مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید

[ad_1]
مفیدستان:
دلمان یک تنوع اساسی می خواهد که رژیم غذایی سالم را کنار بگذاریم تا هوس در ولعمان را ارضا کنیم. درست در همین راهی که قدم می گذاریم هرچند کوتاه شروع به سلام و احوال پرسی با کالری های خاموش می کنیم. اما چه می شود اگر هوستان برای خوردن یک غذای خوشمزه را در راه سالمتری ارضا کنید. ما در این مقاله به حقه های تغذیه ای می پردازیم که شما می توانید هرروز با به کارگیری آن ها خودتان را فریب بدهید تا مصرف غذاهای سالم را به غذاهای ناسالم ترجیح بدهید.

شکلات بخورید اما اینطوری!

شکلات دوست دارید؟ پس کاری را بکنید که Bonnie Taub-Dix متخصص تغذیه و ستون نویس Everyday Health انجام داده است. جای آنکه در شکلات بارها را تخته کنید، یک ترکیب جذاب و خوش رنگ از یک قاشق غذاخوری شکلات تلخ (تیره) و میان وعده به اندازه ۱.۵ اونس از مخلوط آجیل خام (بدون نمک) و میوه های خشک تهیه کنید. با رعایت این مورد به ظاهر کوچک یک ضربه مهلک به مصرف بیش از اندازه شکلاتتان زده اید. و همچنین با مصرف پروتئین ها و چربی های سالم یک قدم در سالم خوری برداشته اید. با این کار مصرف پروتئینتان را تا آخرین حد بالا نگه داشته و کالری بسیار کمتری مصرف کرده اید. و از همه مهم تر طعم شیرین شکلات را زیر زبانتان احساس می کنید. بنابراین، هوستان را خاموش کرده اید.

به جای چیپس و پفک "سبزرنگ ها” را بخورید ری

برگ های سبزرنگ بیشتر از آنکه فقط در سالاد بکار برده شوند مفید هستند! شما می توانید هرچقدر که دوست دارید در مصرف این سبزرنگ های سالم افراط کنید بدون آنکه مراقب کالری های خاموش نهفته در آن ها باشید. پس یک دانه چیپس ترد و مضرتان را با یک برگ سبز مفید و سالم که قادر به شستن صدها کالری است مبادله کنید! Jolene Goring متخصص تغذیه توصیه کرده است به منظور صرفه جویی در مصرف کالری ها این برگ های سبز را هرآنطور که میل دارید مصرف کنید. مطابق سلیقه و یا مذاق شخصیتان آن ها را بپیچید، بپزید، گریل کنید و نهایتا مصرف کنید. و این عادت غذایی سالم را همیشگی کنید! اگر مکنده غذاهای شور هستید از تراشه های کلم استفاده کنید.

به این نوع پنیر بله بگویید

اگر خامه خور قهاری هستید دیگر نباشید! مصرف پنیر کم چرب را به خامه پرچرب ترجیح بدهید. و تقریبا مصرف خامه تان را قطع کنید. برخی پنیرها مانند ریکوتا مقدار زیادی نمک و کالری را پوشش داده اند. و شما می توانید با استفاده از پنیرهای کم چرب با همان عطر و طعم میزان مصرف نمک و کالری را تا حد زیادی کاهش دهید. میزان مصرف پنیر کم چربتان را آنقدر بالا ببرید که حتی بجای سس مایونز از آن استفاده کنید.

عاشق کره هستید؟ آواکادو مصرف کنید!


متخصصان تغذیه همواره به مصرف آواکادو توصیه کرده اند. پس اگر به دنبال راه آسان و سلامت برای مبادله کره هستید حتما از آواکادو استفاده کنید. بنابراین، از فردا در وعده صبحانه تان به جای دو قاشق غذاخوری کره از دو قاشق غذاخوری آواکادوی له شده مصرف کنید. بدین ترتیب، نه تنها در مصرف ۱۷۴ کالری صرفه جویی کرده اید بلکه مصرف ۱۴ گرم چربی اشباع شده تان را هم کاهش داده اید. اگرچه آواکادو بسیار چرب است اما بدلیل چربی های اشباع نشده مفید قلب می باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

