مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آموزش شبکه کردن لب تاپ با وای فای

[ad_1]
مفیدستان:
آموزش شبکه کردن لب تاپ با وای فای

آموزش شبکه کردن اینترنت لب تاپ با وای فای  اشتراک گذاری اینترنت لب تاپ از طریق وای فای. نیازی نیست که مثل اموزش های اکثر سایت ها تنظیمات اینترنت رو دستکاری کنید با نرم افزاری که به شما معرفی میکنم والبته اموزش استفاده از اون دیگه نیازی نیست که به طور دستی تنظیمات اینترنت رو دستکار کنید

 

Connectify Hotspot pro نرم افزاری بسیار عالی و کارآمد برای به اشتراک گذاری اینترنت و اطلاعات از طریق وای-فای (wi-fi) داخلی لپ تاپ است. یعنی به وسیله این نرم افزار میتوانید از طریق مودم داخلی لپ تاپ اینترنت را برای دیگران به اشتراک بگذارید و در واقع لپ تاپ خودتان را به مودم وای فای تبدیل کنید

 

دانلود نرم افزار از آدرس اینترنتی زیر

http://www.techfars.com/go.php?http://www.techfars.com/wp-content/uploads/2014/05/Connectify-Hotspot.zip

 

این نرم افزار قابلیت ارسال و دریافت اطلاعات و فایل ها بین دو سیستم رو دارد برای شروع کار باید نرم افزار رو دانلود کنید که نزدیک به ۹ مگ هست.برای نصب این برنامه اول اینترنت خودتون رو غیر فعال کنید .دوم برنامه رو نصب کنید که مثل برنامه های دیگه چند تا next و  Agree میخواد .

 

سوم روی کرک برنامه راست کلید کنید و Run as administrator رو بزنید و در پنچره ای که باز میشود گذینه Activate PRO را بزنید و بعد از یک دقیقه برنامه را اجرا کنید و از برنامه لذت ببرید.

 

برای اشتراک اینترنت یا hotspot کردن ،کافی هست تا وای فای لب تاپ رو روشن کنید و بعد روی Start Hotspot که در  زیر منوی stting برنامه است رو بزنید تا لب تاپ شما تبدیل به یک hotspot بشه .

 

برای ارسال فایل و اطلاعات فقط کافیه به زیر منوی clients برید، فایل رو گرفته و روی دستگاه مورد نظر رها کنید

 

 

عکسی از محیط برنام

آموزش شبکه کردن لب تاپ با وای فای  

 

یکی از امکانات این برنامه این هست که هر دستگاهی به وای فای شما متصل بشه رو نشون میده ، و تعداد دفعات متصل شده به وای فای شما رو شمارش میکنه .

 

