مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc

[ad_1]
مفیدستان:

کاربران گوشی اچ تی سی وان ای 9 می توانند به زودی به سیستم عامل آندروید نوقا یا 7 دسترسی داشته باشند. این گوشی یک گوشی متوسط است که در نوامبر سال 2015 عرضه شده بود.

به گزارش صبحانه، این گوشی فعلا مجهز به سیستم عامل آندروید 6.0.1 است. پیش از این کاربران گوشی اچ تی سی 10 به سیستم عامل آندروید 7 نوقا دسترسی یافته بودند.
عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc
به گزارش سافت پدیا،  دسترسی به این به روزرسانی در آمریکا از امروز آغاز می شود ولی کاربران در دیگر کشورها باید برای دسترسی به این خدمات مدتی منتظر بمانند. اچ تی سی قول داده که ظرف چند هفته همه کاربران گوشی مذکور در اروپا و آسیا به این به روزرسانی دسترسی پیدا کنند.

One A9 سومین گوشی اچ تی سی است که به آندروید 7 نوقا مجهز می شود. پیش از این گوشی های HTC 10  و  HTC One M9 به این خدمات دسترسی یافته بودند. گوشی جدید اچ تی سی که U Ultra نام دارد، هم مجهز به اندروید 7 نوقا خواهد بود.

منبع : فارس


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

زمان بروز رسانی اندروید برای دستگاه های اخبارسلام،میشه بگی چطورنسخه پنج وگرفتی برای ممنون میشم راهنمایی کنی،،خودم وان اس یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی نرم افزار مایکروسافت به صورت رایگان برای …اخبارنرم افزار مایکروسافت به صورت رایگان برای ویندوز دسکتاپ و مک عرضه شدپارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه هابروز رسانی اندروید نسخه برای گوشی های و در راه است ۲۵ ۰۸ ۱۳۹۵ بعد از تایید آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپلآیفون قیمت گوشی اپل قیمت خرید ایفون اخبار و مشخصات گوشی آیفون مشخصات و آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید زومیتروش اول یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای روت کردن گوشی با یک لمس استنقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ …معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی فعال سازی برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقهتبریک می گویم شما اکنون متصل شده اید ولی برای جلوگیری از زیاد شدن هزینه تان؛ ۱۴٫۸ قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت مدرسه نیوز هفته دوم مهر هفته اوّل مهر هفته دوم مرداد هفته اوّل مرداد هفته چهارم تیر زمان بروز رسانی اندروید برای دستگاه های اخبار برای روت کردن گوشی های می توانید از برنامه استفاده کنید برای من که دارم یک ارور رخ داد یک نشریه الکترونیکی مناسب برای کاربرانی باشد که به دنبال مطالب جذاب به زبان فارسی در نرم افزار مایکروسافت به صورت رایگان برای ویندوز اخبار نرم افزار مایکروسافت به صورت رایگان برای ویندوز دسکتاپ و مک عرضه شد پارس مایکروتل اخبار و اطلاعیه ها بروز رسانی اندروید نسخه برای گوشی های و در راه است ۲۵ ۰۸ ۱۳۹۵ بعد از تایید خبر آیفون قیمت خرید و مشخصات آیفون ۷ اپل احتمالا ا‌چ‌تی‌سی گوشی جدیدی با کد نام را به همراه گوشی ‌ عرضه می‌کندبراساس آموزش روت کردن تمام گوشی های اندروید زومیت روش اول یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای روت کردن گوشی با یک لمس است نقد و بررسی تخصصی گوشی گلکسی سامسونگ؛ میان‌رده مقرون به معرفی دنیای گوشی‌های هوشمند بسیار گسترده و در برخی مواقع گیج کننده است اما گلکسی جی پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و تلفنهمراهوتبلت پرسش و پاسخ سریع به سوالات متداول کاربران اندروید و اپل و ویندوز فون فعال سازی برای گوشی های همراه اول در ۵ دقیقه تبریک می گویم شما اکنون متصل شده اید ولی برای جلوگیری از زیاد شدن هزینه تان؛ ۱۴٫۸ ریال قویترین نرم افزار ردیابی ، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن قدرتمند ترین نرم افزار ردیابی، مکان یابی و مانیتورینگ گوشی تلفن همراه موبایل و تبلت همسر و رمز بازی جی تی ای برای



لینک منبع :عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc

دنیای موبایل و کامپیوتر عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc www.farsnews.com/newstext.php?nn=13951028000354‎Cached17 ژانویه 2017 ... One A9 سومین گوشی اچ تی سی است که به آندروید 7 نوقا مجهز می شود. پیش از این گوشی های HTC 10 و HTC One M9 به این خدمات دسترسی یافته ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc - کانون فرهنگی آموزش قلم چی www.kanoon.ir/Article/.../عرضه-اندروید-7-برای-سومین-گوشی-htc‎Cached24 ژانویه 2017 ... دسترسی به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید نوقا یا 7 در آمریکا از امروز آغاز می‌شود. عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/عرضه-اندروید-7-برای-سومین-گوشی-htc One A9 سومین گوشی اچ تی سی است که به آندروید 7 نوقا مجهز می‌شود. پیش‌ازاین گوشی‌های HTC 10 و HTC One M9 به این خدمات دسترسی یافته بودند. گوشی جدید اچ تی ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc - شرکت مهرانفو www.mehranfo.com/.../3958-عرضه-اندروید-7-برای-سومین-گوشی-htc.html‎Cachedعرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc. کاربران گوشی اچ.تی.سی وان‌ای ۹ می توانند به زودی به سیستم‌عامل آندروید نوقا یا ۷ دسترسی داشته باشند. این گوشی یک گوشی ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc - رازق www.razegh.com/fa/news224083.aspx 17 ژانویه 2017 ... کاربران گوشی اچ تی سی وان ای 9 می توانند به زودی به سیستم عامل آندروید نوقا یا 7 دسترسی داشته باشند. این گوشی یک گوشی متوسط است که در ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/عرضه-اندروید-7-برای-سومین-گوشی-htc/7269742 به گزارش صبحانه، این گوشی فعلا مجهز به سیستم عامل آندروید 6.0.1 است. پیش از این کاربران گوشی اچ تی سی 10 به سیستم عامل آندروید 7 نوقا دسترسی یافته ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc - خبرگزاری فارس | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31657642 16 ژانویه 2017 ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc. به گزارش فارس به نقل از سافت پدیا، این گوشی فعلا مجهز به سیستم عامل آندروید 6.0.1 است. پیش از این ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc – آخرین اخبار فناوری www.cheapnfljerseyssite.com/عرضه-اندروید-7-برای-سومین-گوشی-htc/ 17 ژانویه 2017 ... کاربران گوشی اچ تی سی وان ای 9 می توانند به زودی به سیستم عامل آندروید نوقا یا 7 دسترسی داشته باشند. این گوشی یک گوشی متوسط است که در ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود ... www.dolatebahar.com/view-353989.html‎Cached17 ژانویه 2017 ... One A9 سومین گوشی اچ تی سی است که به آندروید 7 نوقا مجهز می شود. پیش از این گوشی های HTC 10 و HTC One M9 به این خدمات دسترسی یافته ... عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc - تیتر امروز www.titreemroz.ir/fa/news/42610 17 ژانویه 2017 ... خبرگزاری فارس: عرضه اندروید 7 برای سومین گوشی htc. به گزارش تیتر امروز، به نقل از سافت پدیا، این گوشی فعلا مجهز به سیستم عامل آندروید ...