مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ

[ad_1]
مفیدستان:

مدیرعامل توییتر به خاطر آنکه فالوئرهای اوباما به حساب ترامپ گذاشته شده معذرت خواهی کرد. 

همزمان با مراسم تحلیف ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا اکانت potus@که تا پیش از این در اختیار اوباما بود به ترامپ سپرده شد اما نکته این بود که تمام فالوئرهای اوباما نیز به طور خودکار به زمره فالوئرهای ترامپ پیوستند این در حالی بود که آنها اوباما را فالو کرده بودند نه ترامپ را. 

برای اینکه بدانید قرار بوده بر سر توییت‌ها و اکانت‌های اوباما بعد از ریاست جمهوری چه اتفاقی بیفتد خوب است این مطلب را بخوانید.

اما اشتباهات دیگری هم در این زمینه رخ داده بود که  خود جک دورسی در چند توییت آن را توضیح داد. اگر تا قبل از ساعت 12 روزجمعه ( به وقت شرق آمریکا) اکانت @POTUS44 را که آرشیو توییت‌های اوباما با اکانت  potus@ است فالو کرده بودید به طور خودکار به خیل فالوئرهای ترامپ پیوسته‌اید. 

حالا البته مشکل حل شده اما نکته اینکه دونالد ترامپ حالا دو اکانت رسمی دارد. یکی realDonaldTrump@  که با همان توانست انتخابات امریکا را پیروز شود و دیگری هم potus@ که به نوعی اکانت رسمی‌تری محسوب می‌شود. 

البته الان اوباما هم یک اکانت BarackObama  شخصی مخصوص به خودش را دارد. 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ



لینک منبع :اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ

اشتباه توییتر در فالوورهای اوباما و ترامپ - فرادید faradeed.ir/fa/news/32814/اشتباه-توییتر-در-فالوورهای-اوباما-و-ترامپ 22 ژانویه 2017 ... جک دورسی مؤسس توئیتر از اتفاق اشتباهی رخ‌داده برای اکانت توئیتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت‌خواهی کرد. ... اشتباه توییتر در فالوورهای اوباما و ترامپ ... تغییر یافت اما کاربران دنبال کننده اوباما به‌اشتباه فالوور ترامپ شدند ... اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ | اقتصاد آنلاین www.eghtesadonline.com/.../172231-اشتباه-توییتر-در-تغییر-اکانت-اوباما-ترامپ‎Cached23 ژانویه 2017 ... جک دورسی موسس توییتر از اتفاق اشتباهی رخ داده برای اکانت توییتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت خواهی کرد. اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ | ITIRAN itiran.com/اشتباه-توییتر-در-تغییر-اکانت-اوباما-و-ترامپ-‎Cached22 ژانویه 2017 ... اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ. منبع : آی تی ایران نسخه چاپی. مدیرعامل توییتر به خاطر آنکه فالوئرهای اوباما به حساب ترامپ ... اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ - اقتصاد آنلاین | دمادم https://damadam.ir/.../اشتباه-توییتر-در-تغییر-اکانت-اوباما-و-ترامپ/7317706 جک دورسی موسس توییتر از اتفاق اشتباهی رخ داده برای اکانت توییتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت خواهی کرد. داستان ازاین قرار است که فالوورهای ... هرلحظه، اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ - اخبار ایران harlahze.com/اخبار.../اشتباه-توییتر-در-تغییر-اکانت-اوباما-و-ترامپ 23 ژانویه 2017 ... خبرآنلاین: جک دورسی موسس توییتر از اتفاق اشتباهی رخ داده برای اکانت توییتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت خواهی کرد. داستان ازاین قرار است ... اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ - جویا تی وی jooyatv.ir/اشتباه-توییتر-در-تغییر-اکانت-اوباما-و-ت/ 24 ژانویه 2017 ... مدیرعامل توییتر به خاطر آنکه فالوئرهای اوباما به حساب ترامپ گذاشته شده معذرت خواهی کرد. همزمان با مراسم تحلیف ترامپ به عنوان رییس جمهور آمریکا ... میهن مگ - اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ https://mihanmag.com/.../اشتباه_توییتر_در_تغییر_اکانت_اوباما_و_ترامپ‎Cached22 ژانویه 2017 ... اشتباه حساب توییتر تغییر اوباما مغلوب ساختن پیشی جستن. اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ. یکشنبه, 03 بهمن ماه 1395 در ... اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ - دنیای اقتصاد | خبر ... khabarfarsi.com/u/32006666/back اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ. خبرآنلاین: جک دورسی موسس توییتر از اتفاق اشتباهی رخ داده برای اکانت توییتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت ... اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ mcp.mixna.ir/news/397278590023.html جک دورسی موسس توییتر از اتفاق اشتباهی رخ داده برای اکانت توییتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت خواهی کرد. داستان ازاین قرار است که فالوورهای اکانت ... اشتباه توییتر در تغییر اکانت اوباما و ترامپ - منشور خبری تحلیلی ... tnews.ir/news/874e78589237.html جک دورسی موسس توییتر از اتفاق اشتباهی رخ داده برای اکانت توییتر کاربران دنبال کننده اوباما معذرت خواهی کرد.