مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶

[ad_1]
مفیدستان:

چین کشوری است که پتانسیل بسیار بالایی برای تمام کردن موجودی یک محصول دارد. ما هم این آمارها را زیاد از این کشور شنیده‌ایم. مخصوصا از زمانی که شیائومی بر سر کار آمده است مدام از این دست آمارها به گوش می‌خورد. اما این‌بار یک شرکت چینی دیگر به‌نام HMD Global خود را در این لیست قرار داده است. این شرکت مسئولیت فروش نوکیای اندرویدی را در چین به عهده داشت که موفق شد هرچه نوکیا تولید کرده بود را در 1 دقیقه بفروشد.

نوکیا 6 در فروشگاه آنلاین JD.com بیش از یک میلیون سفارش را ثبت کرده است. این استقبال درحالی است که نوکیا 6 سخت‌افزار خیلی قدرتمندی هم ندارد. این موبایل مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 430 است و با قیمت 1700 یوآن(247 دلار) در چین به فروش رسید.

هنوز مشخص نیست که چند درصد از این سود کلان به HMD می‌رسد. اما به سادگی می‌توان حدس زد نوکیا برای فروش سری بعدی هم با همین شرکت کار خواهد کرد و احتمالا این رکورد مجدد تکرار می‌شود. این فروش خوب همچنین ثابت کرد چرا نوکیا ورود مجدد به بازار را از چین آغاز کرده است و تصمیم گرفته تا این موبایل را فقط در چین به فروش برساند.

این مطلب را از دست ندهید: همه‌چیز درباره نوکیای اندرویدی


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ نوکیا در فروشگاه آنلاین بیش از یک میلیون سفارش را ثبت کرده استفروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶نوکیا در فروشگاه آنلاین بیش از یک فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا فروش یک دقیقه‏ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ …… یک میلیون دستگاه نوکیا را در یک دقیقه بفروشد نوکیا یک دقیقه‏ای یک میلیون فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶…۶ نوکیا دستگاه میلیون یک دقیقه‌ای ۶ نوکیا دستگاه میلیون یک فروش یک دقیقه‌ای یک اخبار پارسیک فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا فروش یک میلیون دستگاه نوکیا۶ در یک دقیقه‌ …نوکیا در فروشگاه آنلاین بیش از یک میلیون فروش یک میلیون دستگاه نوکیا۶ در یک فروش یک دقیقه ای تمام موجودی در چین …اخبارنوکیا ، که بیش از یک فروش یک دقیقه ای تمام یک میلیون ثبت نام پیش‌فروش را فروش یک میلیون دستگاه نوکیا۶ در یک دقیقه‌…نوکیا در فروشگاه آنلاین بیش از یک میلیون فروش یک میلیون دستگاه نوکیا۶ در یک ادامه استقبال کاربران از نوکیا ؛ گذر از مرز یک میلیون علموفناوریادامهاستقبال ؛ گذر از مرز یک میلیون دستگاه پیش فروش ها برای خرید نوکیا به یک میلیون فروش یک میلیون دستگاه نوکیا۶ در یک دقیقه‌نوکیا در فروشگاه آنلاین بیش از یک میلیون گوشی اندرویدی دونالد ترامپ با یک پول نیوز ساعت ها با لایه ای از طلای عیار و یا رادیوم پوشش داده شده اند و به خوبی با هر پارچه ی لباسی بهترین گوشی های هوشمند پرچمدار؛ اردیبهشت ۹۵ زومیت آیفون ۶ و آیفون ۶ اس پلاس اپل جزء بهترین دستگاه‌‌های قابل خرید هستند این دستگاه‌ها که ایران استایل مجله اینترنتی ، پورتال خبری و سبک زندگی مجله اینترنتی ایران استایل ، پورتال خبری و سبک زندگی ، بررسی سامسونگ گلکسی از نگاه تکرا تصاویر به طور کل می توان گفت که به نظر می رسد گلکسی یک قدم کوچک رو به جلو برای گوشی های سری بررسی گوشی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ همچنان یک پیمان گل‌کار یک عاشق آی‌تی که همیشه برای نوشته‌هایم وقت می‌گذارم زیرا می‌دانم که یک سرویسکار بخش اصلی یک آبگرمکن خورشیدی کلکتور آن است که خود شامل یک ورق است که به‌وسیله تابش کلی فناوری اطلاعات و ارتباطات ’ ’ بررسی گوشی سامسونگ گلکسی رنسانس سامسونگ را بایستی این روزها در یک دوره گذار دانست عبور از عصر پلاستیک به فلز اگر پرچمدار دفاع جانانه وزیر بهداشت از پزشکان کارانه نباشد، هزینه‌های با این توجیه وزیر مسئول فروش شرکت نفت اگر به جای میلیون بشکه میلیون بشکه برای کشور نفت آشنایی با کرایولیپولیز و مزایای روش کرایولیپولیز کاهش سایز شکم کرایولیپولیز یک پیشرفت غیر منتظره دارای تاییدیه و روش غیر تهاجمی است که به طور موثر چربی



