مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد

[ad_1]
مفیدستان:

هواوی امسال را با معرفی گوشی‌هوشمند آنر ۶ ایکس (Honor 6X) در آمریکا شروع کرد و حالا مشخصات یک دستگاه جدید در TENAA رویت شده که نشان از محصول جدید این کمپانی دارد.

این گوشی دارای شماره‌ی مدل WAS-AL00 بوده و شبیه به گوشی آنر ۸ است، با این تفاوت که این دستگاه فاقد دوربین دوگانه‌ی پشتی و ماژول فوکوس لیزری است. علاوه بر این، سنسور اثر انگشت در نظر گرفته شده برای گوشی جدید هواوی، مربع شکل است. گوشه‌های این دستگاه گرد است و در لبه‌ی پایینی پنل جلویی آن شاهد لوگوی هواوی هستیم. در بخش پشتی دستگاه نیز لوگوی هواوی حک شده است.

بر اساس اطلاعاتی که توسط رگولاتوری چین بدست آمده، گوشی WAS-AL00 مجهز به نمایشگر ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰p خواهد بود و پردازنده‌ی در نظر گرفته شده برای این محصول Kirin است که فرکانس کاری هسته‌های آن روی ۲.۱ گیگاهرتز تنظیم شده است. حافظه‌ی رم این گوشی‌ ۴ گیگابایت و حافظه‌ی داخلی ذخیره‌سازی آن ۶۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. دوربین پشتی دستگاه یاد شده ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین جلویی سلفی آن ۸ مگاپیکسلی است. باتری این دستگاه نیز ظرفیتی ۲۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد و سیستم‌عامل پیش‌فرض آن هم اندروید ۷.۰ نوقا است که البته رابط کاربری انحصاری هواوی موسوم به EMUI 5.0 روی آن اعمال شده است.

این گوشی ابعادی معادل ۱۴۶.۵ در ۷۲ در ۷.۲ میلی‌متر دارد و وزن آن ۱۴۶ گرم است. دستگاه مورد بحث همچنین از شبکه‌های پرسرعت LTE با باندهای ۱، ۲، ۳، ۸، ۳۸، ۳۹، ۴۰ و ۴۱ پشتیبانی می‌کند.

با توجه به مشخصات فنی WAS-AL00، به نظر می‌رسد با یک گوشی میان‌رده یا یک گوشی رده‌بالای اقتصادی مواجه خواهیم بود که از این نظر می‌تواند شبیه به آنر ۸ باشد. بنابراین انتظار می‌رود قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول بیشتر از ۴۰۰ دلار نباشد.

نظر شما در مورد گوشی‌ هوشمند جدید هواوی چیست؟


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تصویر و مشخصات نسخه ۲۰۱۶ گوشی سامسونگ …نسخهگوشیسامسونگ۱۹ دی ۹۵ ساعت ۲۲۴۵ تصاویر جدیدی از گوشی موبایل نوکیا منتشر شد؛ شکوه در بدنه فلزی مطبوعگلکسی سی سامسونگ رسما معرفی شد گجت نیوزگلکسیسیسامسونگرسماگلکسی سی سامسونگ تنها چند ساعت پس از دریافت گواهی در چین، رسما در این کشور معرفی شدخبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسیانتظار می رود که شرکت سامسونگ در ماه آوریل از گوشی پرچم دار جدید خود با نام گلکسی اس تصویر و مشخصات نسخه ۲۰۱۶ گوشی سامسونگ گلکسی نسخهگوشیسامسونگ ۱۹ دی ۹۵ ساعت ۲۲۴۵ تصاویر جدیدی از گوشی موبایل نوکیا منتشر شد؛ شکوه در بدنه فلزی مطبوع گلکسی سی سامسونگ رسما معرفی شد گجت نیوز گلکسیسیسامسونگ گلکسی سی سامسونگ تنها چند ساعت پس از دریافت گواهی در چین، رسما در این کشور معرفی شد این خبرهای فناوری و ارتباطات خبر فارسی انتظار می رود که شرکت سامسونگ در ماه آوریل از گوشی پرچم دار جدید خود با نام گلکسی اس نمایندگی هواوی در تهران نمایندگی هواوی در اصفهان شرکت هوآوی در ایران



