیرهایی که هر از گاهی در بروزرسانی تارنما پیش می راههای تسکین درد دندان برای تسکین درد دندان تسکین درد دندان تسکین درد دندان عقل



لینک منبع :تسکین درد دندان درآوردن کودکان

4 راه کاهش درد دندان درآوردن کودک - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/5182790/4-راه-کاهش-درد-دندان-درآوردن-کودک‎Cachedدستش را داخل دهانش می‌کند و آب دهان از گوشه و کنار لبش بیرون می‌ریزد و پدر و مادر می‌گویند دارد دندان درمی‌آورد. تب می‌کند و در تب می‌سوزد، اما باز هم پدر و مادر می‌گویند ... کاهش درد دندان درآوردن کودکان - سبک زندگی امروز - نی نی پیج mag.ninipage.com/health/children_teething_pain_relief‎Cached Similar30 آگوست 2012 ... از کمپرس سرد استفاده کنید کمپرس سرد فقط برای رگ‌ به رگ شدن پا و کاهش تورم و درد مناسب نیست، بلکه می‌توان از آن برای کاهش دردهای دهان و دندان نیز ... درمان خانگی دندان درد کودک - بیتوته www.beytoote.com/health/child.../treatment3-dental-pain.html‎Cached Similarدرمان خانگی دندان درد کودک کاهش دندان درد کودک دندان در آوردن کودک,درد دندادن در آوردن, دندانهای شیری,دندان درد کودک,درمان دندان درد کودک. راههای کاهش درد دندان در آوردن کودک - نمناک namnak.com/دندان-در-آوردن-کودک.p12517‎Cachedدندان در آوردن کودک پر از درد و تب و ناله است. کودک شما در این دوران نیاز به مراقبت هایی دارد برای تسکین درد دندان درآوردن که یکی از سخت ترین دوران رشد کودک است. دندان درد کودکان و راههای درمان خانگی آن - نمناک namnak.com/دندان-درد-کودکان.p14526‎Cachedدندان درآوردن کودکان یکی از اتفاقات دردناک در دوران کودکی آنهاست. رویش اولین دندان ها در کودکان با درد و ناراحتی هایی همراه است.در این مطلب راههای کاهش درد دندان در ... چطور درد دندان‌ درآوردن نوزاد را تسکین دهیم؟ - تبیان article.tebyan.net/.../چطور-درد-دندان-درآوردن-نوزاد-را-تسکین-دهیم-‎Cached9 جولای 2012 ... زمان در آوردن دندان شیری در بچه های مختلف فرق می کند، اما معمولا حدود شش ماهگی شروع می شود. معمولا ابتدا دو دندان در لثه پایین و بعد دو دندان بالایی رشد ... 4 راه کاهش درد دندان درآوردن کودکان - صبحانه آنلاین | Sobhanehonline ... sobhanehonline.com/fa/news/.../4-راه-کاهش-درد-دندان-درآوردن-کودکان‎Cached Similar13 جولای 2014 ... 4 راه کاهش درد دندان درآوردن کودکان. دستش را داخل دهانش می‌کند و آب دهان از گوشه و کنار لبش بیرون می‌ریزد و پدر و مادر می‌گویند دارد دندان درمی‌آورد. اگر می خواهید کودکتان درد نکشد حتما بخوانید - آفتاب www.aftabir.com/.../اگر-می-خواهید-کودکتان-درد-نکشد-حتما-بخوانید‎Cached Similar6 ا کتبر 2011 ... بعضی کودکان در ۲ ماهگی دندان در می‌آورند و برخی دیگر هنوز تا ۱۴ ماهگی با دهانی بدون ... راه‌های زیادی برای آرام کردن نوزادان وجود دارد، بهترین درمان برای کاهش درد و ... کودک کم شود، برای همین است که کودکانی که در حال دندان درآوردن هستند، هر ... می‌خواهم دندان در آورم.../ درد دندان درآوردن کودک را چگونه تسکین دهیم؟ www.khabaronline.ir/detail/381793/society/health‎Cached Similar22 ا کتبر 2014 ... درد دندان درآوردن کودک را چگونه تسکین دهیم؟ جامعه > سلامت - هفته‌نامه سلامت نوشت: کودکتان بی‌قرار شده؟ بی‌دلیل جیغ می‌زند و گریه می‌کند؟ آب دهانش راه ... علایم و روشهای کاهش درد دندان درآوردن نوزاد | کودک آنلاین www.koodakonline.com/.../c62809c9441444d2a78c81a6560fc704‎Cached Similarعلایم و روشهای کاهش درد دندان درآوردن نوزاد : یکی دیگر از مراحل رشد که در دو الی سه سال ابتدای زندگی نوزاد تکمیل می‌گردد دندان درآوردن می‌باشد . که با تحولات جسمی و ...