آموزش شبکه کردن لب تاپ با وای فای

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آموزش شبکه کردن ویندوز و و با وایرلس …درود به شما ،بابت این آموزش تشکر میکنم من تونستم یک شبکه با همین روش بسازم و لپ دیگری آموزش اتصال به مودم وای فایآموزش اتصال به مودم وای فای امروزه اکثر دستگاه های مورد استفاده دارای تکنولوژی تبدیل لپ تاپ به اکسس پوینت وای فای برای …هر دو وای فای رو خاموش کنید نرم افزار رو به صورت کامل بسته و از پس زمینه هم در تسک منیجر آموزش اتصال بی سیم گوشی به اینترنت از طریق اینترنت روی لپ تاپآموزش اتصال بی سیم گوشی به اینترنت از طریق اینترنت روی لپ تاپآموزش شروع کار با لپ تاپآموزش شروع کار با لپ تاپ زمانی که یک لپ تاپ جدید خریداری می کنید علاقه زیادی به نصب عدم اتصال به اینترنت با وجود اتصال وای فای …سلام گوشیه من سامسونگ به وای فای خونه وصل شدم ولی به نت وصل میشه نه ایمیلم روش ریست کردن مودم ؛ آموزش ریست انواع مودم …ریستکردنمودمراه اندازی وای فای اندروید در گوشی های اندرویدی تقریبا میشه گفت دیگه خونه ای نیست که آموزش اتصال گوشی با تلویزیون آرشیو …دوست عزیز آیا با وای فای داخلی استفاده می کنید یا با دانگل از وای فای خارجی؟ و آیا شما آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپلپ تاپ جدید با طراحی زیبا و منحصر به فرد نسبت به سایر مدل های برتری خود را به سوئیچ کردن گرافیک های اینتل و انویدیا در لپ تاپ …سوئیچکردنگرافیکسوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ یکی از مهمترین سوالاتیه که ذهن دارندگان لپ تاپ رو به خودش آموزش شبکه کردن ویندوز و و با وایرلس کامپیوتر درود به شما ،بابت این آموزش تشکر میکنم من تونستم یک شبکه با همین روش بسازم و لپ دیگری هم به آموزش اتصال به مودم وای فای آموزش اتصال به مودم وای فای امروزه اکثر دستگاه های مورد استفاده دارای تکنولوژی وایرلس تبدیل لپ تاپ به اکسس پوینت وای فای برای اتصال گوشی و تبلت هر دو وای فای رو خاموش کنید نرم افزار رو به صورت کامل بسته و از پس زمینه هم در تسک منیجر حذف آموزش اتصال بی سیم گوشی به اینترنت از طریق اینترنت روی لپ تاپ آموزش اتصال بی سیم گوشی به اینترنت از طریق اینترنت روی لپ تاپ آموزش شروع کار با لپ تاپ آموزش شروع کار با لپ تاپ زمانی که یک لپ تاپ جدید خریداری می کنید علاقه زیادی به نصب تعدادی آموزش استفاده از لپ تاپ لپ تاپ هر روز تعداد زیادی از کاربران سراغ لپ تاپ ها می روند، زیرا آسان بودن استفاده از این ابزار روش ریست کردن مودم ؛ آموزش ریست انواع مودم علم فردا ریستکردنمودم راه اندازی وای فای اندروید در گوشی های اندرویدی تقریبا میشه گفت دیگه خونه ای نیست که توش یه عدم اتصال به اینترنت با وجود اتصال وای فای سوالات و اشکالات سلام گوشیه من سامسونگ به وای فای خونه وصل شدم ولی به نت وصل میشه نه ایمیلم میاد آموزش اتصال گوشی با تلویزیون آرشیو دوست عزیز آیا با وای فای داخلی استفاده می کنید یا با دانگل از وای فای خارجی؟ و آیا شما مودم سوئیچ کردن گرافیک های اینتل و انویدیا در لپ تاپ علم فردا سوئیچکردنگرافیک سوئیچ کردن گرافیک های لپ تاپ یکی از مهمترین سوالاتیه که ذهن دارندگان لپ تاپ رو به خودش مشغول تفاوت لب تاپ با تبلت لب تاپ لب تاپ لب تاپ لب تاپ لب تاپ فروش لب تاپ لب تاپ



