مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عامل اصلی آتش‌سوزی نوت ۷ اعلام شد

[ad_1]
مفیدستان:

تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده بود، به این نتیجه رسیده است که باتری دلیل اصلی این آتش‌سوزی بوده است و نه مسائل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری.

به گزارش صبحانه،  بزرگترین سازنده گوشی‌های هوشمند در جهان همان‌طور که خود را برای عرضه گلکسی  S۸، یکی از گوشی‌های پرچمدار سامسونگ، در نیمه اول سال آماده می‌کند، به دنبال راهی برای پشت سر قرار دادن یکی از بزرگترین شکست‌های ایمنی محصول در تاریخ تکنولوژی است.
عامل اصلی آتش‌سوزی نوت ۷ اعلام شد
به گزارش رویترز، سرمایه‌گذاران و تحلیلگران معتقدند اگر سامسونگ می‌خواهد اعتماد مجدد مصرف‌کنندگان خود را به دست آورد، بسیار مهم است که به ارائه یک توضیح قانع‌کننده درباره اشتباهاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمده بود و اینکه چطور می‌خواهد از بروز مشکلات مشابه جلوگیری کند، بپردازد. نتایج حاصل از این تحقیقات به احتمال زیاد در ۲۳ ژانویه اعلام خواهد شد، یک روز قبل از آنکه سامسونگ درآمد سه‌ماهه چهارم خود را منتشر کند.

سامسونگ در ابتدا یک فراخوان از ۲.۵ میلیون گوشی گلکسی نوت ۷ در ماه سپتامبر و علت آتش‌سوزی را به عنوان یک مشکل در فرآیند تولید یکی از تولیدکنندگان اعلام کرد. اما پس از آن گوشی‌هایی که سامسونگ مدعی شده بود باتری‌هایی که سالم هستند هم دچار آتش‌سوزی شدند و بدین ترتیب این شرکت ناچار شد فروش این گوشی را کاملا متوقف کند که به سود عملیاتی سامسونگ ضرری ۵.۲ میلیارد دلاری وارد کرد.

یکی از تحلیل‌گران می‌گوید: اینکه سامسونگ گفته بود مشکل از تولیدکنندگان است به نظر عجیب می‌آید. اما به نظر می‌رسد سامسونگ ممکن است فضای کافی برای باتری در داخل گوشی قرار نداده باشد. همچنین منابع دیگری می‌گویند سامسونگ قادر به تکرار آتش‌سوزی در طول تحقیقات خود شده است و به نظر نمی‌رسد این مشکلات ناشی از طراحی سخت‌افزار و یا مسائل مربوط به نرم‌افزار باشد.

در حالی که چشم‌انداز کسب‌وکار گوشی‌های هوشمند سامسونگ در این سال مانند یک علامت سوال بزرگ باقی مانده است، انتظار می‌رود سود این شرکت با افزایش چشمگیر قیمت تراشه‌های حافظه و فروش در حال رشد صفحه‌های نمایش دیودی گوشی‌های هوشمند همچنان افزایش داشته باشد.

منبع : ایسنا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

انفجار گلکسی نوت سامسونگ در حین شارژ شدن …انفجارگلکسینوتامروز گزارشی از انفجار گلکسی نوت سامسونگ به همراه چند عکس از آن منتشر شد این گوشی در ایستنا گوشیبا عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور دلیل انفجار گلکسی نوت از زبان سامسونگدلیلانفجارگلکسینوتاگر شما هم به تازگی صاحب یک گوشی گلکسی نوت شده‌اید، احتمالا به دلیل اینکه یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی پول نیوز فشار اصلی تامین مالی بخش کشاورزی بر دوش بانک کشاورزی است و بقیه بانک ها به رغم آن که پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه هابروز رسانی اندروید نسخه برای گوشی های و در راه است ۲۵ ۰۸ ۱۳۹۵ بعد از تایید پورتال پرشین ویاختصاصی پرشین وی ستاره ها در شبکه اجتماعی در هفته ای که گذشت عکس مرد ژاپنی بیش از آیفون اخبار ، مشخصات ، قیمت خرید و تاریخ عرضه …آیفون پلاس جت بلک حدودا ۲ تا ۳ ماه از عرضه پرچم دار جدید اپل میگذرد به غیر از دوربین نظرات کاربران درباره دنا اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه از حمایت کنید خودروهایی که در مشخصات کلی هیوندای اکسنت اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار خودروسازان داخلی عامل اختلاف قیمت بازار و ایستنا گوشی با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات ایستنا به طور روزانه گوگل ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد گوگل گوگل از جهت فرهنگ شرکت‌داری غیررسمی و خودمانی خود شناخته شده‌است در فهرست بهترین شرکت انفجار گلکسی نوت سامسونگ در حین شارژ شدن گجت نیوز انفجارگلکسینوت امروز گزارشی از انفجار گلکسی نوت سامسونگ به همراه چند عکس از آن منتشر شد این گوشی در حال روح سرگردان در شهر شکار دوربین‌های ترافیکی شدتصاویر روح سرگردان در شهر شکار دوربین‌های ترافیکی شدتصاویر عصر خودرو دوربین‌های ترافیکی از پول نیوز فشار اصلی تامین مالی بخش کشاورزی بر دوش بانک کشاورزی است و بقیه بانک ها به رغم آن که براساس گجت نیوز آخرین اخبار گجتی و فناوری های روز دنیا ۱۹ دی ۹۵ ساعت ۲۲۴۵ تصاویر جدیدی از گوشی موبایل نوکیا منتشر شد؛ شکوه در بدنه فلزی مطبوع اخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی جهان اخباراخبار اجتماعیاخبار اجتماعی ایراناخبار اجتماعی روزسایت اخباراخبار امروزاخبار پورتال پرشین وی اختصاصی پرشین وی ستاره ها در شبکه اجتماعی در هفته ای که گذشت عکس مرد ژاپنی بیش از سال با اخبار حوادثروزنامه حوادث،حوادثحوادث روز،حوادث ایران،حوادث اسامی ۵ تن از زائران جان باخته در حادثه آتش‌سوزی شنبه‌شب در کربلا اعلام شد به گزارش ایسنا استعراض سامسونج نوت ٧ گلکسی نوت ٧ جالکسی نوت ٧ الازرق جلاکسی نوت ٧ صورجهاز کلکسی نوت ٧ خلفیات نوت ٧ سحب جهاز نوت ٧ مشاکل نوت ٧



