مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج

[ad_1]
مفیدستان:

، انوشیروان محسنی‌بندپی گفت: جوانان قبل از ثبت قانونی ازدواج، گواهی انجام غربالگری ژنتیک باید داشته باشند.


وی افزود: این غربالگری برای شناسایی ازدواج‌های پر خطر که زمینه اختلالات ژنتیک دارند موثر است و از طرفی در پیشگیری از شیوع معلولیت‌ها بسیار کارساز است چراکه سالانه بالغ بر 30 هزار کودک معلول در کشور متولد می شوند.

محسنی گفت: اجباری کردن غربالگری ژنتیک پیش از ازدواج به کاهش تولد نوزاد معلول می انجامد به همین دلیل زوجینی که تشخیص داده می شوند در معرض خطر هستند می توانند پس از آن به مشاوره مراجعه کنند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: برای تأمین هزینه‌های این آزمایش ژنتیک،حق‌التحریر ثبت طلاق 15 درصد افزایش یافته که منابع حاصل از آن در بودجه سنواتی برای تأمین هزینه‌های آزمایش ژنتیک در اختیار بهزیستی و کمیته امداد قرار می‌گیرد تا برای مددجویان این دو سازمان، هزینه ها رایگان شود.

وی افزود: در سال برای 40 هزار زوج در 32 استان کشور طرح غربالگری اجرا شده که 30 درصد این زوجین احتیاج به مشاوره داشتند و 20 درصد آزمایش ژنتیک انجام دادند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آزمایش های قبل از ازدواج نوعروسآزمایش های اجباری پیش از ازدواج راجدی بگیرید ،شاید جلو خیلی از مشکلات آینده را آزمایش گروه خون برای ازدواج آزمایش گروه خون برای ازدواج رابطه بین گروه خونی و ازدواج افراد با هم سوالی روش در آزمایشگاه ژنتیک روش در آزمایشگاه ژنتیک تکنیک هیبریداسیون در محل توسط و همچنین در مشاوره قبل از ازدواج چه بگوییم نوعروسسلام تشکر از نکات مختصر و اکثرا مفیدی که ارائه میدید بیشتر توصیه ها و راهکارهایی که ارتباط قبل از ازدواج با عشق برای شناخت بیشترما با ارتباطات قبل از ازدواج بدون نظارت خانواده مخالف هستیم نکته اش این است که ما با جهان پزشکی پزشکان ایران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز واکسیناسیون جدید کودکان از ۲۷ آبان خبر دادپاسخ به پرسش های اساسی در رابطه با ایدز و …شما در حال حاضر در صفحه اصلی اخبار علمی پزشکی مشروح اخبار پاسخ به پرسش های اساسی مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …مشاوره رایگان ،انجام پایان نامه، مشاوره پروپوزال، چاپ مقاله،ارشد و دکتری پرسش و پاسخ بیماریهای زنان زایمان و نازاییپاسخ با سلا م فیروزه جان آزمایش بتا معمولا درست هست و خیلی بندرت ممکن هست جواب اشتباه همه چیز در باره اماسبیماری خاموششرح بیماری از بیماریهای شایع سیستم عصبی مرکزی در انسان و یک بیماری خود ایمنی است آزمایش های قبل از ازدواج نوعروس آزمایش های اجباری پیش از ازدواج راجدی بگیرید ،شاید جلو خیلی از مشکلات آینده را بتوانید از آزمایش گروه خون برای ازدواج آزمایش گروه خون برای ازدواج رابطه بین گروه خونی و ازدواج افراد با هم سوالی است که روش در آزمایشگاه ژنتیک روش در آزمایشگاه ژنتیک تکنیک هیبریداسیون در محل توسط و همچنین و در مشاوره قبل از ازدواج چه بگوییم نوعروس سلام تشکر از نکات مختصر و اکثرا مفیدی که ارائه میدید بیشتر توصیه ها و راهکارهایی که پیشنهاد ارتباط قبل از ازدواج با عشق برای شناخت بیشتر ما با ارتباطات قبل از ازدواج بدون نظارت خانواده مخالف هستیم نکته اش این است که ما با اشک ها رابطه جنسی و عشق پزشکان ایران در برخی موارد به دلیل خطرات خاص، رابطه جنسی از سوی پزشک ممنوع می‌شود یکی از سوالاتی که برای جهان پزشکی پزشکان ایران وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز واکسیناسیون جدید کودکان از ۲۷ آبان خبر داد پاسخ به پرسش های اساسی در رابطه با ایدز و سایت پزشکان شما در حال حاضر در صفحه اصلی اخبار علمی پزشکی مشروح اخبار پاسخ به پرسش های اساسی در پرسش و پاسخ بیماریهای زنان زایمان و نازایی وب لاگ رسمی دکتر رویا پورقربان جراح و منخصص زنان زایمان و نازایی بورد تخصصی از دانشگاه تهران همه چیز در باره اماسبیماری خاموش شرح بیماری از بیماریهای شایع سیستم عصبی مرکزی در انسان و یک بیماری خود ایمنی است



