مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

Bixby دستیار هوشمند سامسونگ در گوشی S8

[ad_1]
مفیدستان:

سامسونگ گوشی جدید خود S8 را با یک ویژگی مهم عرضه می‌کند و آن تجهیز به دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ است که مشابه سیری در آیفون عمل می‌کند. 

نام این دستیار هوشمند Bixby است که با تکنولوژی هوش مصنوعی کار می‌کند و این شرکت آن را از خرید ماه اکتبر گذشته شرکت Viv به خدمت گرفته است. 

سیستم هوش مصنوعی Viv بر اساس این طراحی شده که به پرسش‌های کاربر در لایه‌های مختلف پاسخ دهد کاری که سیستم‌های رقیب فعلا قادر به انجام آن نیستند. مثلا Dag Kittlaus مدیرعامل Viv می‌گوید: از این سیستم می‌توان چنین کاری را خواست که « یک پرواز به دالاس برای من رزرو کن که صندلی آن آنقدر بزرگ باشد که شکیل اونیل هم در آن جا شود».

در همین حال برخی گزارشها هم حاکی است که دستیار هوشمند Bixby سامسونگ قادر خواهد بود تا انتقال پول را هم با استفاده از فرامین صوتی انجام دهد. همچنین بیکسبی به شکل گسترده‌ای با دوربین گلکسی اس 8 کار می‌کند به طوری که میتواند متن را با استفاده از تکنولوژی OCR بخواند یا برخی اشیا را تشخیص دهد. 

نکته اصلی اما درباره این سیستم نحوه فعال شدن آن روی گوشی گلکسی اس 8 است. سامسونگ ظاهرا قصد دارد تا با تعبیه دگمه چهارمی روی گوشی آن را به شکل فشار فیزیکی فعال کند. 

در مورد گوشی گلکسی اس 8 البته باید تا زمان عرضه رسمی آن صبر کرد اما آنچه از شایعات میدانیم این است که این گوشی با دوربین بهبود یافته و 32 گیگابایت حافظه داخلی ( 128 گیگابایت پشتیبانی کارت حافظه ) ، صفحه نمایش سوپر امولید ، پردازنده کوالکام  اسنپ دراگون  835 S0C. و شش گیگابایت رم عرضه خواهد شد. 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

محصولات جدیدترین کیف تبلت لنوو تب ، با طرح میکی موس و مناسب کودکان طراحی شده است این کیف از جنس قاب گلکسی اس زومیتگلکسی اس سامسونگ گوشی پرچمدار شرکت کره ای با نمایشگر محصولات جدیدترین کیف تبلت لنوو تب ، با طرح میکی موس و مناسب کودکان طراحی شده است این کیف از جنس قاب داخلی و گلکسی اس زومیت گلکسی اس سامسونگ گوشی پرچمدار شرکت کره ای با نمایشگر



