مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تاریخ کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017

[ad_1]
مفیدستان:

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: سونی اعلام کرد که در تاریخ ۹ اسفند ماه کنفرانس خودش را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار می‌کند. انتظار داریم که در این کنفرانس گوشی‌های جدید اکسپریا معرفی شوند. تا این لحظه مشخص شده که سونی دو گوشی جدید با نام‌های G3112 و G3221 در دست ساخت دارد که با تراشه‌های شرکت مدیاتک راهی بازار می‌شوند. گفته شده که یک مدل از صفحه نمایشی با کیفیت ۷۲۰p و گوشی دیگر با صفحه نمایش Full HD راهی بازار می‌شود.

 

 تاریخ برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد

 

این گوشی‌ها به دوربین ۲۳ مگاپیکسلی و چهار گیگابایت رم مجهز شده‌اند. با توجه به تصاویر لو رفته از این گوشی‌ها انتظار داریم که هر دوی آن‌ها از USB Type-C پشتیبانی کنند و جک ۳٫۵ میلی‌متری خروجی صدا هم روی آن‌ها دیده می‌شود. حتی گفته شده که این دو تلفن همراه هوشمند لبه‌های بسیار باریکی خواهند داشت و فاصله‌ی صفحه نمایش از لبه‌ها بسیار کم است.

 

 تاریخ برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که گوشی‌های جدید سونی نسل بعدی گوشی اکسپریا XA به حساب می‌آیند که سال گذشته راهی بازار شده بود. البته گفته شده که سونی در طراحی گوشی‌های جدید خودش تجدید نظر کرده و یک ظاهر تازه برای آن‌ها در نظر گرفته است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

پوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌امپوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌ام گالری عکس، ویدیو و محصولات معرفی شده در مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی …به تازگی دریافتیم که تاریخ برگذاری کنفرانس کمپانی موتورولا،با بهتر بگوییم،لنوو پیش مشخصات گوشی‌های گلکسی و گلکسی …مشخصاتگلکسیوگلکسی۲۶ دی ۹۵ ساعت ۰۸۳۰ گیم‌شات مورد انتظارترین بازی‌‌های سال کدامند؟ قسمت سومکارت گرافیک ارزان قیمت انویدیا …این کارت گرافیک قرار است در سه نسخه متفاوت زیر به به بازار عرضه شود مدل با پژو ؛ زمان فروش مشخص شد پژو؛زمانفروشپژو شروع کننده بازی جدید پژو در کلاس شاسی‌بلندهاست تاقبل از آمدن پژو ، شیر خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیایسنا نوشت کارت های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و گیمفا ، وب سایت خبری و تحلیلی بازی های …آخرین آمار فروش ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن در آمریکا پلی‌استیشن پرفروش‌ترین گلکسی اس اج در مقایسه با گلکسی اس اج چه چیز …همانطور که در پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس گلکسی اس ۷ سامسونگ و مطلب معرفی این گوشی اپل واچ زومیتکمپانی اپل دیشب در کنفرانس خود در شهر سانفرانسیسکو، علاوه بر گوشی‌های هوشمند آیفون اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار …دانشمندان در چند دهه اخیر به پیشرفت‌های قابل توجهی برای ساخت انواع دستگاه‌ها به… پوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌ام پوشش ویژه اخبار نمایشگاه در جی‌اس‌ام گالری عکس، ویدیو و محصولات معرفی شده در مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی اخبار تکنولوژی مجله اینترنتی موبایل و تکنولوژی جدیدترین اخبار تکنولوژی نقد و بررسی گوشی موبایل و تبلت مشخصات گوشی‌های گلکسی و گلکسی سامسونگ فاش شدند گجت نیوز مشخصاتگلکسیو ۲۶ دی ۹۵ ساعت ۰۸۳۰ گیم‌شات مورد انتظارترین بازی‌‌های سال کدامند؟ قسمت سوم کارت گرافیک ارزان قیمت انویدیا معرفی شد این کارت گرافیک قرار است در سه نسخه متفاوت زیر به به بازار عرضه شود مدل با حافظه پژو ؛ زمان فروش مشخص شد پژو؛زمان پژو شروع کننده بازی جدید پژو در کلاس شاسی‌بلندهاست تاقبل از آمدن پژو ، شیر فرانسوی در گیمفا ، وب سایت خبری و تحلیلی بازی های کامپیوتری وب سایت تخصصی بازی های رایانه ای ، جدیدترین اخبار بازی های کامپیوتری ، پلی استیشن و اکس باکس گلکسی اس اج در مقایسه با گلکسی اس اج چه چیز تغییر کرده همانطور که در پوشش زنده‌ی زومیت از کنفرانس گلکسی اس ۷ سامسونگ و مطلب معرفی این گوشی مشاهده اپل واچ زومیت کمپانی اپل دیشب در کنفرانس خود در شهر سانفرانسیسکو، علاوه بر گوشی‌های هوشمند آیفون و خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی ایسنا نوشت کارت های بانکی و اعتباری در اختیار مشتریان عمدتا دارای تاریخ انقضا بوده و بعد از اخبار،اخبار علمی،اخبار آموزشی،اخبار پزشکی،اخبار تکنولوژی نمونه رزومه کاریسوالات مصاحبه استخدامیاخبار روز اخباراخبار علمیاخبار آموزشیرزومه کاری



