مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه

[ad_1]
مفیدستان:

طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه

طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه 

سالاد رژیمی شلغم و هویج می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که سرماخوردگی دارند. شما می توانید از این سالاد فواید زیادی کسب کنید. سالاد شلغم و هویج سالادی جدید و خوشمزه است که با شلغم خام آماده می شود. با امتحان این سالاد، از طعم خوب و آبدار شلغم، آنهم به صورت خام شگفت زده خواهید شد. این سالاد در کمترین زمان آماده می شود و بدلیل خواص بیمشار شلغم، سالادی بسیار مقوی و مفید برای فصل زمستان است.

 

مواد لازم:

شلغم ۳ عدد متوسط
هویج ۳ عدد متوسط
جعفری خرد شده ۱/۲ فنجان
مغز تخمه کدو(اختیاری) ۱/۲ فنجان
آب لیموی تازه یک نصف
روغن زیتون ۲ قاشق غذاخوری
نمک به میزان دلخواه

طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه

طرز تهیه:
شلغم ها و هویج ها را پوست بگیرید و درشت رنده کنید. جعفری ها را نیز خرد کنید و همراه با شلغم و هویج داخل کاسه بریزید. آب نصف یک لیمو ترش را روی سالاد بچلانید. سپس 2 قاشق روغن زیتون به سالاد اضافه کنید. مغز تخمه کدو را روی سالاد بریزید و سالاد را هم بزنید تا مواد کاملا با هم ترکیب شوند. به میزان دلخواه نمک اضافه کنید و این سالاد جدید و خوش طعم را نوش جان کنید.

 

نکته:
این سالاد را می توانید تا 48 ساعت در یخچال نگهداری کنید؛ اما دقت داشته باشید که رنگ شلغم ها به مرور زمان کمی زرد می شود. بنابراین اگر ظاهر و رنگ سالاد برایتان اهمیت دارد سالاد را بلافاصله قبل از سرو آماده کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان …طرز تهیه انواع سسطرز تهیه انواع پلوهاانواع غذاهای خارجیغذاهای کشورهای خارجیانواع طرز تهیه فلافل و ترفند خوشمزه‌تر شدن آن آکاطرز تهیه کباب لبنانی کیبه عربی غذای سنتی لبنان طرز تهیه پیراشکی سبزیجات تونسی هومز سالاد کلم طرز تهیه سالاد کلم و فلفل با سس …سالاد کلم و فلفل با سس مخصوص برای تهیه سالاد کلم ابتدا کلم ها را به صورت باریک و رشته طرز تهیه لبو و شلغم طرز تهیه لبو و شلغم خواص لبو و شلغم پخت لبو و شلغم مواد لازم پخت لبو و شلغمطرز تهیه مرغ شکم پر طرز تهیه مرغ شکم پر عالی و خوشمزه …مرغ شکم پر مرغ عدد مغز گردو لیوان پیاز عدد سیر حبه زعفران دم کرده قاشق دستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و …آشپزیدستور طرز تهیه همبرگر خانگی با سه روش رژیمی ، با گوشت و سویا ••• روش اول همبرگر طرز تهیه فلافل و ترفند خوشمزه‌تر شدن آن آکا طرز تهیه کباب لبنانی کیبه عربی غذای سنتی لبنان طرز تهیه پیراشکی سبزیجات تونسی هومز لبنانی آموزش آشپزی آکا و طرز تهیه هزاران غذا و آشپزی آسان سایت طرز تهیه انواع سسطرز تهیه انواع پلوهاانواع غذاهای خارجیغذاهای کشورهای خارجیانواع کتلت طرز تهیه لبو و شلغم طرز تهیه لبو و شلغم خواص لبو و شلغم پخت لبو و شلغم مواد لازم پخت لبو و شلغمطرز تهیه لبو و حلوا تیره طرز تهیه حلوای تیره خوشمزه و عالی ایران کوک حلوای تیره طرز تهیه برای تهیه شیره حلوا باید شکر ، آب ، گلاب ، زعفران و هل را مخلوط کنید و مرغ شکم پر طرز تهیه مرغ شکم پر عالی و خوشمزه ایران کوک مرغ شکم پر مرغ عدد مغز گردو لیوان پیاز عدد سیر حبه زعفران دم کرده قاشق چایخوری سالاد شلغم



