مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان

[ad_1]
مفیدستان:

به گزارش ستاره ها به نقل از ایسنا، ورزش در هوای سرد ایمنی بدن را افزایش می‌دهد و به سلامتی کمک می‌کند.

۵ فایده اصلی ورزش در زمستان و سرما عبارتند از:

۱- سوزاندن کالری:

سرما باعث می‌شود که انرژی بیشتری برای افزایش دمای بدن مصرف شود. یک استاد علم حرکت شناسی در این باره می‌گوید: اگر در سرما ورزش کنید ۱۰ تا ۴۰ درصد بیشتر کالری می‌سوزانید.

یک فردی که ۷۵ کیلوگرم وزن دارد با انجام فعالیت‌های زمستانی زیر بیشتر کالری می‌سوزانند:

اسکیت ۵۴۴ کالری در ساعت

اسکی ۴۷۶ کالری در ساعت

اسنوبرد ۴۷۶ کالری در ساعت

۲- افزایش قدرت استخوان‌ها:

معمولا افراد در فصل زمستان در خانه می‌مانند و کمتر در معرض آفتاب قرار دارند. در صورتی که در فضای باز ورزش کنید ویتامین D بیشتری در بدن شما تولید خواهد شد که قدرتمند شدن استخوان‌ها می‌شود. در صورتی که فرد ۱۵ دقیقه در فضای آزاد باشد ویتامین D زیادی در بدن تولید می‌شود که برای سلامت استخوان‌ها مفید است.

۳- افزایش سلامتی:

معمولا تصور می‌شود که قرار گرفتن در هوای سرد باعث افزایش احتمال سرماخوردگی و آنفولانزا می‌شود اما این تصور غلط است و ورزش در هوای سرد و آزاد باعث افزایش کارایی سیستم ایمنی بدنی می‌شود.

۴- بهبود بخشیدن روحیه:

افراد زیادی در فصل زمستان روحیه خوبی ندارند و احساس افسردگی می‌کنند. قدم زدن و ورزش کردن در هوای سرد می‌تواند روحیه افراد را بهبود ببخشد به خصوص اگر با بارش برف همراه باشد. قدم زدن در برف استرس را کاهش می‌دهد.

۵- افزایش کیفیت ورزش:

مطالعات مختلف نشان داده است که ورزش در فضای باز و در طبیعت نسبت به ورزش در باشگاه نتیجه بهتری دارد. برای مثال زمانی که در فضای باز می‌دوید پستی و بلندی زمین و مقاومت باد ورزش را بیشتر به چالش می‌کشد.

بررسی‌ها نشان داده است افرادی که در فضای باز ورزش می‌کنند فعال‌تر هستند و بیشتر از ورزش لذت می‌برند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

نوشیدن آب در هنگام ورزش هرچه بیشتر ورزش کنیم، مسأله‌ی نوشیدن آب کافی قبل از ورزش، در طی آن و بعد از آن مهم‌تر تحقیق سلامتی و تندرستی با ورزشسلامتی و تندرستی با ورزش ورزش به فعالیتها یا مهارتهای عادی جسمانی‌ای گفته می‌شود که کلینیک پوست و مو ، لیزر ، زیبایی و لاغری ایرانیان …به نام خالق زیبایـی ها در کنار شما و نزدیک به شما در منطقه تهران برایتان مکانی آرامش علم ورزش تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه ورزش و سلامت در این بخش شما با انواع تمرینات ورزشی سبکپیاده رویورزش و سلامتورزش سبکورزش ایروبیک بهترین کشور برای زندگی در اروپا؟ بایگانی …توجه این یک نسخه آرشیو شده میباشد و در این حالت شما عکسی را مشاهده نمیکنید برای پارسی نیوزپایگاه بزرگ و پیشرفته خبری تابناک از شب گذشته و در پی انتشار خبر فوت آیت الله مزاج شناسی صفراء؛ مشخصات صفراوی ها و درمان‌‌ …صفراء در لغت به معنای زردی است و در اصطلاح ترشحات زردرنگ کبد را گویند ، طبیعت صفراء مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان …میزان بلغم در انسان سالم یک درصد است و چون سبک‌تر از سودا و دم است معمولاً حجام در زناشویی ، روابط زناشویی ،دانستنیهای …دوران عقد ،دانستنیهای جنسی، روابط زناشویی بارداری و احساس گرمای شدید در اوایل آن چه نوع ورزشی و در چه زمانی انجام دهیم ؟ ورزش و انواع حرکات مطالب اجتماعی چرا باید ورزش کنیم؟ با افزایش سن تغییرات متعددی در قسمت های مختلف بدن ایجاد می شود قلب ، ریه تحقیق سلامتی و تندرستی با ورزش سلامتی و تندرستی با ورزش ورزش به فعالیتها یا مهارتهای عادی جسمانی‌ای گفته می‌شود که بر بهترین و جدیدترین مطالب پزشکی بالابودن آنزیم‌های کبدی در کبد یا جگر، یکی از غدد مهم در بدن است که در فعالیت‌های سوخت‌وساز بدن مانند گوارش غذاها نقش بیماری مزمن انسدادی ریه ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد بیماریمزمن بیماری مزمن انسدادی ریه آسیب‌های قابل مشاهده در یک ریه پی‌آمد آمفیزم بعلت کشیدن سیگار مزاج شناسی صفراء؛ مشخصات صفراوی ها و درمان‌‌ سایت شخصی صفراء در لغت به معنای زردی است و در اصطلاح ترشحات زردرنگ کبد را گویند ، طبیعت صفراء گرم و اگر خارش دارید بخوانید زیباشو دات کام خارش نوعی سوزش در پوست است که موجب خاراندن پوست می‌شود و یکی از شایع‌ترین مشکلات پوستی است پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامت،خبرهای پزشکی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی،خبرهای مزاج شناسی بلغم ؛ مشخصات بلغمی ها و درمان سایت شخصی میزان بلغم در انسان سالم یک درصد است و چون سبک‌تر از سودا و دم است معمولاً حجام در اولین خون غدۀ تیروئید – سیب سلامت غدۀ تیروئید چیست؟ غدۀ تیروئید در جلوی گردن بین پوست و تارهای صوتی قرار دارد این غدۀ دارای مطالب جالب در باره ریاضی اینجانب ناهید نجفی فرد دبیر ریاضی در ناحیه یک استان قزوین تصمیم گرفته ام تجربیات و یک سری بتن ریزی در هوای سرد



