مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟

[ad_1]
مفیدستان:
نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟

خبرگزاری آریا - همانطور که می دانید برند نوکیا به لطف شرکت HMD Global و با اتکا بر سیستم عامل اندروید به عرصه رقابتی تلفن های هوشمند بازگشته و اولین دستاوردش را در جریان نمایشگاه CES 2017 مشاهده کردیم.
با این وجود شایعات مرتبط با دیگر محصولات فنلاندی ها پایان ندارد و حالا به نظر می رسد نوکیا برای بازار تبلت ها نیز تدارکات ویژه ای دیده است و قصد دارد یکی از بزرگ ترین و البته قدرتمندترین ها را روانه بازار کند.
بر اساس مشخصاتی که در پایگاه بنچمارک GFXBench رویت شده، نوکیا با همکاری کمپانی FIH Mobile (یکی از زیرمجموعه های فاکسکان) تبلتی 18.4 اینچی و با سیستم عامل اندروید نسخه 7.0 در دست توسعه دارد.

نمایشگر غول پیکر این تبلت 2560 در 1440 پیکسل رزولوشن داشته و دوربین اصلی و سلفی هر دو از کیفیت 12 مگاپیکسل برخوردار هستند. هر دو دوربین توانایی فیلمبرداری 4K داشته و فوکوس اتوماتیک ارائه می کنند.
اما داخل بدنه دیوایس مورد بحث را چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 با هشت هسته و فرکانس پردازشی 2.2 گیگاهرتز همراه با پردازشگر گرافیکی آدرنو 540 و 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی شکل داده است.
اطلاعات دیگری در مورد این تبلت احتمالی در دست نیست و شاید هرگز چنین دستگاهی روانه بازار نشود و یا همانند نوکیا 6 به کشور چین اختصاص داشته باشد؛ اما در هر صورت تبلتی عظیم الجثه با برند نوکیا اتفاق خوشایندی خواهد بود که البته طیف محدودی از مخاطبان را پوشش خواهد داد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟



لینک منبع :نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟

نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ - دیجیاتو digiato.com/.../نوکیا-تبلت-اندرویدی-غول-پیکری-در-دست-تو/‎Cached22 ژانویه 2017 ... همانطور که می دانید برند نوکیا به لطف شرکت HMD Global و با اتکا بر سیستم عامل اندروید به عرصه رقابتی تلفن های هوشمند بازگشته و اولین ... خبرگزاری آریا - نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ www.aryanews.com/.../نوکیا-تبلت-اندرویدی-غول-پیکری-در-دست-توسعه-دارد؟ نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ عضویت در کانال تلگرام خبرگزاری آریا. 3 بهمن 1395 - 10:58:01 ق.ظ. نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست ... میهن مگ - نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ https://mihanmag.com/.../نوکیا_تبلت_اندرویدی_غول_پیکری_در_دست_توسعه_دارد؟‎Cachedهمانطور که می دانید نوکیا با نام تجاری با تشکر از شرکت HMD-جهانی بر اساس سیستم عامل آندروید رقابتی در عرصه تلفن های هوشمند بار دیگر و برای اولین بار ... نوکیا | موبایل آباد https://mobileabad.com/tag/نوکیا/‎Cachedهمچنین همانطور که در موبایل آباد خوانده اید، نوکیا دستیار صوتی خود با نام ویکی را نیز معرفی نمود. اگر چه هنوز ... نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ نوکیا در حال ساخت تبلت غول پیکر - onvansho https://onvansho.ir/result/نوکیا-در-حال-ساخت-تبلت-غول-پیکر.html براساس گزارش‌های تازه انتشار یافته نوکیا در حال حاضر روی تبلت غول پیکر ۱۸٫۴ ... نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد دیجیاتو نمایشگر غول ... نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ - مجله خبری نیوزس newzes.ir/search/?...نوکیا%20تبلت%20اندرویدی%20غول%20پیکری%20در%20دست%20تو... نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ .... نوکیا ۶ اگرچه توسط کمپانی HMD Global طراحی شده و توسعه پیدا کرده اما با برند شرکت فنلاندی نوکیا ... نوکیا و کار بر روی یک تبلت بزرگ اینچی - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/نوکیا-و-کار-بر-روی-یک-تبلت-بزرگ-اینچی‎Cachedکمپانی چینی ZTE امروز تبلت 8 اینچی جدید خود را روانه بازار کرد. ... میزو در حال توسعه تبلت 7.9 اینچی ... نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ نوکیا گوشی اندرویدی موبایل شرکت برند طرفداران برند موبایل نوکیا ... bahar.xyz/.../نوکیا+گوشی+اندرویدی+موبایل+شرکت+برند+طرفداران+برند+موبایل+نوکیا‎Cachedدر حالی که بسیاری از طرفداران برند نوکیا گوشی های اندرویدی این شرکت را در رویای خود می دیدند، فنل ها .... ادامه: نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ نوکیا - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد https://fa.wikipedia.org/wiki/نوکیا‎Cached Similarنوکیا (به انگلیسی: NOKIA ) معروف به غول موبایل جهان و و بزرگترین نوآور و ... بدین صورت که وظیفه تولید و تحقیق و توسعه را شرکت اچ ام دی با برند نوکیا عهده دار ... به وسیلهٔ نخست وزیر فنلاند هری هولکری با به کارگیری گوشی‌های دنیا به دست آمد. ... تر از منوهای اندروید است وای لانچر z نام دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. نگاه نزدیک به nokia n1 ؛ اولین تبلت اندرویدی نوکیا | جستجو در ... weblog724.gdn/.../نگاه-نزدیک-به-nokia-n1-؛-اولین-تبلت-اندرویدی-نوکیا ادامه نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ درخواست حذف این مطلب · نوکیا تبلت اندرویدی غول پیکری در دست توسعه دارد؟ نوکیا تبلت اندرویدی غول ...