مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد

[ad_1]
مفیدستان:

یک دانشجوی اهل جورجیای آمریکا با هک وب سایت خطوط هوایی یونایتد توانست برنده جایزه‌ای معادل 300 هزار دلار شود. 

خطوط هوایی یونایتد برای کشف هر باگ در سایت این شرکت مبلغی را به عنوان جایزه و به صورت پرواز رایگان به هکرها می‌پردازد و این دانشجو که رایان پیکرن نام دارد توانسته این جایزه را از آن خود کند. 

رایان پیکرن دانشجوی رشته کامپیوتر در دانشگاه جورجیاست  و حالا توانسته عنوان مهمترین مشارکت کننده در برنامه کشف باگ‌های امنیتی وب سایت یونایتد را از آن خود کند. 

رایان یک بار در سال 2015  به خاطر هک تقویم رقابتی مدرسه اش دستگیر شده بود. 

او 5 میلیون از 15 میلیون مایل پرواز رایگانی را که از این طریق از یونایتد جایزه گرفته را به دانشگاه خودش اعطا میکند که مبلغی معادل 100 هزار دلار است. 

 


موارد موضوعی مرتبط


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

جایزه هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد جایزه هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد



لینک منبع :جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد

جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد | ITIRAN itiran.com/جایزه-برای-هکر-خطوط-هوایی-یونایتد-‎Cached22 ژانویه 2017 ... یک دانشجوی اهل جورجیای آمریکا با هک وب سایت خطوط هوایی یونایتد توانست برنده جایزه‌ای معادل 300 هزار دلار شود. آخرین خبر | جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد akharinkhabar.ir/tech/.../جایزه-300-هزاردلاری-برای-هکر-خطوط-هوایی-یونایتد 22 ژانویه 2017 ... خطوط هوایی یونایتد برای کشف هر باگ در سایت این شرکت مبلغی را به عنوان جایزه و به صورت پرواز رایگان به هکرها می‌پردازد و این دانشجو که رایان ... آخرین خبر | جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد akharinkhabar.com/.../جایزه-300-هزاردلاری-برای-هکر-خطوط-هوایی-یونایتد‎Cachedآی تی ایران/ یک دانشجوی اهل جورجیای آمریکا با هک وب سایت خطوط هوایی یونایتد توانست برنده جایزه‌ای معادل 300 هزار دلار شود. خطوط هوایی یونا... جایزه 300 هزار دلاری تلگرام برای یک هکر - ایسنا www.isna.ir/news/.../جایزه-300-هزار-دلاری-تلگرام-برای-یک-هکر‎Cached10 ا کتبر 2015 ... بنیانگذار تلگرام، یک جایزه 300 هزار دلاری برای کسی در نظر گرفته است که بتواند اطلاعات رمزگذاری شده این شبکه پیام‌رسان را هک کند. آخرین خبر | جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد khabaryab.in/.../43586-23-آخرین-خبر-%7C-جایزه-300-هزاردلاری-برای-هکر-خطوط-هوایی‎Cachedآخرین خبر | جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد درکوتاه ترین زمان به روزترین باشد. نشان آخرین خبر; آخرین خبر; بیشـــتر. سیاسی; ورزشی; بین الملل ... شرکت هواپیمایی آمریکایی 'یونایتد ایرلاینز' به دو هکر جایزه داد - BBC ... www.bbc.com/persian/.../150716_an_hackers_us_airline_reward‎Cached16 جولای 2015 ... شرکت هواپیمایی آمریکایی یونایتد ایرلاینز به دو هکری که متوجه اشکال‌های امنیتی در وب‌سایت این شرکت شده بودند، جایزه داده است. هکرهایی که جایزه ... آیای تا حالا از هوم کر جایزه گرفته - فان سیتی f30t.ir/search/?q=آیای+تا+حالا+از+هوم+کر+جایزه+گرفته جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد ... او 5 میلیون از 15 میلیون مایل پرواز رایگانی را که از این طریق از یونایتد جایزه گرفته را به دانشگاه خودش اعطا ... نایت irannews.shafaqna.com/FA/IR/hashtag/نایت‎Cachedممانعت از ورود ستاره منچستر یونایتد به آمریکا به دلیل سفر به ایران! - citna.ir ... جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد. - itiran.com ... مسابقه ی طراحی کارت پستال نوروزی - خوارزمی در خراسان شمالی - blogfa ... www.khnkdr.blogfa.com/?p=7 1- هر فرد شرکت کننده می تواند در تمامی موضوعات و زمینه ها در مسابقه شرکت کند و محدودیتی در تعداد ..... جایزه 300 هزاردلاری برای هکر خطوط هوایی یونایتد - آی‌تی ایران عبدالله جلالی - میهن صنعت mihansanat.com/tags/1/ یک کوهنورد موفق شد بقایای مسافران هواپیمای خطوط هوایی هند را که ۵۰ سال پیش سقوط ...... پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج بیش از 2 هزار و 300 فقره از این تسهیلات ..... با بحث اضافه شدن امکان پرداخت در پیام‌رسان‌ها، به نظر می‌رسد هکرها و کلاهبرداران ...... جایزه ملی سرآمدان اقتصاد ایران در صنعت بانکداری به مدیر عامل بانک انصار اهدا شد.