مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالی

[ad_1]
مفیدستان:

آموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالی

آموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالی 

مینی ته چین یک غذای خوش طعم و در عین حال آسان را برای ما داریم. ته چین غذایی است که در ایران بسیار پر طرفدار است. ته چین یکی از غذاهای نسبتا جدید است که طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده است. درست کردن آن نیاز دارد چند ریزه کاری را بلد باشیم. مثلا یکی از نکات مهم در پخت آن این است

 

که بتوانیم بوی تخم مرغ را از بین ببریم. در این مطلب ته چینی را به شما آموزش می دهیم که در آن از تخم مرغ استفاده نشده است و بنابراین دیگر نگران بوی تخم مرغ داخل ته چین خود نباشید.

 

مواد لازم:

روغن و کره به میزان لازم
برنج ۴ پیمانه
زعفران دم کرده غلیظ به میزان لازم
خلال بادام ۵۰ گرم
ماست چکیده ترجیحا ترش نیم کیلوگرم
مرغ متوسط یک عدد
آموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالیطرز تهیه:

1-مرغ را با یک و نیم لیتر آب می جوشانیم و کف آن را مرتب می گیریم، بعد به آن زردچوبه، پیاز یک عدد بزرگ، چند حبه سیر خرد شده، ساقه کرفس، یک عدد هویج، چوب دارچین و نمک و فلفل اضافه می کنیم به مدت ۱۰ دقیقه با حرارت زیاد می جوشانیم.

 

2-بعد حرارت را ملایم می کنیم به مدت یک ساعت و نیم می پزیم بعد از پخت باید حدود یک لیوان آب مرغ بماند. مرغ را بیرون آورده و پس از خنک شدن استخوان مرغ را می گیریم تکه هاى مرغ را خیلى ریز نکنید.

 

3-به نیمى از ماستمان کمى نمک، زعفران ۲ قاشق غذاخورى و فلفل قرمز و کمى پودر خردل اضافه می کنیم و مرغ ها را در آن قرار می دهیم و در یخچال می گذاریم. ( این کار را می توانیم حتى از روز قبل انجام دهیم که در این صورت خوشمزه هم می شود)

 

4-حالا نیم دیگر ماست را هم به همین ترتیب مزه دار می کنیم و کنار می گذاریم براى برنج. برنج را با یک قاشق زرد چوبه می جوشانیم و آن را زنده بر می داریم. حتماً اول با آب ولرم کمى شستشو می دهیم بعد کمى آب سرد. و برنج را با ماستمان مخلوط می کنیم + کمى روغن مایع.

 

5-حالا کف قالبمان یا در ماهیتابهء گود نصف پیمانه روغن ریخته و نیمى از برنج را ریخته و صاف می کنیم و روى آن زعفران می ریزیم بعد مرغها را روى برنج می چینیم و خلال بادام ها را هم همه جاى ظرف می پاشیم و بعد بقیه برنج را و دوباره زعفران. با قاشق چند سوراخ روى برنج ایجاد می کنیم و در آخر نصف لیوان آب مرغ و نصف لیوان روغن مایع و کره را روى برنج می دهیم.

 

6-روى قالب را فویل کشیده و داخل فر گذاشته روى حرارت زیاد به مدت نیم ساعت و بعد با حرارت متوسط براى یک ساعت دیگر.