غذاهای فوری و سریع، شش غذای فوری مجردی خوشمزه آکاخوراکی های مجردیغذای فوری و سریعغذاهای فوری و سریعغذاهای فوری خوشمزهغذاهای فوری سرقت گوشی موبایل را اینگونه پیگیری کنید – …سرقتگوشیموبایلراتوجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟هفته بیست و ششم دانشنامه فرزندبارداریهفته شانزدهم به احتمال زیاد اکنون جنسیت فرزند خود را می دانید، پس بهتر یک روز خام گیاهخواری و یک روز سم زداییتابستان بهترین زمان برای شروع خام گیاهخواری است، زیرا غذاهای خوشمزه و آبدار خام شیرین کننده های مصنوعیآیا میدانید که تمام شیرین کننده‌های مصنوعی تحت هرنام و به هرشکل و گونه یا خود و یا درمان جوش های روی بدن مرجع طب سنتی ایرانی اسلامی …پرسش و پاسخپرسش از چند سال پیش از سرم تا کمرم جوشهای بسیار زیادی میزند که حتی بر روی بالشت نیز وبگاه پرسش و پاسخ با دکتر زرین آذر سوال شماره …من وگن هستم و خیلی‌ علاقه مندم که رژیم خام گیاه خواری را در پیش بگیرم اما نمیدونم چه کاروفناوری کَلالهکاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پروژه تهیه کتاب فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی …فوت و فن آشپزیدوست دارین باهم یه کتاب بنویسیم ؟ یه کتاب رنگی در مورد فوت و فن های آشپزی؟ کمپین جدید غذاهای فوری و سریع، شش غذای فوری مجردی خوشمزه آکا خوراکی های مجردیغذای فوری و سریعغذاهای فوری و سریعغذاهای فوری خوشمزهغذاهای فوری با سیب سرقت گوشی موبایل را اینگونه پیگیری کنید – جدیدترین اخبار سرقتگوشیموبایلرا توجه چنانچه این مطلب با جستجوی شما مطابقت ندارد، حتما مطالب مرتبط را در انتهای مطلب مشاهده چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید چگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟ هفته بیست و ششم دانشنامه فرزند بارداری هفته شانزدهم به احتمال زیاد اکنون جنسیت فرزند خود را می دانید، پس بهتر است تا یک روز خام گیاهخواری و یک روز سم زدایی تابستان بهترین زمان برای شروع خام گیاهخواری است، زیرا غذاهای خوشمزه و آبدار خام بسیاری وبگاه پرسش و پاسخ با دکتر زرین آذر سوال شماره هوس غذای من وگن هستم و خیلی‌ علاقه مندم که رژیم خام گیاه خواری را در پیش بگیرم اما نمیدونم چه کاروفناوری کَلاله کاران ارجمند، سلام و عرض ادب خداوند را شاکریم که براساس سند تحوّل بنیادین آموزش و پرورش و شیرین کننده های مصنوعی آیا میدانید که معروفترین و پرمصرف‌ترین شیرین کننده‌ی مصنوعی آسپارتم در ابتدا توسط درمان جوش های روی بدن مرجع طب سنتی ایرانی اسلامی سایت پرسش و پاسخ عنوان درمان جوش­های روی بدن سن ۲۶ سال جنسیت مرد شهر تهران پروژه تهیه کتاب فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی رنگی رنگی فوت و فن آشپزی کمپین فوت و فن های آشپزی رنگی رنگی که در آن هر کدام از آدم های رنگی فوت و فن های آشپزی را



لینک منبع :غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید

غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/.../غذاهای-سالم-را-جایگزین-غذاهای-ناسالم-کنید‎Cached20 ژانویه 2017 ... غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید. شما می توانید با بکارگیری نکات سالم مانند یک متخصص تغذیه فکر و عمل کنید. در این مطلب به حقه های ... Images for غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید - ایران اکونومیست iraneconomist.com/fa/.../غذاهای-سالم-را-جایگزین-غذاهای-ناسالم-کنید‎Cached21 ژانویه 2017 ... دلمان یک تنوع اساسی می خواهد که رژیم غذایی سالم را کنار بگذاریم تا هوس در ولعمان را ارضا کنیم. درست در همین راهی که قدم می گذاریم هرچند کوتاه شروع ... غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید - بهداشت نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/medical/148535436058352 دلمان یک تنوع اساسی می خواهد که رژیم غذایی سالم را کنار بگذاریم تا هوس در ولعمان را ارضا کنیم.درست در همین راهی که قدم می گذاریم هرچند کوتاه شروع به سلام و احوال ... غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../غذاهای-سالم-را-جایگزین-غذاهای-ناسالم-کنید‎Cached21 ژانویه 2017 ... دلمان یک تنوع اساسی می خواهد که رژیم غذایی سالم را کنار بگذاریم تا هوس در ولعمان را ارضا کنیم. درست در همین راهی که قدم می گذاریم هرچند کوتاه... الف - غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید alef.ir/vdciz3a55t1apu2.cbct.html?439014 25 ژانویه 2017 ... http://salamati.ir/2017/01/25/%d8%ba%d8%b0%d8%a7%d9%87%d8%a7%db% 8c-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%85-%d8%b1%d8%a7-% ... میهن مگ - غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید https://mihanmag.com/.../غذاهای_سالم_را_جایگزین_غذاهای_ناسالم_کنید‎Cached20 ژانویه 2017 ... سایت زوم nek - ال رایگان: شما می توانید با استفاده از توصیه های بهداشتی از جمله تغذیه فکر و عمل است. هر زمان که ما نیاز به راهنمای عادات تغذیه از ... غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید - تی نیوز tnews.ir/news/c7d678507296.html غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید. دریافت خبر : شنبه 02 بهمن 1395 ساعت 20:15. مجله اینترنتی ندا آنلاین: شما می توانید با بکارگیری نکات سالم درست مانند ... غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31831261 19 ژانویه 2017 ... غذاهای سالم را جایگزین غذاهای ناسالم کنید. وب سایت زوم نک - مهگل آزاد: شما می توانید با بکارگیری نکات سالم درست مانند یک متخصص تغذیه فکر و ... غذای سالم به جای غذای ناسالم - سوران www.sooran.com/fa/recipes/9048/‎Cached13 ا کتبر 2015 ... طرز تهیه پنکیک پوره سیب زمینی؛ رژیمی و غذایی سالم ... شما در ادامه تعدادی از جایگزین های غذایی را مشاهده می کنید که می توان از اونها درزندگی و تغذیه ...