مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود

[ad_1]
مفیدستان:

به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که می‌توان به اضافه شدن رابط کاربری  جدید برای پیام‌رسانی اشاره کرد. 

لینکدین یکی از مشهورترین جامعه‌های مجازی فعال در زمینه کسب‌وکار مدرن است که توانسته کاربران زیادی از نقاط مختلف جهان جذب کند. حال این کمپانی اعلام کرده که قرار است تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود اعمال کند.

این کمپانی که هم‌اکنون در تصاحب مایکروسافت قرار دارد، گفته است کاربران سرویس تحت وب در هفته‌های آینده با تغییرات زیادی در طراحی مواجه خواهند شد. به نظر می‌رسد که بعد از خریداری شدن لینکدین توسط مایکروسافت، این بزرگ‌ترین تغییری خواهد بود که تاکنون در جامعه مجازی لینکدین مشاهده کرده‌ایم.

در ویدیویی که از طراحی جدید لینکدین منتشر شده است، می‌توان شباهت‌های بسیار نسخه جدید تحت وب لینکدین را به فیس‌بوک مشاهده کرد. البته این موضوع چندان هم بد نیست. اگر از کاربران لینکدین باشید، حتما با ظاهر شلوغ این جامعه مجازی آشنا هستید و تغییرات جدید می‌تواند برای شما خوشایند باشد.

کمپانی لینکدین برای توصیف طراحی جدید خود از کلماتی مانند ساده‌تر، سریع‌تر، قابل‌درک‌تر، هوشمندانه‌تر و غنی‌تر استفاده کرده است. نوار ناوبری حالا از ۷ قسمت اصلی تشکیل شده که البته از قسمت More می‌توانید به بقیه امکانات دسترسی داشته باشید.

آنچه در این طراحی خودنمایی می‌کند رابط جدید پیام‌رسانی، آن‌هم به‌صورت زمان واقعی است که برای شما امکان گفتگو با دیگر کاربران لینکدین را مهیا می‌سازد. قسمت جستجو نیز پیشرفته‌تر شده است و شما می‌توانید مشاهده کنید که چه کسی محتوای به اشتراک گذاشته‌شده شما را می‌خواند. در ادامه می‌توانید ویدیوی تغییرات جدید نسخه تحت وب لینکدین را مشاهده کنید:


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نکسوس زومیتنکسوس تبلت اینچی گوگل با سیستم عامل اندروید و قابلیت اجرای اپلیکیشن و بازی بررسی گوشی نکسوس محصول مشترک گوگل و …گوگل پس از ارائه دو سری تلفن نکسوس با ال‌جی، حالا همکاری جدیدی را با موتورولا آغاز توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزادتوییتروب‌گاه توییتر با نشانی در دسترس می‌باشد، البته در بعضی از کشورها از جمله جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعاتتحقیقات حاکی از آن است که سه نوآوری فناوری شبکه اجتماعی ، ارتباطات راه دور اخبار روابط عمومی مقالات روابط عمومیبا توجه به نقش فراگیر و عمیق روابط عمومی‌ها در سازمانها، شرکتها و تأثیرگذاری آنها توییتر ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد توییتر وب‌گاه توییتر با نشانی در دسترس می‌باشد، البته در بعضی از کشورها از جمله ایران و چین نکسوس زومیت نکسوس تبلت اینچی گوگل با سیستم عامل اندروید و قابلیت اجرای اپلیکیشن و بازی های بررسی گوشی نکسوس محصول مشترک گوگل و موتورولا زومیت گوگل پس از ارائه دو سری تلفن نکسوس با ال‌جی، حالا همکاری جدیدی را با موتورولا آغاز کرده است اخبار روابط عمومی مقالات روابط عمومی با توجه به نقش فراگیر و عمیق روابط عمومی‌ها در سازمانها، شرکتها و تأثیرگذاری آنها بر جدیدترین مقالات مرتبط با مدیریت فناوری اطلاعات تحقیقات حاکی از آن است که سه نوآوری فناوری شبکه اجتماعی ، ارتباطات راه دور فیس‌بوک ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد فیس‌بوک به انگلیسی یک سرویس شبکهٔ اجتماعی برخط است که در ۴ فوریه سال ۲۰۰۴ میلادی



لینک منبع :نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود

نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/20/151358/linkedin-major-redesign/‎Cached21 ژانویه 2017 ... به‌تازگی لینکدین اعلام کرده که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای را در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که می‌توان به اضافه شدن رابط کاربری جدید برای ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود - ایسکانیوز iscanews.ir/news/.../نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروزرسانی-می-شود 22 ژانویه 2017 ... به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که می‌توان به اضافه شدن رابط کاربری جدید برای ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود - SoftGozar ... https://www.softgozar.com/news/.../نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروزرسانی-می‌شود-‎Cached22 ژانویه 2017 ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود. به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود | مجله ... khaandaniha.ir/news/.../نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروزرسانی-می‌شود 21 ژانویه 2017 ... به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که می‌توان به اضافه شدن رابط کاربری جدید برای ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود — وبلاگ ... i-sel.ir/blog/نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروز/ 22 ژانویه 2017 ... به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که می‌توان به اضافه شدن رابط کاربری جدید برای ... میهن مگ - نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می شود https://mihanmag.com/.../نسخه_تحت_وب_لینکدین_با_طراحی_جدیدی_بروزرسانی_می_شود‎Cached21 ژانویه 2017 ... این برنامه که Client for YouTube نام دارد، با طراحی و کارایی عالی و بهینه‌ی خود، کاری ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می شود. نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می شود - جستجو ... khubkhan.ir/.../نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروزرسانی-می-شود‎Cachedنتایج جستجو: نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می شود. ... دفتر کار لینکدین واقع در مونیخ آلمان، توسط شرکتی به نام ایلپریسما طراحی شده است و ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود | ایسکا ... khabarone.ir/news/.../نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروزرسانی-می‌شود 22 ژانویه 2017 ... به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که می‌توان به اضافه شدن رابط کاربری جدید برای ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود www.it-w3.ir/.../نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروزرسانی-می‌شود نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود. به‌تازگی لینکدین اعلام کرده است که قصد دارد تغییرات گسترده‌ای در نسخه تحت وب خود به وجود آورد که ... نسخه تحت وب لینکدین با طراحی جدیدی بروزرسانی می‌شود | سایت ... 4min.cf/نسخه-تحت-وب-لینکدین-با-طراحی-جدیدی-بروز/ 22 ژانویه 2017 ... متن فارسی به انگلیسی , مترجم آنلاین انگلیسی به فارسی ترجمه ی انگلیسی به فارسی , تبدیل نوشته فارسی به انگلیسی . سایت انگلیسی به ...