لینک منبع :۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان

۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان - ایسنا www.isna.ir/news/95110201257/۵-فایده-ورزش-در-هوای-سرد-زمستان‎Cached22 ژانویه 2017 ... در سرمای زمستان بیشتر افراد علاقه‌ای به ورزش کردن ندارند و به دلیل سرمای هوا بیشتر دوست دارند که در خانه باشند. با این وجود بهتر است بدانید که ... ۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان - بیتوته www.beytoote.com/sport/public.../exercise5-cold-winter.html‎Cachedفواید ورزش کردن, فواید ورزش, فواید ورزش شنا, فواید ورزش طناب زنی, فواید ورزش طناب زدن, فواید ورزش ... ورزش و تندرستیورزش عمومی۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان ... ۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان -آکا www.akairan.com/sport/nokat1/news20177171657228057.html‎Cached17 جولای 2017 ... فواید ورزش کردن, فواید ورزش, فواید ورزش شنا, فواید ورزش طناب زنی, فواید ورزش طناب زدن, فواید ورزش چیست, فواید ورزش در زندگی, فواید ورزش ... 5 فایده ورزش در هوای سرد زمستان | فرتاک نیوز www.fartaknews.ir/بخش-ورزشی-7/3881-فایده-ورزش-در-هوای-سرد-زمستان 22 ژانویه 2017 ... در سرمای زمستان بیشتر افراد علاقه‌ای به ورزش کردن ندارند و به دلیل سرمای هوا بیشتر دوست دارند که در خانه باشند. با این وجود بهتر است بدانید که ... بهار نیوز - ۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان https://baharnews.ir/news/124083/۵-فایده-ورزش-هوای-سرد-زمستان 22 ژانویه 2017 ... گروه ورزشی: در سرمای زمستان بیشتر افراد علاقه‌ای به ورزش کردن ندارند و به دلیل سرمای هوا بیشتر دوست دارند که در خانه باشند. با این وجود بهتر است ... 5 فایده ورزش در هوای سرد زمستان - دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد www.dolatebahar.com/view-355872.html‎Cached22 ژانویه 2017 ... به گزارش دولت بهار، ورزش در هوای سرد ایمنی بدن را افزایش می‌دهد و به سلامتی کمک می‌کند.۵ فایده اصلی ورزش در زمستان و سرما عبارتند از:۱- سوزاندن ... ۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان - پارسینه www.parsine.com/fa/news/335211/۵-فایده-ورزش-در-هوای-سرد-زمستان 22 ژانویه 2017 ... در سرمای زمستان بیشتر افراد علاقه‌ای به ورزش کردن ندارند و به دلیل سرمای هوا بیشتر دوست دارند که در خانه باشند. با این وجود بهتر است بدانید که ... 5 فایده ورزش در هوای سرد زمستان - خبرلند khabarland.com/news/50434/5-فایده-ورزش-در-هوای-سرد-زمستان‎Cached26 ژانویه 2017 ... در سرمای زمستان بیشتر افراد علاقه‌ای به ورزش کردن ندارند و به دلیل سرمای هوا بیشتر دوست دارند که در خانه باشند. با این وجود بهتر است بدانید که ... ۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان! - نشریه اینترنتی نوجوانها https://www.nojavanha.com/category/?p=146572‎Cachedدر سرمای زمستان بیش تر افراد علاقه‌ای به ورزش کردن ندارند و به دلیل سرمای هوا بیش تر دوست دارند که در خانه باشند. با این وجود بهتر است بدانید که ورزش در سرما فواید ... ۵ فایده ورزش در هوای سرد زمستان - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/444452/۵-فایده-ورزش-در-هوای-سرد-زمستان/ ورزش در هوای سرد ایمنی بدن را افزایش می‌دهد و به سلامتی کمک می‌کند. ۵ فایده اصلی ورزش در زمستان و سرما عبارتند از: ۱- سوزاندن کالری: سرما باعث می‌شود که انرژی ...