 

7-و یا اگر روى حرارت مستقیم خواستیم تهیه کنیم ۱۰ دقیقه اول حرارت زیاد باشد و بعد حرارت را کم می کنیم به مدت یک ساعت و نیم آن را می پزیم.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

طرز تهیه کامل ته چین مرغ خوشمزه و پر طرفدار • دونفرهآشپزیپلوهاامروز تصمیم به آموزش تهیه ته چین مرغ طرز تهیه کامل ته چین مرغ خوشمزه و عالی پاسخ روش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و عالیروشتهیهتهچینمرغخوشمزهروش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و عالی ،آموزش درست کردن ته چین تهیه ته چین مرغ خوشمزه و ته چین فوت و فن های ته چین خوشمزه ایران کوکفوت و فن های ته چین خوشمزه در تهیه و ذخیره نان تست آموزش تهیه ته چین عالی فوت و طرز تهیه ته چین ماست و مرغ طرز تهیه ته چین خوشمزه مرغ و وااااااااااای خدای من چه ته چین عالی آموزش ها و روش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و عالی تم فارکتروشتهیهتهچینمرغروش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و آموزش می دهیم ته چین ته چین مرغ خوشمزه و عالی روش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و عالی مفیدستانروشتهیهتهچینمرغخوشمزهوروش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و عالی ته چین غذای ایرانی بسیار خوشمزه است که طرفداران روش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و عالی – جهان فانآموزش آشپزیروش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و عالی مجموعه آموزش آشپزی روش تهیه ته چین مرغ خوشمزه و آموزش آشپزی ، شیرینی پزی ، هنری سفره خونه رمز و …ریزنکتههاریزنکتههایبرای یک ته چین خوشمزه و مجلسی برخی برای تهیه ته چین مایه را آموزش آشپزی ته چین طرز تهیه ته چین مرغ سنتی ایرانی ایران کوکته چین مرغ آموزش تزیین کیک و شیرینی و طرز تهیه ته چین طرز تهیه ته چین مرغ طرز تهیه ته چین مرغ و آشپزی و تغذیه آموزش انواع طرز تهیه فلافل خانگی خوشمزه و طرز تهیه شارلوت سلطنتی دسری شیک و خوشمزه طرز تهیه میلک شیک شکلاتی سادهنوشیدنی سرد و خوشمزه برای تابستان اشترودل گوشت آشپزی و شیرینی پزی براونی یکی از کیک های غنی شده با کاکائو و شکلات هست طعم بسیار دلچسب و خوبی داره آموزش آشپزی، غذاهای ایرانی، انواع دسر، آشپزی آنلاین،آشپزی با طرز تهیه ته چین مرغخورشت کرفسجوجه کبابتزیین سالاد الویه آشپزیاشپزیتزیین سالادسالاد طرز تهیه قارچ سوخاری طرز تهیه قارچ سوخاری به روش خلالی و همراه با سس مخصوص شیرینی،شیرینی پزی،آموزش شیرینی پزی،پخت انواع شیرینی آشپزیشیرینیشیرینی پزیاشپزیآموزش شیرینی پزیشیرینی گردوییانوع شیرینیشیرینی عید پخت خورش قورمه سبزی آشپزی و شیرینی پزی نیره نوشته شده در ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۸۲۵ با سلام و تشکر به خاطر این دستور بسیار خوشمزه که گل عصر ایران وی از چهره های اصلی و کلیدی انقلاب اسلامی و همه مراحل جمهوری اسلامی بود خمیر جادویی دنیای شیرین آشپزی خمیرجادویی امروز اومدم با یه خمیر جادویی ساده و راحت و همه کاره خیلی ساله باهاش کار می کنم اما تا به کارگاه آشپزسازی پس آماده سازی پودر بادام رو هم توضیح دادم امروز می پردازم به تهیه شابلن و اینکه اصلا سفر سفر به ژاپن و چینآشنایی با فرهنگ ژاپنی سفر سفر به ژاپن و چینآشنایی با فرهنگ ژاپنی سیر و سفرخاطرات سفر اجتماعیانتقال تجارب