لینک منبع :گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد

گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد - زومیت www.zoomit.ir/2017/1/21/.../new-huawei-device-shows-tenaa/‎Cached22 ژانویه 2017 ... هواوی امسال را با معرفی گوشی‌ هوشمند آنر ۶ ایکس (Honor 6X) در آمریکا شروع کرد و حالا مشخصات یک دستگاه جدید در TENAA رؤیت شده است که نشان از ... گوشی جدید هوآوی در TENAA رویت شد - جی اس ام www.gsm.ir/news/show/.../گوشی-جدید-هوآوی-در-TENAA-رویت-شد/‎Cached12 مارس 2017 ... به تازگی مشخصات گوشی جدید کمپانی هوآوی در سایت TENAA منتشر شده است. این گوشی به یک صفحه‌نمایش OLED و باتری 4000 میلی‌آمپری مجهز. گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد - ایسکانیوز www.iscanews.ir/news/.../گوشی-جدید-هواوی-در-TENAA-رویت-شد‎Cached22 ژانویه 2017 ... مشخصات گوشی‌ هوشمند جدیدی از کمپانی چینی هواوی در وب‌سایت رگولاتوری چین ( TENAA) منتشر شده است. گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد - SoftGozar.com https://www.softgozar.com/news/.../گوشی-جدید-هواوی-در-TENAA-رویت-شد-‎Cached22 ژانویه 2017 ... گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد. به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛هواوی امسال را با معرفی گوشی‌ هوشمند آنر ۶ ایکس (Honor 6X) در آمریکا ... گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد - خبرگزاری اقتصادی ایران econews.com/fa/content/570535‎Cached22 ژانویه 2017 ... اقتصاد ایران: مشخصات گوشی‌ هوشمند جدیدی از کمپانی چینی هواوی در وب‌سایت رگولاتوری چین (TENAA) منتشر شده است. گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/484384/گوشی-جدید-هواوی-در-TENAA-رویت-شد/ 21 ژانویه 2017 ... هواوی امسال را با معرفی گوشی‌هوشمند آنر ۶ ایکس (Honor 6X) در آمریکا شروع کرد و حالا مشخصات یک دستگاه جدید در TENAA رویت شده که نشان از ... اخبار من - گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد www.akhbareman.com/detail/.../گوشی-جدید-هواوی-در-tenaa-رویت-شد هواوی امسال را با معرفی گوشی‌ هوشمند آنر ۶ ایکس (Honor 6X) در آمریکا شروع کرد و حالا مشخصات یک دستگاه جدید در TENAA رؤیت شده است که نشان از محصول جدید این ... رویت مشخصات گوشی آنر 8 هواوی در tenaa - onvansho onvansho.ir/result/رویت-مشخصات-گوشی-آنر-8-هواوی-در-tenaa.html گوشی آنر 9 با مشخصاتی کمی بهبودیافته در tenaa رویت آنر 8مشخصات آنر این گوشی را در . گوشی جدید هوآوی در TENAA رویت شد gsm ir به تازگی مشخصات گوشی ... گوشی جدید هواوی در tenaa رویت شد - خبر وب khabarweb.gdn/search/گوشی-جدید-هواوی-در-tenaa-رویت-شد گوشی جدید هواوی در tenaa رویت شد از بین هزاران مقاله و اطلاعات وب سایتهای وب فارسی جستجو شده و نتیجه آن به نمایش درآمده است. کلیه اطلاعات دارای منبع میباشد لذا با ... گوشی جدید هواوی در TENAA رویت شد - صبحانه آنلاین | دمادم https://damadam.ir/news/گوشی-جدید-هواوی-در-TENAA-رویت-شد/7314007 به گزارش صبحانه، هواوی امسال را با معرفی گوشی هوشمند آنر ۶ ایکس (Honor 6X) در آمریکا شروع کرد و حالا مشخصات یک دستگاه جدید در TENAA رؤیت شده است که نشان ...