مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت

[ad_1]
مفیدستان:

دانش > فناوری - ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا درباره بهره‌گیری از ضربان‌قلب به عنوان کلید قفل‌گشایی سوابق پزشکی چیزی شنیده اید؟

این پروژه شامل استفاده از یک حسگر پوستی برای اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی قلب(الکتروکاردیوگراف فرد بیمار) است. ژان پنگ جین، استاد دانشگاه اظهار کرد: همان‌ گونه که الکتروکاردیوگراف‌ها به طور معمول در پرونده‌های الکترونیکی پزشکی افراد ثبت و ضبط می‌شوند، می‌توانند در جهت قفل‌گشایی این پرونده‌ها مورد استفاده قرار گیرند و مفید باشند.

جین همچنین افزود: سیگنال‌های الکتروکاردیوگراف یکی از مهم‌ترین و رایج‌ترین معیارهای فیزیولوژیکی است که به منظور ارزیابی میزان سلامت فرد بیمار جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل می‌شود و در حالی که سیگنال‌های الکتروکاردیوگراف در تشخیص‌ها و معالجات بالینی کاربرد دارند و از طریق سیستم شبکه به پرونده‌های الکترونیکی پزشکی منتقل می‌شوند، می‌توان به طور هوشمندانه‌ای از قابلیت آنها برای رمزگذاری اطلاعات مجددا استفاده کرد. این روش به حفظ و نگهداری ایمن اطلاعات پرونده‌ها کمک می‌کند.

5454


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

امر به معروف و نهی از منکرامر به معروف و نهی از منکر اصول امر به معروف از دیدگاه بزرگاندانلود اندازه گیری ضربان – نرم افزاری دقیق برای اندازه گیری ضربان قلب امتیاز از و قیمت برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات به …صفحات جانبی پس از گذشت پنج سال از زلزله، ژاپنی ها با نیروگاه اتمی فوکوشیما چکار کردند؟لحظه های سخت پرستاران اورژانستصاویر و پوسترهای آموزشی فیلم آموزشی زایمان در اورژانس پیش بیمارستانیکتابچه های آشنایی با مراحل وضع حمل و زایمان طبیعی جهت استفاده …بررسی زایمان، وضع حمل و نفاس طبیعی به شکل تخصصی جهت ماماها زایمان یک روند فیزیولوژیک سکته مغزی – سیب سلامت سلام از مطلب جامع م خوبیتان در خصوص بیماری فوق استفاده کردمقلب نحوه اندازه‌گیری فشار خون با فشار سنجباز کردن عروق قلب با آنژیوپلاستی استفاده از بالون و تعبیه استنت فنر در داخل عروق مشاوره ارشد دکتری پایان نامه چاپ مقاله انجام …انجام پایان نامه، خدمات انجام پایان نامه به همراه قیمت انجام پایان نامه انجام پایان دم‌نوش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد…دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیلهٔ آب متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش به کار بردن داروهای تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن …در این پست تصمیم دارم به یکی از مسائل مهمی که روزانه بسیاری از افراد با آن درگیر بوده و دانلود اندازه گیری ضربان قلب – نرم افزاری دقیق برای اندازه گیری ضربان قلب امتیاز از و قیمت دلار در برق قدرت کنترل الکترونیک مخابرات تاسیسات به دست آوردن نقطه ی کار ترانزیستور یکی از اولین چیزهایی است که هنگام شبیه سازی یک تقویت کننده باید آشنایی با مراحل وضع حمل و زایمان طبیعی جهت استفاده ماماها و بررسی زایمان، وضع حمل و نفاس طبیعی به شکل تخصصی جهت ماماها زایمان یک روند فیزیولوژیک است که دم‌نوش ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد دم کردن یا گرفتن عصاره به وسیلهٔ آب متداول‌ترین و قدیمی‌ترین روش به کار بردن داروهای گیاهی لحظه های سخت پرستاران اورژانس تصاویر و پوسترهای آموزشی فیلم آموزشی زایمان در اورژانس پیش بیمارستانیکتابچه های آموزشی سکته مغزی – سیب سلامت سلام از مطلب جامع م خوبیتان در خصوص بیماری فوق استفاده کردم قلب نحوه اندازه‌گیری فشار خون با فشار سنج «باز کردن عروق قلب با آنژیوپلاستی استفاده از بالون و تعبیه استنت فنر در داخل عروق کرونرقلب دوران بارداری آیا به خوردن کافئین عادت دارید؟ اگر بلی به مصرف آن در دوران بارداری توجه و تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن پورعلینت در این پست تصمیم دارم به یکی از مسائل مهمی که روزانه بسیاری از افراد با آن درگیر بوده و دست و جوجه کشی » همه چیز درباره ی بوقلمون بوقلمون برنز از نژاد بوقلمون های اهلی است اگرچه رشد به مراتب بیشتری دارد ولی از نظر ظاهر



لینک منبع :استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت

استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - خبرآنلاین www.khabaronline.ir/detail/626274/science/technology‎Cached21 ژانویه 2017 ... ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا درباره بهره‌گیری از ضربان‌قلب به عنوان کلید ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت www.fardanews.com/fa/.../استفاده-از-ضربان-قلب-به-جای-اثر-انگشت 24 ژانویه 2017 ... ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا درباره بهره‌گیری از ضربان‌قلب به عنوان کلید ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - نمناک namnak.com/ضربان-قلب.p43050‎Cached22 ژانویه 2017 ... ضربان قلب و تولید مصنوعی سیگنال های الکتروکاردیوگرام و استفاده از سیگنال های الکتروکاردیوگرام را در نمناک بخوانید. استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - آناج www.anaj.ir/News/71801/استفاده-از-ضربان-قلب-به-جای-اثر-انگشت/?id... 21 ژانویه 2017 ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - onvansho onvansho.ir/result/استفاده-از-ضربان-قلب-به-جای-اثر-انگشت.html استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های . دانلود Heart Rate Plus v2 4 6 نرم افزار اندازه گیری فشار خون با اثر انگشت ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/21/1611326 21 ژانویه 2017 ... ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا درباره بهره‌گیری از ضربان‌قلب به عنوان کلید ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - صبح میهن sobhemihan.ir/618791.../استفاده-از-ضربان-قلب-به-جای-اثر-انگشت‎Cachedاستفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت; خبرانلاین: این پروژه شامل استفاده از یک حسگر پوستی برای اندازه‌گیری فعالیت الکتریکی قلب(الکتروکاردیوگراف فرد ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - تصنا tasna.ir/1395/11/.../استفاده-از-ضربان-قلب-به-جای-اثر-انگشت.html‎Cached21 ژانویه 2017 ... دانش > فناوری - ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا درباره بهره‌گیری از ضربان‌قلب ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../استفاده-از-ضربان-قلب-به-جای-اثر-انگشت‎Cached21 ژانویه 2017 ... ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی‌های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا درباره بهره‌گیری از ضربان‌قلب به عنوان کلید ... استفاده از ضربان قلب به جای اثر انگشت | ممکن است تاکنون درباره - قطره www.ghatreh.com/news/nn35781388/استفاده-ضربان-قلب-جای-اثر-انگشت 27 ژانویه 2017 ... ممکن است تاکنون درباره دسترسی به گوشی های موبایل از طریق اثر انگشت مطالبی شنیده باشید، اما آیا درباره بهره گیر.