لینک منبع :آموزش شبکه کردن لب تاپ با وای فای

کامل ترین آموزش شبکه کردن دو کامپیوتر یا بیشتر به وسیله وای فای https://network.itpro.ir/.../کامل-ترین-آموزش-شبکه-کردن-دو-کامپیوتر-یا-بیشتر-به-وسیله-وای-فای‎Cachedآموزش: کامل ترین آموزش شبکه کردن دو کامپیوتر یا بیشتر به وسیله وای فای ... گزینه شبکه که توی عکس با رنگ زرد مشخص شه کلیک کنید تمامی شبکه های وای فای ... آموزش شبکه کردن با وایرلس ویندوز 8 و 8.1 و 10 « آموزش ویندوز winlearn.ir/wireless-networking-windows-8-1-and-10/‎Cachedاین آموزش تو سایت های دیگه هم آورده شده بود ولی یه سری مشکل داشت که برطرف کردم و براتون گذاشتم. آموزش شبکه کردن با وایرلس: آموزش شبکه کردن 2 لپ تاپ از طریق وای فای - مدیاسافت mediasoft.ir/شبکه-کردن-2-لپ-تاپ-با-وای-فای/‎Cached18 دسامبر 2015 ... با استفاده از یک روتر ، هاب یا سوئیچ شما می توانید به راحتی بین دستگاه هایی که توانایی متصل شدن به شبکه را دارند ارتباط برقرار کنیم. آموزش شبکه کردن 2 لپ تاپ از طریق وایرلس - پویا پردازان نوین guast.persianblog.ir/post/142/‎Cached Similar15 مه 2012 ... امروز آموزش شبکه کردن دو لب تاپ از طریق وایرلس رو توضیح میدیم: ... اسمی برای شبکه ی ad-hoc وارد کرده و سپس Security type را مطابق با عکس ... شبکه کردن دو لپ تاپ با وایرلس ویندوز 10 بایگانی - انزل وب anzalweb.ir/tag/شبکه-کردن-دو-لپ-تاپ-با-وایرلس-ویندوز-10/‎Cached27 مه 2016 ... آیا برای شما هم پیش آمده که بخواهید بدون استفاده از اینترنت ، اطلاعاتی را از یک کامپیوتر یا لپ تاپ ، به کامپیوتر یا لپ تاپ دیگری انتقال دهید ؟ چگونه دو لپ تاپ یا کامپیوتر را به صورت وایرلس شبکه و به بهم وصل ... anzalweb.ir/1395/.../لپ-تاپ-کامپیوتر-وایرلس-شبکه-وصل-کنیم/‎Cached27 مه 2016 ... تصاویر این آموزش با ویندوز ۷ تهیه شده است ؛ با این حال می توانید از این ... در پنجره بعد برای شبکه کردن دو لپ تاپ با وایرلس و انتقال فایل به شما ... آموزش تصویری اتصال شبکه دو لپ تاپ یا کامپیوتر به صورت بی ... www.shahrsakhtafzar.com/...network/2511-connect-wireless-connection-between-2-laptops-without-router‎Cached Similar8 جولای 2014 ... شما با شبکه کردن چند کامپیوتر یا لپ تاپ می توانید به انجام بازی با ... اما برای استفاده از این روش ها به اتصال اینترنت، دسترسی به شبکه WiFi و ... آموزش شبکه کردن کامپیوتر با مودم وایرلس - عصرعلم www.asreelm.com/network-pc-wireless-router/‎Cached Similar20 سپتامبر 2013 ... در این مطلب قصد داریم نحوه ی شبکه کردن با استفاده از مودم وایرلس را ... آموزش شبکه کردن چند کامپیوتر به صورت بیسیم بدون استفاده از مودم wireless .... وصل کردن دوتا مودم بهم دیگه هست نه وصل کرد یه لپ تاپ به مودم لطفا کمک!! آموزش شبکه کردن اینترنت لب تاپ با وای فای - پارس ناز www.parsnaz.com/internet-network-laptops-with-wi-fa.html‎Cachedآموزش شبکه کردن اینترنت لب تاپ با وای فای اشتراک گذاری اینترنت لب تاپ از طریق وای فای. نیازی نیست که مثل اموزش های اکثر سایت ها تنظیمات اینترنت رو ... آموزش شبکه کردن دو لپ تاپ از طریق "وایرلس" - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../آموزش-شبکه-کردن-دو-لپ-تاپ-از-طریق-وایرلس‎Cached Similar21 دسامبر 2013 ... با استفاده از شبکه کردن دو لپ تاپ قادر خواهید بود که به راحتی روی اسم هر کدام از لپ تاپ ها کلیک کنید و وارد فولدرهای بیشتر شده شوید.