مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

«سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد

[ad_1]
مفیدستان:

وب سایت فارنت - مارال کاتبی: نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور قرارداد. در آن زمان هنوز معلوم نبود که بازی چه زمانی برای دانلود آماده باشد.

 

 سوپر ماریو ران دو تا سه ماه دیگر به اندروید خواهد آمد

به نظر می‌رسد که نسخه کامل برنامه جهت دانلود تا حدود 2 ماه دیگر در اختیار کاربران اندروید قرار بگیرد. بسته به زمان دقیق عرضه، این بازی تنها در حدود 3 ماه در انحصار کاربران آی‌اواس خواهد بود که با توجه به جذابیت عنوان آن، بسیار کوتاه‌تر از مدت‌زمان مورد انتظار بسیاری از افراد است.

اعلام خبر عرضه این بازی برای اندروید آن‌هم بیشتر از یک ماه جلوتر، هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد. با توجه به اینکه احتمالاً بازی سوپر ماریو ران در اندروید نیز به‌اندازه آی‌اواس طرفدار خواهد داشت، ارائه هر نوع جدول زمانی برای عرضه حتمی اپلیکیشن خوشایند است.

 

هنوز معلوم نیست که چه نوع خریدهای درون برنامه‌ای برای نسخه اندروید وجود داشته باشد، اما به‌احتمال‌زیاد شبیه به نسخه آی‌اواس خواهد بود؛ در ابتدا می‌توانید برنامه را به‌صورت رایگان دانلود کنید و از مراحل محدود آن لذت ببرید. سپس برای استفاده از نسخه کامل باید مبلغ 10 دلار پرداخت کنید. انتظار داریم که خریدهای کوچکی برای آپدیت آیتم‌های درون بازی نیز وجود داشته باشد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آپدیت اندروید کیت‌کت به اکسپریا ، و سونی نخواهد آمدآپدیت اندروید کیت کت به اکسپریا ، و سونی نخواهد آمدآپدیت بازی پوکمون گو دانلود …دانلودبرایاین روزها تب بازی پوکمون گو همه گیر شده و شاهد افزایش لحظه به لحظه‌ی علاقه پول نیوز بانک مرکزی اعطای درصد تسهیلات به بخش کشاورزی را تکلیف کرد آپدیت اندروید کیت‌کت به اکسپریا ، و سونی نخواهد آمد آپدیت اندروید کیت کت به اکسپریا ، و سونی نخواهد آمد آپدیت بازی پوکمون گو دانلود برای اندروید دانلود این روزها تب بازی پوکمون گو همه گیر شده و شاهد افزایش لحظه به لحظه‌ی علاقه‌مندان به پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی



لینک منبع :«سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد

«سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../سوپر-ماریو-ران-به-اندروید-خواهد-آمد‎Cached19 ژانویه 2017 ... «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد. نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور قرارداد. در آن زمان ... سوپر ماریو ران دو تا سه ماه دیگر به اندروید خواهد آمد - SoftGozar.com https://www.softgozar.com/.../سوپر-ماریو-ران-دو-تا-سه-ماه-دیگر-به-اندروید-خواهد-آمد‎Cached20 ژانویه 2017 ... به گزارش سافت گذر و به نقل ازفارنت؛ به نظر می‌رسد که نسخه کامل برنامه جهت دانلود تا حدود 2 ماه دیگر در اختیار کاربران اندروید قرار بگیرد. سوپر ماریو ران بالاخره به اندروید آمد - دیجیاتو digiato.com/article/.../سوپر-ماریو-ران-بالاخره-به-اندروید-آمد/‎Cached23 مارس 2017 ... نینتندوی آمریکا در حساب کاربری خود در توییتر، چندی پیش این توییت را منتشر و کاربران را به دانلود بازی دعوت کرد. سوپر ماریو ران، اولین بازی ... «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد | شفاف | خبروان khabarone.ir/news/5984772/سوپر-ماریو-ران-به-اندروید-خواهد-آمد 20 ژانویه 2017 ... نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور قرارداد. در آن زمان هنوز معلوم نبود که بازی چه زمانی ... عصر تعادل - «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد www.asretaadol.ir/news/107804/سوپر-ماریو-ران-اندروید-خواهد-آمد 19 ژانویه 2017 ... نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور قرارداد. در آن زمان هنوز معلوم نبود که بازی چه زمانی ... «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد - بازدید https://buzdid.ir/post/6314408/«سوپر-ماریو-ران»-به-اندروید-خواهد-آمد?type... به گزارش شفاف ، نینتندو در ابتدای دی ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت نام» در گوگل پلی استور قرارداد. در آن زمان هنوز معلوم نبود که بازی چه زمانی ... «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../سوپر-ماریو-ران-به-اندروید-خواهد-آمد/ «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد. مارال کاتبی: نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور قرارداد. در آن زمان هنوز ... «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/761384/سوپر-ماریو-ران-به-اندروید-خواهد-آمد/ 19 ژانویه 2017 ... «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد. مارال کاتبی: نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور ... سوپر ماریو ران دو تا سه ماه دیگر به اندروید خواهد آمد | فارنت vista.ir/cdn/32648429 19 دسامبر 2016 ... نینتندو در ابتدای دی‌ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت‌نام» در گوگل‌پلی استور قرارداد. در آن زمان هنوز معلوم نبود که بازی چه زمانی ... «سوپر ماریو ران» به اندروید خواهد آمد | نینتندو در ابتدای - قطره www.ghatreh.com/news/nn35656823/سوپر-ماریو-ران-اندروید-خواهد-آمد 19 ژانویه 2017 ... نینتندو در ابتدای دی ماه اپلیکیشن سوپر ماریو ران را برای «پیش ثبت نام» در گوگل پلی استور قرارداد. در آن زمان هنÙ.