لینک منبع :طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه

سالاد شلغم و هویج | ایران کوک https://irancook.ir/01/09/سالاد-شلغم-و-هویج/24486/‎Cached11 ژانویه 2017 ... سالاد شلغم و هویج سالادی جدید و خوشمزه است که با شلغم خام آماده می شود. با امتحان این ... طرز تهیه: شلغم ها و هویج ها را پوست بگیرید و درشت رنده کنید. طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه - پارس ناز www.parsnaz.com/طرز-تهیه-سالاد-شلغم-هویج-خوشمزه.html‎Cachedطرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه ،آموزش درست کردن سالاد خوش طعم،آموزش تهیه سالاد شلغ و هویج مفید،روش تهیه سالاد هویج و شلغم رژیمی خوشمزه. طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه - berooz - بلاگ خوان berooz-ir.rzb.h5h.ir/post584435.html طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه. سالاد رژیمی شلغم و هویج می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که سرماخوردگی دارند. شما می توانید از این سالاد فواید زیادی کسب ... طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه -آکا - آکاایران www.akairan.com/ashpazi/...aka/news201763023351391838.html‎Cached30 ژوئن 2017 ... طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه ،آموزش درست کردن سالاد خوش طعم،آموزش تهیه سالاد شلغ و هویج مفید،روش تهیه سالاد هویج و شلغم رژیمی خوشمزه. طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه berooz-ir.rozblog.com/.../طرز-تهیه-سالاد-شلغم-و-هویج-خوشمزه.html‎Cached20 ژانویه 2017 ... مفیدستان: طرز تهیه سالاد شلغم و هویج خوشمزه سالاد رژیمی شلغم و هویج می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که سرماخوردگی دارند. آموزش طرز تهیه سالاد شلغم و هویج | آموزکده amoozkade.ir/7525/آموزش-طرز-تهیه-سالاد-شلغم-هویج.html‎Cached27 ژانویه 2017 ... سالاد شلغم و هویج سالادی جدید و خوشمزه است که با شلغم خام آماده می شود. در ادامه با آموزکده همراه باشید... ادامه را حتما بخوانید... طرز تهیه سالاد شلغم ترکیه ای بسیار خوشمزه - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/turnip-salad2-turkey.html‎Cached Similarشلغم پوست گرفته و رنده شده, نیم کیلو. گشنیز یا جعفری ساطوری شده, نیم پیمانه. هویج رنده شده, ۲ عدد متوسط. لیمو, دو عدد. روغن زیتون, ۳ قاشق غذاخوری. فلفل قرمز ... آموزش طرز تهیه سالاد شلغم و هویج - آموزکده - پارسی یاب parsiyab.com/.../IzBhbW9vemthZGVeMDc1MjUvJWQ4JWEyJWQ5JTg1JWQ5JTg...‎Cachedسالاد شلغم و هویج سالادی جدید و خوشمزه است که با شلغم خام آماده می شود. با امتحان این سالاد، از طعم خوب و آبدار شلغم، آنهم به صورت خام شگفت زده خواهید شد. این سالاد در ... طرز تهیه سالاد شلغم و هویج | زنگ آشپزی zangeashpazi.com/طرز-تهیه-سالاد-شلغم-و-هویج/ 12 ژانویه 2017 ... مواد لازم جهت تهیه سالاد هویج : هویج : ۳ عدد شلغم : ۳ عدد جعفری خرد شده : ۲ قاشق غذاخوری لیمو ترش تازه : ۱ عدد روغن زیتون : ۲ قاشق غذاخوری نمک : به. سالاد شلغم و هویج بهترین سالاد برای فصل زمستان - سایت ofest.ir/15528.html‎Cachedسالاد شلغم و هویج نوعی سالاد است که به راحتی تهیه میشود و لازم نیست زمان زیادی برای ... سالاد شلغم و هویج سالادی جدید و خوشمزه است که با شلغم خام آماده می شود. ... طرز تهیه: شلغم ها و هویج ها را پوست بگیرید و درشت رنده کنید. جعفری ها را نیز خرد کنید و ...