مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان

[ad_1]
مفیدستان:
keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان

خبرگزاری آریا -
عرضه جهانی دو گوشی Keon و Peak هفته آینده می شود.
کمپانی گیگزفون در مادرید اسپانیا فروش جهانی دو گوشی مبتنی بر سیستم عامل فایرفاکس را این هفته به صورت آنلاین و از روی اینترنت به سراسر دنیا آغاز می کند.
گوشی موسوم به Keon 91 یورو قیمت داشته و گوشی موسوم به Peak نیز 149 یورو قیمت گذاری شده است. هر دوی این گوشی ها را می توان از فروشگاه shop.geeksshop.com سفارش جهانی داد.
این دو اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل موزیلا فایرفاکس هستند که راهی بازار جهانی می شوند.
دو کمپانی اسپانیایی Geeksphone و Telefonica همراه با موزیلا، دست به توسعه سیستم عامل فایرفاکس روی این دو گوشی زده اند و امیدوارند کاربران جهانی با خرید انی گوشی ها از آنها حمایت کنند.
توسعه دهندگان نرم افزاری نیز تشویق شده اند به این پروژه بپیوندند تا نسخه های بعدی کاملتری عرضه شده و اپ های مربوطه سریعتر نوشته شود.
گوشی Keon پردازنده کوآلکوم اسنپدراگون 1 گیگاهرتزی داشته و صفحه لمسی 3.5 اینچی از نوع HVGA دارد. همچنین دربین 3 مگاپیکسلی داشته و حافظه داخلی آن 4 گیگ (512 مگابایت رم) تعریف شده است.
میکرو اس دی به آن می خورد و وای فای و جی پی اس هم دارد.
اما مدل موسوم به Peak دارای پردازنده 1.2 گیگاهرتزی اسنپدراگون S4 است و نمایشگر 4.3 اینچی QHD دارد.
دوربین آن 8 مگاپیکسلی بوده و 4 گیگ حافظه داخلی دارد. همچنین دوربین جلوی 2 مگاپیکسلی نیز دارد و عمر باطری خوبی نیز دارد.
گری کوآکس مدیر کمپانی موزیلا اعلام کرد گوشی های فایرفاکس دار در کشورهایی مانند ونزوئلا، لهستان،برزیل، پرتغال و اسپانیا تا ماه ژوئن عرضه خواهد شد و تا پایان سال نیز در 11 کشور دیگر عرضه خواهد شد.
در سال 2014 نیز این گوشی در بازار امریکا خواهد رفت.
کمپانی موزیلا در شراکت با آلکاتل، ال جی، ZTE و هوآوی چین نیز قصد دارد گوشی های جدیدی عرضه کند.
منبع:khabaronline.ir




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

و ؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان و ؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان



لینک منبع :keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان

Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته ... www.khabaronline.ir/detail/287767/ict/hardware‎Cached20 آوریل 2013 ... Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان. فناوری اطلاعات > سخت افزار - عرضه جهانی دو گوشی Keon و ... خبرگزاری آریا - keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل ... www.aryanews.com/.../keon-و-peak؛-اولین-گوشی-های-مجهز-به-سیستم-عامل-فایرفاکس،هفته-آینده-در-دست-مشتریان‎Cached21 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان. Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته ... https://afzoneha.com/کامپوننتهای.../keon-و-peak؛-اولین-گوشی-های-مجهز-به-سیستم-عامل-فایرفاکس،هفته-آینده-در-دست-مشتریان‎CachedKeon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان. Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در ... keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته ... tnews.ir/آریا-نیوز/ff3e78445501.html 21 ژانویه 2017 ... خبرگزاری آریا - عرضه جهانی دو گوشی Keon و Peak هفته آینده می شود. ... این دو اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل موزیلا فایرفاکس هستند که راهی بازار ... اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان. Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته ... www.majidakhshabi.com/.../Keon+و+Peak؛+اولین+گوشی+های+مجهز+به+سیستم+عامل+فایرفاکس،هفته+آینده+در+دست+مشتریان/‎Cachedصفحه نخست » تگ های مطالب » Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان. مطالب داغ: اولین گوشی های مجهز به سیستم ... ارسال این مطلب به دوستان - Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به ... https://www.arshnews.ir/sdcfxedv.w6dmxagiiw.html ارسال این مطلب به دوستان. (( Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان )). نام شما : آدرس ایمیل شما : نام دوست شما :. Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته ... https://baelm.net/.../keon-و-peak؛-اولین-گوشی-های-مجهز-به-سیستم-عامل-ف/ 29 مه 2014 ... صفحه اصلی Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان ... گوشی موسوم به Keon 91 یورو قیمت داشته. keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته ... trw.rzb.3tad.xyz/post492634.html keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان. مفیدستان: keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل ... سیستم ها رویکردهای مدیریتی | جستجو | لوکس دنلود - تبلیغات متنی www.lox-download.ir/list/سیستم+ها+رویکردهای+مدیریتی.html دانلود پاورپوینت سیستم های تصمیم یار هوشمند DSS در 64 اسلاید .... keon و peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان ... قالیشویی در تهران را باید از دید مشتری ها سنجید با توجه به وجود سیستم نظر سنجی و ... مقالات : فورتیم 4team.ir/category/maghale/page/18/ Keon و Peak؛ اولین گوشی های مجهز به سیستم عامل فایرفاکس،هفته آینده در دست مشتریان ... مجموعه: اختراعات جدید عرضه جهانی دو گوشی Keon و Peak هفته آینده می شود.