لینک منبع :Bixby دستیار هوشمند سامسونگ در گوشی S8

Bixby دستیار هوشمند سامسونگ در گوشی S8 | ITIRAN itiran.com/Bixby-سامسونگ-در-گوشی-S8-‎Cached21 ژانویه 2017 ... سامسونگ گوشی جدید خود S8 را با یک ویژگی مهم عرضه می‌کند و آن تجهیز به دستیار صوتی اختصاصی سامسونگ است که مشابه سیری در آیفون عمل ... آموزش نصب دستیار هوشمند بیکسبی Bixby روی دیگر گوشی ها | شهر ای ... 30tyit.ir/.../آموزش-نصب-دستیار-هوشمند-بیکسبی-bixby-روی-دی/‎Cached3 آوریل 2017 ... سامسونگ همزمان با معرفی گوشی های گلکسی اس ۸ (Galaxy S8) و گلکسی اس ۸ پلاس (+Galaxy S8) از دستیار مجازی بیکسبی (Bixbyy) مبتنی بر هوش ... با Bixby، دستیار هوشمند صوتی گلکسی اس 8، بیشتر آشنا شوید www.gsm.ir/.../با-Bixby،-دستیار-هوشمند-صوتی-گلکسی-اس-8،-بیشتر-آشنا-شوید/‎Cached29 مارس 2017 ... سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus را با دستیار هوشمند صوتی مخصوصش عرضه می‌کند: بیکسبی. دستیاری که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد به ... سامسونگ از دستیار صوتی هوشمند Bixby در تمام برنامه های پیش فرض ... samsungiha.com/bixby-در-تمام-برنامه-های-پیش-فرض-گلکسی-اس-8/‎Cachedآپدیت اندروید 8 یا اندروید O برای کدام گوشی ها و تبلت های سامسونگ منتشر می شود؟ ... سامسونگ از دستیار صوتی هوشمند Bixby در تمام برنامه های پیش فرض گلکسی اس 8 ... همچنین از آن جایی که سامسونگ رسما تایید کرد که Galaxy S8 در کنگره جهانی ... Bixby - سامسونگ Galaxy S8 و+ S8 را همراه با دستیار صوتی هوشمند ... appyfa.ir/bixby-دستیار-هوشمند-صوتی-گلکسی-اس-8/‎Cached30 مارس 2017 ... سامسونگ Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus را همراه با دستیار صوتی هوشمند به ... نیویورک) تمرکز اصلی سامسونگ به معرفی گوشی گلکسی اس ۸ معطوف ... دستیار صوتی هوشمند Bixby گلکسی اس 8 از اپلیکیشن های پیش ... www.zoomit.ir/.../samsung-bixby-voice-assistant-native-apps-galaxy-s8/‎Cached27 دسامبر 2016 ... دستیار صوتی هوشمند موسوم به Bixby که با گلکسی اس ۸ سامسونگ همراه می‌شود، از اپلیکیشن‌های پیش‌فرض این گوشی هوشمند پشتیبانی خواهد کرد. 31. تبلیغات. تازه های سینما ... تگ ها samsung Galaxy S8. 39. تبلیغات. سئو پنل اس ... نصب دستیار هوشمند Bixby در گوشی های سامسونگ با سیستم عامل ... barsam.ir/نصب-bixby-گوشی-سامسونگ-android-nougat/ 3 آوریل 2017 ... چند روز پیش Galaxy S8 رونمایی شد و در این رونمایی نرم افزار جدید سامسونگ با عنوان دستیار هوشمند Bixby نیز معرفی ردید. این نرم افزار بصورت ... Bixby | دیجی‌کالا مگ https://www.digikala.com/mag/tag/bixby/‎Cachedدستیار صوتی گوشی جدید سامسونگ که بیکسبی (Bixby) نام دارد، توسط افرادی ... سامسونگ مهم است که یک دکمه متخص این منشی هوشمند روی Galaxy S8 قرار داده شده است ... دستیار بیکسبی Bixby - آپارات www.aparat.com/v/d1kO3/دستیار_بیکسبی_Bixby‎Cached4 آوریل 2017 ... دیجیتالز آنلاین در حال حاضر دستیار Bixby قابل استفاده با اپ های گوشی S8 و S8 پلاس سامسونگ مثل messaging Setting، دوربین ، Reminder، ... به‌طورقطع گلکسی S8 به دستیار هوشمند Bixby مجهز می‌شود - تک بوک www.techbook.ir/.../بهطورقطع-گلکسی-s8-به-دستیار-هوشمند-bixby-مجهز-میشود‎Cached29 ژانویه 2017 ... به‌طورقطع گلکسی S8 به دستیار هوشمند Bixby مجهز می‌شود ... بعد از شایعات به‌کارگیری دستیار هوشمند در پرچم‌دار آتی سامسونگ، نام‌ تجاری آن توسط ... کرد از استراتژی‌های بهتری برای پیشرفت در صنعت گوشی‌های هوشمند بهره می‌برد، در ...