لینک منبع :تاریخ کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017

تاریخ کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 - برترین ها www.bartarinha.ir/.../تاریخ-کنفرانس-سونی-در-نمایشگاه-mwc-2017‎Cached19 ژانویه 2017 ... سونی اعلام کرد که در تاریخ ۹ اسفند ماه کنفرانس خودش را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار می‌کند. انتظار داریم که در این کنفرانس گوشی‌های جدید ... تاریخ برگزاری کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد https://www.digikala.com/.../تاریخ-برگزاری-کنفرانس-سونی/‎Cached19 ژانویه 2017 ... سونی اعلام کرد که در تاریخ 9 اسفند ماه کنفرانس خودش را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار می‌کند. انتظار داریم که در این کنفرانس گوشی‌های جدید ... سونی تاریخ برگزاری کنفرانس خبری خود در MWC 2017 را اعلام کرد ... www.zoomit.ir/2017/1/18/.../sony-mwc-2017-press-conference/‎Cached19 ژانویه 2017 ... سونی به‌تازگی زمان برگزاری کنفرانس خبری‌ خود در نمایشگاه بزرگ MWC 2017 را اعلام کرده است. این کمپانی قصد دارد در ۹ اسفند، ساعت ۸:۳۰ صبح ... سونی در نمایشگاه MWC 2017 - زومیت www.zoomit.ir/tag/sony-mwc-2017/‎Cachedسونی در کنفرانس اختصاصی خود در خلال نمایشگاه MWC 2017 از پرچمداران جدید خود ... پوشش زنده مراسم معرفی گوشی های اکسپریا ایکس سونی، امروز ساعت ۱۱ (تمام شد). تاریخ و زمان کنفرانس خبری سونی در نمایشگاه MWC 2017 مشخص شد ... digiro.ir/sony-mobile-announces-date-and-time-of-its-mwc-2017-press-conference/‎Cached18 ژانویه 2017 ... «سونی موبایل» حضور خود را در نمایشگاه جهانی موبایل اعلام کرد. کنفرانس خبری این کمپانی روز نهم اسفند ماه ساعت 8:30 به وقت محلی بارسلونا ... تاریخ کنفرانس خبری سونی در MWC 2017 مشخص شد | گجت نیوز gadgetnews.ir/.../تاریخ-کنفرانس-خبری-سونی-در-mwc-2017-مشخص-شد/‎Cached19 ژانویه 2017 ... طبق اعلام منابع رسمی، تاریخ کنفرانس خبری سونی در MWC 2017 مشخص شده است. نمایشگاه MWC 2017 قرار است 27 فوریه تا 2 مارس (9 تا 12 ... تاریخ کنفرانس سونی در MWC 2017 اعلام شد - روزنامه دنیای اقتصاد donya-e-eqtesad.com/news/1088060 23 ژانویه 2017 ... خانه / بازار دیجیتال / تاریخ کنفرانس سونی در MWC 2017 اعلام شد ... دو محصول دیگر که احتمالا ازسوی سونی در نمایشگاه MWC 2017 عرضه می‌شوند، ... پوشش زنده کنفرانس سونی در MWC 2017 (خاتمه یافته) - جی اس ام www.gsm.ir/.../پوشش-زنده-کنفرانس-سونی-در-MWC-2017-(خاتمه-یافته)/‎Cached27 فوریه 2017 ... سونی قصد دارد مانند سال‌های اخیر با دست پر وارد نمایشگاه MWC شود. اگر شما هم هیجان دنبال کردن کنفرانس سونی را دارید در ساعت ۱۱ با ما همراه. تاریخ کنفرانس سونی در نمایشگاه MWC 2017 - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../تاریخ-کنفرانس-سونی-در-نمایشگاه-MWC-2017/ مجید نوردوست: سونی اعلام کرد که در تاریخ ۹ اسفند ماه کنفرانس خودش را در نمایشگاه MWC 2017 برگزار می‌کند. انتظار داریم که در این کنفرانس گوشی‌های جدید ... کنفرانس سونی در MWC 2017 در روز 9 اسفند برگزار می‌شود - تک بوک www.techbook.ir/.../کنفرانس-سونی-در-mwc-2017-در-روز-9-اسفند-برگزار-میشود‎Cached19 ژانویه 2017 ... شرکت سونی در نمایشگاه MWC 2017 حاضر می‌شود و کنفرانسی در روز 9 اسفندماه برای معرفی جدیدترین گوشی‌های اکسپریای خود برگزار خواهد کرد.