مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

اخراج 700 کارمند مایکروسافت

[ad_1]
مفیدستان:

خبرآنلاین: مایکروسافت هم‌زمان با گزارش مالی 26 ژانویه قرار است 700 نفر از کارمندان خود را از کار بیکار کند. هرچند این رقم در مقایسه با لشگر 113 هزارنفری که برای این کمپانی کار می‌کنند، زیاد نیست اما شنیدن این خبر برای کسانی که داخل آن کار می‌کنند، عصبی‌کننده به نظر می‌رسد.

 اخراج ۷۰۰ کارمند مایکروسافت

این اتفاق بر اساس گزارش ماه ژوئن رخ می‌دهد که در آن تصمیم به اخراج محترمانه 1850 نفر گرفته شد. سال مالی مایکروسافت ژوئن به ژوئن است و مدیران قصد دارند تا این تصمیم را تا قبل از گزارش سال مالی 2017 عملی سازند.

2850 نفر از بین کارمندان واحد فروش، بازاریابی، مهندسی، منابع انسانی و سایر بخش‌ها از تمام شعبه‌ها در سراسر جهان انتخاب‌شده‌اند.

به گفته مدیران ارشد هدف از این اخراج کاهش هزینه‌ها نیست بلکه ارتقای مهارت و دانش در مایکروسافت است و باکسانی که با این استراتژی جلو نرفته‌اند خداحافظی خواهد شد.

در حال حاضر 1600 فرصت شغلی موردنیاز در مایکروسافت وجود دارد که در سایت لینکداین روی آن تبلیغ‌شده است.

طبق قانون مایکروسافت به اخراجی‌ها 2 ماه فرصت داده می‌شود تا شغلی دیگر در داخل کمپانی بیابند و همچنین به آنها حقوق دوهفته برای هر 6 ماه کار در مایکروسافت به آنها داده می‌شود.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

چهره های مشهوری که کارمند بانک بوده اندمنم کارمند بانکم ولی هنوز مشهور نشده امعکسم رو هم بعدا که مشهور شدم میفرستمپول نیوز فشار اصلی تامین مالی بخش کشاورزی بر دوش بانک کشاورزی است و بقیه بانک ها به رغم آن که الف حداقل حقوق امسال هزارتومان شدبا تصویب افزایش حقوق ۲۵ درصدی امسال کارگران و مشمولان قانون کار، از پایان فروردین ماه زندگی نامه کارآفرین موفق جهان شهر صفا، …شهر صفا، قلمرو اطلاع رسان ایرانی گاهی اوقات اندیشه ای را که در ذهنم می نشیند، باور الف حقوق کارگران رسمی و پیمانکار یکسان شدمشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران ازهمترازی نیروهای پیمانکاری با نیروهای دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران …نرمافزاراتوماسیونهدف از نوشتن این مقاله تحلیلی، توجه دادن کسب و کارهای کوچک به مشکلاتی است که در اثر عکسحسین تکبعلی زاده؛ متهم پرونده آتش سوزی …در سال ۱۳۵۹ حسین تکبعلی‌زاده که قبل از انقلاب به اتهام آتش زدن سینما رکس دستگیر شده اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و …واریز یارانهترخیص کالا اخباراخبار اقتصادییارانه هاخبر اقتصادی مشاغل خانگیبورس نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در چهره های مشهوری که کارمند بانک بوده اند تابه حال بارها وبارها در مورد اینکه استاد شهریار کارمند بانک کشاورزی بوده و سال در آن بانک پول نیوز فشار اصلی تامین مالی بخش کشاورزی بر دوش بانک کشاورزی است و بقیه بانک ها به رغم آن که براساس الف حداقل حقوق امسال هزارتومان شد با تصویب افزایش حقوق ۲۵ درصدی امسال کارگران و مشمولان قانون کار، از پایان فروردین ماه جاری زندگی نامه کارآفرین موفق جهان شهر صفا، قلمرو اطلاع شهر صفا، قلمرو اطلاع رسان ایرانی گاهی اوقات اندیشه ای را که در ذهنم می نشیند، باور می کنم الف حقوق کارگران رسمی و پیمانکار یکسان شد مشاور مجمع عالی نمایندگان کارگران ایران ازهمترازی نیروهای پیمانکاری با نیروهای قراردادی و دلیل که نباید از اتوماسیون اداری شرکت همکاران سیستم نرمافزار هدف از نوشتن این مقاله تحلیلی، توجه دادن کسب و کارهای کوچک به مشکلاتی است که در اثر بزرگ شدن عکسحسین تکبعلی زاده؛ متهم پرونده آتش سوزی سینما رکس آبادان در سال ۱۳۵۹ حسین تکبعلی‌زاده که قبل از انقلاب به اتهام آتش زدن سینما رکس دستگیر شده بود اخبار،اخبار اقتصادیجدیدترین اخبار اقتصادی و بازرگانی،اقتصاد واریز یارانهترخیص کالا اخباراخبار اقتصادییارانه هاخبر اقتصادی مشاغل خانگیبورسدلار نوشته های خواندنی روح‌اله یکشنبه ‏ ‏ سه نفر آمریکایی و سه نفر ایرانی با همدیگر برای شرکت در یک