لینک منبع :ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج

رئیس سازمان بهزیستی کشور در گفت‌وگو با فارس خبر داد ارائه اجباری ... www.farsnews.com/13951029001111‎Cached20 ژانویه 2017 ... ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج/ تولد سالانه 30 هزار کودک ... از آن در بودجه سنواتی برای تأمین هزینه‌های آزمایش ژنتیک در اختیار بهزیستی و ... ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج - خبر ایرانی | دمادم https://damadam.ir/news/ارائه-اجباری-آزمایش-ژنتیک-قبل-از-ازدواج/7292327 رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق قانون، زوجین از این پس باید قبل از ثبت ازدواج، گواهی غربالگری ژنتیک داشته باشند. انوشیروان محسنی‌بندپی گفت: ... ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج - فردا نیوز - شهرخبر www.shahrekhabar.com/analysis/148489806042085 20 ژانویه 2017 ... رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق قانون، زوجین از این پس باید قبل از ثبت ازدواج، گواهی غربالگری ژنتیک داشته باشند. - فردا نیوز. خبر ایرانی - ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج newsirani.com/news/67065/ارائه-اجباری-آزمایش-ژنتیک-قبل-ازدواج 20 ژانویه 2017 ... رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: طبق قانون، زوجین از این پس باید قبل از ثبت ازدواج، گواهی غربالگری ژنتیک داشته باشند. الف - اجباری شدن ارائه گواهی غربالگری به دفاتر ازدواج alef.ir/vdcizwa5vt1apu2.cbct.html?435018‎Cached14 ژانویه 2017 ... اجباری شدن ارائه گواهی غربالگری به دفاتر ازدواج. تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ ... انجام آزمایش ژنتیکی قبل از ازدواج فامیلی اجباری است. ۱۳۹۵/۰۳/۲۰ ۰۷:۴۵. ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج/ تولد سالانه ۳۰ هزار کودک ... raby.ir/ارائه-اجباری-آزمایش-ژنتیک-قبل-از-ازدوا/ 20 ژانویه 2017 ... به گزارش پایگاه خبری ربیع، انوشیروان محسنی‌بندپی گفت: جوانان قبل از ثبت قانونی ازدواج، گواهی انجام غربالگری ژنتیک باید داشته باشند. پیشنهاد اجباری شدن آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../پیشنهاد-اجباری-شدن-آزمایش-ژنتیک-قبل-از-ازدواج‎Cached12 آگوست 2016 ... رئیس سازمان بهزیستی از ارائه پیشنهاد اجباری شدن انجام مشاوره و آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج در برنامه ششم توسعه کشور خبر داد. ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج - سرخط www.sarkhat.com/fa/.../ارائه-اجباری-آزمایش-ژنتیک-قبل-از-ازدواج-ywkaxu/ سایت «سرخط»، قدیمی ترین و سریع ترین خبرگزاری اتوماتیک فارسی است که توسط گروهی پژوهشگران و محققان ایرانی مقیم آمریکا ساخته شده است. این سایت با بهره ... ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج rooykard24.com/news/.../ارائه-اجباری-آزمایش-ژنتیک-قبل-از-ازدواج‎Cachedارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج. تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۵ گروه: سایر منبع خبر. ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج ... ارائه اجباری آزمایش ژنتیک قبل از ازدواج- تولد سالانه ۳۰ هزا - بازار خبر www.news-bazar.com/.../ارائه-اجباری-آزمایش-ژنتیک-قبل-از-ازدواج--تولد-سالانه-۳۰-هزار-کودک-معلول-در-کشور 20 ژانویه 2017 ... به گزارش قدس آنلاین ، انوشیروان محسنی‌بندپی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس گفت: جوانان قبل از ثبت قانونی ازدواج، گواهی انجام غربالگری ...