مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی

[ad_1]
مفیدستان:

تمامی خودروهای جی‌تی جدید فورد، به‌جای مجموعه‌ای ثابت از گیج‌های آنالوگ, دکمه‌ها و دستگیره‌ها، از یک نمایشگر دیجیتالی جدید ۱۰ اینچی عریض بهره می‌برند.

نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی‌تی به‌منظور دسترسی سریع و آسان راننده به اطلاعات اساسی بر مبنای ۵ حالت مخصوص رانندگی ساخته شده است (Normal ،Wet ،Sport ،Track و V-Max).

جمال حمیدی، مهندس ارشد واحد عملکرد فورد می‌گوید: «تمرکز و توجه راننده با وجود چنین عملکردی کلیدی است. ما جی‌تی را با یک نمایشگر دیجیتالی شفاف طراحی کرده‌ایم که بر حسب حالت رانندگی، به طریقی که برای راننده مهم جلوه کند و قابل استفاده باشد، تغییر ‌می‌کند.»

به‌منظور آزمودن طراحی اولیه، اسکات مکسول برنده‌ی مسابقات لمانز به آزمایشگاه شبیه‌سازی فورد جی‌تی دعوت شد تا به مهندسان بازخوردش را ارائه کند. ماکسول کسی بود که برای فراهم شدن دید محیطی بیشتر، پیشنهاد تغییر سرعت‌سنج را به یک نمای گسترده از محدوده‌ی قرمز رنگ دور موتور، ارائه داد.

۵ حالت مختلف رانندگی به‌سادگی از طریق کنترل‌های تعبیه‌شده روی فرمان قابل دستیابی هستند که به راننده اجازه می‌دهند در تمام مدت، دید خود را بر جاده و دست‌هایش را روی غربیلک فرمان نگه دارد.

در حالت عادی (Normal)، تم طراحی ساده است: یک کیلومترشمار در وسط، انتخاب دنده در سمت راست و نمایش‌دهنده‌های سوخت و دما در سمت چپ قسمت بالا. محدوده‌ی ۳ تا ۷ هزار دور در دقیقه، در قسمت بالای نمایشگر غالب است. حالت مرطوب (Wet) از یک تم آبی و یک مفهوم «زمینه‌ی خیس» استفاده می‌کند، به طوری که گرافیک زیر کیلومترشمار، وضعیت درخشش آسفالت خیس را تداعی می‌کند تا حالتی که خودرو در آن قرار دارد و شرایط بیرونی را به راننده یادآوری کند.

برای حالت ورزشی (Sport)، مهم‌ترین چیز اولویت اطلاعات است. شما انتخاب دنده را در مقابل خود در وسط دارید، با نمایش کمتر برجسته‌ی کیلومترشمار در سمت راست. حالت جاده (Track) شامل ترکیبی از پس‌زمینه‌ی سیاه با متن و گرافیک خوانا و روشن است، در حالی که یک تم بصری قرمز بر کل نمایشگر حاکم است.

و در نهایت، حالت V-Max از یک صفحه نمایش کاملاً متفاوت بهره می‌گیرد: با یک کیلومترشمار بزرگ در مرکز، نشانگر دمای مایع‌ خنک‌کننده، فشار روغن، دمای روغن و تقویت توربو در سمت راست و سطح سوخت در قسمت بالا سمت چپ.

مهندس سرپرست جی‌تی، نیک ترزس، می‌گوید: «ما زمان زیادی صرف درست به انجام رساندن این مقوله کردیم. نتیجه ساده است، اما دستیابی به سادگیِ تمام و کمال می‌تواند یک چالش باشد.»

طبق گفته‌ی فورد، جی‌تی‌های جدید تنها خودروهای با نمایشگر تمام‌دیجیتالی نخواهند بود؛ چرا که خودروهای آینده‌ی فورد نیز این ویژگی را خواهند داشت.

