مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد

[ad_1]
مفیدستان:
میگنا: دکتر علیرضا زالی در این پیام تسلیت آورده است: حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت مأموران خدوم آتش‌نشانی و مصدومیت و جان باختن تعدادی از هموطنان شد، کشور را در غم و اندوه فرو برد. این حادثه ناگوار با تمام مرارت‌ها و تلخی‌ها، صحنه‌ای دیگر از ایثار و جانفشانی فرزندان شجاع و دلاور ایران اسلامی خلق کرد که برای نجات جان هموطنان جان خود را نثار کردند.

اینجانب به نمایندگی از جامعه پزشکی کشور با تأثر و اندوه فراوان شهادت مأموران مظلوم و خدوم آتش‌نشانی و جان باختن تعداد دیگری از هموطنان را به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده‌های معزز داغدار و همکاران غیور این بزرگ مردان تسلیت عرض نموده، آرزوی سلامتی مصدومان این حادثه را از درگاه ایزد منان خواستارم.
همچنین از رشادت‌ها و تلاش‌های بی‌دریغ پرسنل ایثارگر آتش‌نشانی و سایر گروه‌های امدادی و نیز زحمات و خدمات شبانه‌روزی کادر درمانی به ویژه همکاران عزیزمان در بیمارستان‌های سینا، بانک ملی، نفت، فیروزگر و پارس سپاسگزاری و قدردانی نموده، آمادگی جامعه پزشکی را برای ارائه بی‌وقفه و مطلوب خدمات با حداکثر توان در این حادثه و هر شرایط دیگر، اعلام می‌دارد.

با توجه به اینکه نقطه اتکا و مرجع پایانی امداد و نجات در حوادث شهری و بلایای طبیعی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی هستند، فرسودگی تعداد زیادی از این مراکز و غیرایمن بودنشان در برابر حوادث و بلایای بزرگ محتمل، امیدها به این نقاط اتکا را برای شرایط بحران متزلزل می‌سازد و موجب نگرانی عمیق کارشناسان است.
امید است این واقعه تلخ زنگ خطری نیز محسوب شود برای برنامه‌ریزی مجدانه در جهت رفع این معضل بسیار بزرگ.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد الف اولین نظامی که از بنی صدر سیلی خورد، که بود؟ شاید نخستین نظامی‌ ای باشد که از بنی‌صدر سیلی خورده است در آمریکا دوره کار با سیستم موشک الف کاندیدای جایگزین روحانی کیست؟ در غلط بودن این تحلیل همین بس که همه این افراد به جز نماینده مجلس ، بقیه منصوب روحانی هستند زندگینامه حضرت عباس ع آکا در این بخش از سایت آکاایران زندگینامه حضرت عباس ع را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که تیترنو آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان انتقاد سخنگوی فراکسیون امید از اخذ مالیات سبز اصلاحات نیوز اصلاحات نیوز انتقاد سخنگوی فرمانده شهیدی که هیچ خیابانی به نامش نیست برنامه موشکی حاج فرمانده ابوترابی ما برای شناخت افرادی که نمونه هایی شدند در فداکاری و ایثار لازم است قدری به محیط و آخرین اخبار از حوادث امروز تهراندرگیری های پراکندهحمله به به گزارش خبرنگار پارسینه از سطح شهر تهران، درگیری های پراکنده ای در حاشیه راهپیمایی روز قدس ابراهیم مالک اشتر بعد از مختار با مصعب بن زبیر بیعت کرد ناگفته‌ای دربارهٔ ابراهیم بن مالک اشتر حیف شد بعد از این همه ایثار و شجاعت و مردانگی به



لینک منبع :صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد

صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد - خبرگزاری مهر ... www.mehrnews.com/.../صحنه-ای-دیگر-از-ایثار-در-حادثه-پلاسکو-تکرار-شد‎Cached21 ژانویه 2017 ... رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش‌نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو را، به ملت ایران و ... Images for صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد - آفتاب www.aftabir.com/news/article/view/2017/01/21/1611358 21 ژانویه 2017 ... رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش‌نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو را، به ملت ایران و ... صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد - خبرلند khabarland.com/.../صحنه-ای-دیگر-از-ایثار-در-حادثه-پلاسکو-تکرار-شد‎Cached22 ژانویه 2017 ... صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش‌نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از ... صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/.../صحنه-ای-دیگر-از-ایثار-در-حادثه-پلاسکو-تکرار-شد/ 2 مه 2017 ... دکتر علی رضا زالی در این پیام تسلیت آورده است: حادثه دلخراش آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو که منجر به شهادت مأموران خدوم آتش‌نشانی و ... صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد | رییس کل سازمان www.ghatreh.com/news/.../صحنه-دیگر-ایثار-حادثه-پلاسکو-تکرار 22 ژانویه 2017 ... رییس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه. صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد - بهداشت نیوز | دمادم https://damadam.ir/.../صحنه-ای-دیگر-از-ایثار-در-حادثه-پلاسکو-تکرار-شد/7308669 صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد. رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه ... صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/.../صحنه-ای-دیگر-از-ایثار-در-حادثه-پلاسکو-تکرار-شد‎Cached21 ژانویه 2017 ... رئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش‌نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو را، به ملت ایران و ... صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد | IR24 | ای ار 24 ir24.news/پزشکی-و.../صحنه-ای-دیگر-از-ایثار-در-حادثه-پلاسکو-ت-3/ 22 ژانویه 2017 ... به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا زالی رییس کل سازمان نظام پزشکی در این پیام تسلیت ... صحنه ای دیگر از ایثار در حادثه پلاسکو تکرار شد - خبرگزاری میزان www.shahrekhabar.com/analysis/148506936079099‎Cachedرئیس کل سازمان نظام پزشکی جمهوری اسلامی ایران، شهادت آتش‌نشانان فداکار و جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه ساختمان پلاسکو را، به ملت ایران و خانواده‌های معظم شهدای ...