مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود

[ad_1]
مفیدستان:

نینتندو در اکانت تویتر خود عرضه‌ی نسخه‌ی اندروید این بازی را تأیید و زمان عرضه‌ی آن را مارس ۲۰۱۷ اعلام کرده است.

سوپر ماریو ران اولین جست‌و‌خیز نینتندو توسط شخصیت محبوب و نوستالژیک ماریو، روی پلتفرم موبایل است که هم‌اکنون نسخه‌ی IOS آن عرضه شده و نسخه‌ی اندروید این بازی نیز ماه مارس (اواخر اسفند و اوایل فروردین) در اختیار دوستداران ماریو قرار می‌گیرد؛ چراکه کمپانی این خبر را از طریق تویتر خود تأیید کرده است. در بررسی نسخه‌ی IOS این بازی دریافتیم که گیم‌پلی ماریو ران بسیار اعتیادآور است؛ اما وجود تنها یک کنترل ساده و آن هم پرش روی موانع می‌تواند مقداری خسته‌کننده باشد. همچنین نیاز به اتصال دائم اینترنت در آن، جای بسی تأمل دارد.

تویت نینتندو به این شکل است:

نسخه‌ی اندروید بازی سوپر ماریو ران ماه مارس عرضه خواهد شد اکنون می‌توانید از طریق این لینک برای پیش ثبت‌نام اقدام کنید و به‌محض انتشار بازی از آن باخبر شوید.

سؤالی که اینجا مطرح می‌شود این است: آیا این کار برای نینتندو مفید واقع می‌شود؟

این کمپانی برای سال‌ها در خصوص ورود به عرصه‌ی دستگاه‌های موبایل وسواس داشت و اکنون خبرها حاکی از آن هستند که ۲ عنوان دیگر نیز برای پلت‌فرم موبایل (Animal Crossing و Fire Emblem) از طرف نینتندو عرضه می‌شود و موارد بیشتری نیز در راه خواهند بود. درحالی که تب و تاب ابتدایی بازی سوپر ماریو ران بسیار بالا بود، تخمین‌ها حاکی از این هستند که تنها حدود ۳ درصد افراد هزینه‌ی نسخه‌ی کامل این بازی را پرداخت کرده‌اند.

با اینکه ماریو ذهن قدرتمندی دارد، اما هنوز پیچ و خم دستگاه‌های موبایل را پیدا نکرده است و برای این کار باید بیشتر تقلا کند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود



لینک منبع :سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود

سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود - زومیت www.zoomit.ir/.../1/.../super-mario-run-android-version-release-time/‎Cached20 ژانویه 2017 ... نسخه‌ی اندروید بازی سوپر ماریو ران ماه مارس عرضه خواهد شد اکنون می‌توانید از طریق این لینک برای پیش ثبت‌نام اقدام کنید و به‌محض انتشار بازی از آن ... سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود - ایسکانیوز www.iscanews.ir/news/.../سوپر-ماریو-ران-ماه-مارس-برای-اندروید-عرضه-می-شود 20 ژانویه 2017 ... نسخه‌ی اندروید بازی سوپر ماریو ران ماه مارس عرضه خواهد شد اکنون می‌توانید از طریق این لینک برای پیش ثبت‌نام اقدام کنید و به‌محض انتشار بازی از آن ... سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود - تکنومون technomon.com/.../سوپر-ماریو-ران-ماه-مارس-برای-اندروید-عرضه-می-شود‎Cached20 ژانویه 2017 ... سوپر ماریو ران اولین جست‌و‌خیز نینتندو توسط شخصیت محبوب و نوستالژیک ماریو، روی پلتفرم موبایل است که هم‌اکنون نسخه‌ی IOS آن عرضه شده و ... Super Mario Run در ماه مارس برای اندروید عرضه می‌شود. - تک بوک www.techbook.ir/.../super-mario-run-در-ماه-مارس-برای-اندروید-عرضه-میشود‎Cachedنسخه‌ی Mario auto-runner از نینتندو یعنی Super Mario Run، در ماه مارس برای اندروید عرضه می‌شود. نینتندو امروز این خبر و زمان عرضه‌ی آن را در یک توییت اعلام کرده ... سوپر ماریو Run از ماه مارس برای اندروید عرضه میشود - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/.../سوپر-ماریو-run-از-ماه-مارس-برای-اندروید Rating: 4.3 - 3 votes 22 ژانویه 2017 ... سوپر ماریو Run از ماه مارس برای اندروید عرضه میشود ... بازی سوپر ماریو ران از ماه مارس آینده برای پلتفرم اندورید و کاربران آن نیز عرضه می شود. سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود — وبلاگ - اطلاعات و ... i-sel.ir/blog/سوپر-ماریو-ران-ماه-مارس-برای-اندروید-عر/ ۱۸ مارس ۲۰۱۷ ... هنگامی که کمپانی ژاپنی نینتندو بازی محبوب سوپر ماریو ران را برای پلتفرم ... این بازی برای اندروید نیز عرضه می شود و از عرضه این بازی در ماه مارس ... نسخه اندروید بازی سوپر ماریو ران روز 23 مارس عرضه می‌شود - جی اس ام www.gsm.ir/.../نسخه-اندروید-بازی-سوپر-ماریو-ران-روز-23-مارس-عرضه-می‌شود/‎Cached18 مارس 2017 ... کمپانی نینتندو اعلام کرد نسخه اندروید بازی سوپر ماریو، روز 23 مارس عرضه می‌شود. بازی Super Mario Run مخصوص اندروید، بیش از سه ماه پس از ... نسخه اندروید بازی Super Mario Run ماه مارس عرضه می‌شود - زومجی www.zoomg.ir/2017/1/19/157283/super-mario-run-android-march/‎Cached19 ژانویه 2017 ... نسخه اندروید بازی Super Mario Run ماه مارس عرضه می‌شود ... چندی پیش نینتندو از آغاز پیش ثبت‌نام نسخه اندروید سوپر ماریو ران در گوگل‌پلی خبر ... سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود | رادمان داده پردازی radmandp.com/سوپر-ماریو-ران-ماه-مارس-برای-اندروید-عر/ 20 ژانویه 2017 ... نینتندو در اکانت تویتر خود عرضه‌ی نسخه‌ی اندروید این بازی را تأیید و زمان عرضه‌ی آن را مارس ۲۰۱۷ اعلام کرده است. سوپر ماریو ران ماه مارس برای اندروید عرضه می شود - زومیت - تی نیوز tnews.ir/زومیت/4b5078422641.html‎Cachedسوپر ماریو ران اولین جست‌و‌خیز نینتندو توسط شخصیت محبوب و نوستالژیک ماریو، روی پلتفرم موبایل است که هم‌اکنون نسخه‌ی IOS آن عرضه شده و نسخه‌ی اندروید این ...