لینک منبع :عامل اصلی آتش‌سوزی نوت ۷ اعلام شد

عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد - ایسنا www.isna.ir/news/.../عامل-اصلی-آتش-سوزی-گلکسی-نوت-۷-اعلام-شد‎Cached18 ژانویه 2017 ... تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده بود، به این نتیجه رسیده است که ... عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد www.eghtesadnews.com/.../158916-عامل-اصلی-آتش-سوزی-گلکسی-نوت-اعلام-شد 18 ژانویه 2017 ... تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده بود، به این نتیجه رسیده است که ... عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد - پایگاه خبری تحلیلی ... www.entekhab.ir/fa/news/.../عامل-اصلی-آتش‌سوزی-گلکسی-نوت-۷-اعلام-شد تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده بود، به این نتیجه رسیده است که باتری دلیل اصلی این ... عامل اصلی آتش سوزی گلکسی نوت 7 باتری این گوشی بود - گجت نیوز gadgetnews.ir/149605/باتری،-عامل-آتش-سوزی-گلکسی-نوت-7/‎Cached16 ژانویه 2017 ... نتایج تحقیقات سامسونگ: باتری، عامل آتش سوزی گلکسی نوت 7 ... تحقیقات سامسونگ برای پیدا کردن عامل اصلی این جریان دادند و همان زمان اعلام شد ... اعلام عامل اصلی آتش سوزی گلکسی نوت ۷ - onvansho onvansho.ir/result/اعلام-عامل-اصلی-آتش-سوزی-گلکسی-نوت-۷.html عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد ایسنا. تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی . عامل اصلی ... عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد - خبرلند khabarland.com/.../عامل-اصلی-آتش‌سوزی-گلکسی-نوت-۷-اعلام-شد‎Cached20 ژانویه 2017 ... عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد خبر فارسی,خبر آنلاین و خبر لند,آخرین اخبار ایران و جهان,اخبار روز ایران,تازه ترین اخبار امروز,اخرین ... عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد-فناوری - مجله خانواده دایان dayan.ir/عامل-اصلی-آتش‌سوزی-گلکسی-نوت-۷-اعلام-ش/ تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده بود، به این نتیجه رسیده است که باتری دلیل اصلی این ... علت اصلی آتش سوزی گلکسی نوت 7 مشخص شد - نمناک namnak.com/گلکسی-نوت-7.p42858‎Cached18 ژانویه 2017 ... گلکسی نوت 7 و آتش سوزی گوشی های گلکسی نوت 7 و عامل آتش سوزی گوشی ... نتایج حاصل از این تحقیقات به احتمال زیاد در 23 ژانویه اعلام خواهد شد، ... خبر فوری-عامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد www.khabarfoori.com/.../عامل-اصلی-آتش‌سوزی-گلکسی-نوت-۷--اعلام-شد‎Cachedعامل اصلی آتش‌سوزی گلکسی نوت ۷ اعلام شد. ایسنا/. تحقیقات شرکت سامسونگ الکترونیک درباره آنچه که باعث آتش گرفتن برخی از گوشی‌های گلکسی نوت ۷ شده ... سامسونگ رسماً تأیید کرد: نقص باتری دلیل اصلی آتش سوزی گلکسی ... digiato.com/article/2017/.../نقص-باتری-دلیل-آتش-سوزی-نوت-7/‎Cached23 ژانویه 2017 ... کمپانی کره ای اعلام کرد به خاطر این نقص باتری و فراخوان نوت 7، ضرر و زیانی ... در ادامه می توانید اینفوگرافیک منتشر شده از سوی سامسونگ برای ...