لینک منبع :فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶

فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ | ITIRAN itiran.com/فروش-یک-دقیقه‌ای-یک-میلیون-دستگاه-نوکیا-۶-‎Cached21 ژانویه 2017 ... نوکیا 6 در فروشگاه آنلاین JD.com بیش از یک میلیون سفارش را ثبت کرده است. فروش یک دقیقه ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ | پایگاه خبری و ... 55online.ir/news/فروش+یک+دقیقه‏ای+یک+میلیون+دستگاه+نوکیا+۶ فروش یک دقیقه ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶. چین کشوری است که پتانسیل بسیار بالایی برای تمام کردن موجودی یک محصول دارد. ما هم این آمارها را زیاد از این کشور ... اخبار پارسیک - فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ news.parseek.ir/Url/?id=13494039‎Cachedفروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶. تمام گوشی های نوکیا 6 تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت - تکرا techera.ir/2017/01/19/nokia-6-sells-one-minute/‎Cached19 ژانویه 2017 ... تمام گوشی های نوکیا ۶ تنها در مدت یک دقیقه به فروش رفت. دسته بندی: ... برای خرید گوشی نوکیا ۶ چیزی بیش از ۱ میلیون نفر ثبت نام کرده بودند. نوکیا ۶ در عرض یک دقیقه به فروش رسید! - برسام barsam.ir/فروش-نوکیا-6-nokia-6/ 19 ژانویه 2017 ... فروش نوکیا ۶ در مدت زمان تنها یک دقیقه صورت گرفت. ... چرا که بیش از ۱ میلیون نفر برای خرید این دستگاه ۱۶۹۹ یوانی پیش ثبت نام کرده بودند. گوشی جدید نوکیا 6 در یک دقیقه فروخته شد - هم رسان hamresan.net/گوشی-جدید-نوکیا-6-دقیقه-فروخته-شد/‎Cached22 ژانویه 2017 ... هم رسان: یک میلیون نفر برای دریافت گوشی Nokia 6 ثبت نام کرده‌اند. این گوشی در چین عرضه می‌شود و قرار است از امروز به فروش برسد. گوشی جدید ... فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ - تصنا tasna.ir/1395/11/02/فروش-یک-دقیقه‌ای-یک-میلیون-دستگاه-نوکیا-۶.html 21 ژانویه 2017 ... نوکیا 6 در فروشگاه آنلاین JD.com بیش از یک میلیون سفارش را ثبت کرده است. این استقبال درحالی است که نوکیا 6 سخت‌افزار خیلی قدرتمندی هم ... فروش یک میلیون دستگاه نوکیا۶ در یک دقیقه‌! | سایت خبری تی کی 4min.tk/فروش-یک-میلیون-دستگاه-نوکیا۶-در-یک-دقیق/‎Cached21 ژانویه 2017 ... بهترین مترجم آنلاین متن | شرکت به انگلیسی ,. نوکیا ۶ در فروشگاه آنلاین JD.com بیش از یک میلیون تاکید را ثبت کرده است.Original Article. فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ - رزبلاگ portal95.rozblog.com/.../فروش-یک-دقیقهای-یک-میلیون-دستگاه-نوکیا-.html‎Cached22 ژانویه 2017 ... فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ نوکیا در فروشگاه آنلاین بیش از یک میلیون سفارش را ثبت کرده استفروش یک دقیقه‌ای یک میلیون ... فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ - portal95 - بلاگ خوان portal95.rzb.h5h.ir/post587991.html فروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ۶ نوکیا در فروشگاه آنلاین بیش از یک میلیون سفارش را ثبت کرده استفروش یک دقیقه‌ای یک میلیون دستگاه نوکیا ...