دانلود 360P | دانلود 720P

دانلود 360P | دانلود 720P


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

مشخصات کلی تویوتا جی تی شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف جالب‌ترین نمایشگرهای دیجیتالی دنیای خودرو پدال، ……خدا وکیلی کابین پی جی تی آر شبیه جت های جنگی فوق پیشرفتس از همشون بهترهایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور مرجع نقد و بررسی تخصصی به زبان فارسی نقدستاننقدستان مرجع نقد و بررسی تخصصی به زبان فارسی نقد و بررسی گوشی موبایل نقد و بررسی مشخصات کلی هیوندای اکسنت اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی عامل اختلاف قیمت بازار و اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …یک شرکت سازنده تختخواب به نام موفق به طراحی و ساخت یک تشک هوشمند…پایگاه خبری الف نخستین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست استفاده از مشخصات کلی تویوتا جی تی شما میتوانید در بخش اطلاعات فنی خودرو بر اساس نیاز خود و بر اساس فاکتورهای مختلف مانند جالب‌ترین نمایشگرهای دیجیتالی دنیای خودرو پدال، مجله خودرو خدا وکیلی کابین پی جی تی آر شبیه جت های جنگی فوق پیشرفتس از همشون بهتره ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه مرجع نقد و بررسی تخصصی به زبان فارسی نقدستان نقدستان مرجع نقد و بررسی تخصصی به زبان پارسی است هدف نقدستان، جمع‌آوری تمامی مطالب، نقد و مشخصات کلی هیوندای اکسنت اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی عامل اختلاف قیمت بازار و کارخانه اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری پایگاه خبری الف نخستین فروند هواپیمای ایرباس خریداری شده در فرودگاه مهرآباد به زمین نشست استفاده از



لینک منبع :نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی

Images for نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/16/.../ford-gt-digital-instrument-display/‎Cached20 ژانویه 2017 ... نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی‌تی به‌منظور دسترسی سریع و آسان راننده به اطلاعات اساسی بر مبنای ۵ حالت مخصوص رانندگی ساخته شده است ... نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی - تکنومون technomon.com/.../نگاهی-به-نمایشگر-دیجیتالی-جدید-فورد-جی-تی‎Cached20 ژانویه 2017 ... نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی‌تی به‌منظور دسترسی سریع و آسان راننده به اطلاعات اساسی بر مبنای ۵ حالت مخصوص رانندگی ساخته شده است ... نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی | SHARE4U.IR share4u.ir/?p=40993‎Cachedنگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی. تمامی خودروهای جی‌تی جدید فورد، به‌جای مجموعه‌ای ثابت از گیج‌های آنالوگ, دکمه‌ها و دستگیره‌ها، از یک نمایشگر دیجیتالی ... نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی ⋆ آفتاب آی تی aftabit.ir/2017/01/20/نگاهی-به-نمایشگر-دیجیتالی-جدید-فورد-جی/ 20 ژانویه 2017 ... نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی‌تی به‌منظور دسترسی سریع و آسان راننده به اطلاعات اساسی بر مبنای ۵ حالت مخصوص رانندگی ساخته شده است ... نگاهی به گویای دیجیتالی تازه فورد جی تی | سایت خبری تی کی 4min.tk/نگاهی-به-گویای-دیجیتالی-تازه-فورد-جی-تی/ 20 ژانویه 2017 ... نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی‌تی به‌منظور دسترسی سریع و آسان راننده به اطلاعات اساسی بر مبنای ۵ حالت مخصوص رانندگی ساخته شده است ... نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی - مطالب اینترنتی yas25.rozblog.com/.../نگاهی-به-نمایشگر-دیجیتالی-جدید-فورد-جی-تی.html‎Cachedمفیدستان: تمامی خودروهای جی‌تی جدید فورد، به‌جای مجموعه‌ای ثابت از گیج‌های آنالوگ, دکمه‌ها و دستگیره‌ها، از یک نمایشگر دیجیتالی جدید…,نگاهی به نمایشگر دیجیتالی ... نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی – ایده پردازان نظری ... iranwebsazan.org/نگاهی-به-نمایشگر-دیجیتالی-جدید-فورد-جی/‎Cachedنمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی‌تی به‌منظور دسترسی سریع و آسان راننده به اطلاعات اساسی بر مبنای ۵ حالت مخصوص رانندگی ساخته شده است (Normal ،Wet ،Sport ... نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی | ایسکا | خبروان khabarone.ir/news/.../نگاهی-به-نمایشگر-دیجیتالی-جدید-فورد-جی-تی 20 ژانویه 2017 ... به گزارش ایسکانیوز، نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی‌تی به‌منظور دسترسی سریع و آسان راننده به اطلاعات اساسی بر مبنای ۵ حالت مخصوص رانندگی ... نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی - زومیت | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31828464/back نگاهی به نمایشگر دیجیتالی جدید فورد جی تی. تمامی خودروهای جی تی جدید فورد، به جای مجموعه ای ثابت از گیج های آنالوگ, دکمه ها و دستگیره ها، از یک نمایشگر ...