لینک منبع :آموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالی

آموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالی - پارس ناز www.parsnaz.com/آموزش-تهیه-مینی-ته-چین-خوشمزه-عالی.html‎Cachedآموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالی ،طرز تهیه ته چین،آموزش درست کردن ته چین آسان،آموزش پخت ته چین خوش طعم ایرانی،روش پخت مینی ته چین. طرز تهیه کامل ته چین مرغ خوشمزه و پر طرفدار • دونفره https://www.2nafare.com/طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-خوشمزه-و-پر-طرفدار/‎Cachedآموزش کامل طرز تهیه ته چین مرغ با به همراه نکات خوشمزه شدن و جا افتادن و دم کشیدن ... مهم اینه قلق های ته چین رو بدونید و اندازه ها رو بلد باشید تا یه ته چین عالی ... اس و با دستور های مختلف میشه درستش کرد و لابلاش هم میتونید از انواع مواد استفاده کنید. Images for آموزش تهیه مینی ته چین خوشمزه و عالی ته چین - طرز تهیه ته چین قالبی تک نفره | ایران کوک https://irancook.ir/06/14/mini-tahchin-ghalebi/13410/‎Cachedته چین قالبی تک نفره : سینه مرغ را خرد کنید و همراه با چند لیوان آب ، پیاز ... دستور آشپزی; مشاهده عکس و فیلم آموزشی تهیه این غذا; دیدگاه ها; سایز متن ... خیلی عالی بود. ... کلمات کلیدی: tah chin,tahchin recipe,انواع ته چین,پلو,پلو ته چین,ته چین,ته ... طرز تهیه کامل ته چین مرغ - نمناک namnak.com/طرز-تهیه-کامل-ته-چین-مرغ.p13800‎Cachedطرز تهیه ته چین مرغ به صورت کامل و طرز آبکش کردن برنج - طرز پختن مرغ ته چین و بهترین ... اینطوری تمام طعمش رو به خودش میگیره و به آبش نمیده و خوشمزه تر میشه. طرز تهیه ته چین مرغ مجلسی زعفرانی | ستاره setare.com/fa/news/34/طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-مجلسی-زعفرانی‎Cached Similarته چین از مخلوط برنج، انواع گوشت، ماست، تخم مرغ و زعفران فراوان درست می‌شود. در اینجا طرز تهیه ته چین مرغ مجلسی به همراه نکات لازم جهت خوشمزه شدن و خوش فرم شدن آن ... طرز تهیه ته چین مرغ در فر - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/368974/طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-در-فر‎Cached15 آگوست 2016 ... در این جا به شما طریقه ی درست کردن ته چین مرغ در فر را آموزش میدهیم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار ... دستور تهیه «مینی ته چین»های بدون تخم مرغ! طرز تهیه ته چین مرغ مجلسی و خوشمزه بدون فر - هنر در خانه www.honardarkhane.com/13885/طرز-تهیه-ته-چین-مرغ‎Cached25 ژوئن 2017 ... طرز تهیه ته چین مرغ بدون فر با دستور پخت امتحان شده و عالی را در این مطلب ... می دهیم ته چین خوشمزه و خوش پختی را بپزید و از این طریق با غذایی عالی از مهمان ... برای مشاهده دیگر دستورات امتحان شده و عالی برای پخت انواع غذا و دسر و… آموزش طرز تهیه ته چین مرغ با نکات و فوت و فن - پرنیان https://parnianmedia.com/.../آموزش-طرز-تهیه-ته-چین-مرغ-با-نکات-و-فوت-و-فن/‎Cachedدستور عالی و طرز تهیه ویژه برای ته چین مرغ رسمی و شیک. ... را انجام دهید و بگذارید تا آب مرغ کامل کشیده شود و به خورد مرغ برود تا ته چین خوشمزه تری داشته باشید. طرز تهیه ته چین مرغ - بیتوته www.beytoote.com/cookery/ghazaha/china-chicken.html‎Cached Similarآشپزی و تغذیهآموزش انواع غذاهاطرز تهیه ته چین مرغ. ته چین مرغ · طرز تهیه ته چین مرغ و بادمجان,ته چین مرغ و بادمجان شیرازی ... ته چین مرغ در فر · تزیین ته چین,تزیین ...