لینک منبع :اخراج 700 کارمند مایکروسافت

700 کارمند مایکروسافت اخراج می شوند - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/13951103000216‎Cached22 ژانویه 2017 ... مایکروسافت قصد دارد هفته آینده حدود 700 کارمند خود را از کار بیکار کند.اگر چه این رقم در قیاس با کل 113 هزار کارمند این شرکت رقم قابل ملاحظه ای ... اخراج 700 کارمند مایکروسافت - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/466443/اخراج-700-کارمند-مایکروسافت‎Cached22 ژانویه 2017 ... مایکروسافت هم‌زمان با گزارش مالی 26 ژانویه قرار است 700 نفر از کارمندان خود را از کار بیکار کند. هرچند این رقم در مقایسه با لشگر 113 هزارنفری که ... اخراج 700 کارمند مایکروسافت | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/اخراج-700-کارمند-مایکروسافت 22 ژانویه 2017 ... مایکروسافت قصد دارد هفته آینده حدود 700 کارمند خود را از کار بیکار کند. اگر چه این رقم در قیاس با کل 113 هزار کارمند این شرکت رقم قابل‌ملاحظه‌ای ... Images for اخراج 700 کارمند مایکروسافت جهان نیوز - 700 کارمند مایکروسافت اخراج می شوند jahannews.com/news/.../700-کارمند-مایکروسافت-اخراج-می-شوند‎Cached22 ژانویه 2017 ... این اتفاق بر اساس گزارش ماه ژوئن رخ می‌دهد که در آن تصمیم به اخراج محترمانه 1850 نفر گرفته شد. سال مالی مایکروسافت ژوئن به ژوئن است و مدیران ... 700 کارمند مایکروسافت اخراج شدند - دیجی کالا https://www.digikala.com/.../700-کارمند-مایکروسافت-اخراج-شدند/‎Cached23 ژانویه 2017 ... مایکروسافت اعلام کرد که در طول هفته‌ جاری 700 کارمند خودش را اخراج می‌کند. این افراد از کشورهای مختلف خواهند بود و در سمت‌های مختلف کار می‌کنند. مایکروسافت و اخراج 700 کارمندان این شرکت - زیگورات تکنولوژی zigorat.com/microsoft-to-fire-700-employees/‎Cached27 ژانویه 2017 ... مایکروسافت قصد داشته در هفته آتی بیش از 700 کارمند خود را اخراج کند. این تعداد بخشی از برنامه اخراج 2850 کارمندی بوده تا ژوئن 2017 اخراج نماید. 700 کارمند مایکروسافت احتمالاً در آینده ای نزدیک اخراج می شوند - دیجیاتو digiato.com/article/.../700-کارمند-مایکروسافت-احتمالاً-در-آینده/‎Cached22 ژانویه 2017 ... انتظار می رود که مایکروسافت دور جدیدی از اخراج کارکنانش را هفته آینده و مصادف با گزارش سه ماهانه درآمدهایش در 7 بهمن ماه آغاز کند. بر اساس اظهارات ... 700 کارمند مایکروسافت اخراج می شوند - خبرلند khabarland.com/news/.../700-کارمند-مایکروسافت-اخراج-می-شوند‎Cached22 ژانویه 2017 ... 700 کارمند مایکروسافت اخراج می شوند مایکروسافت قصد دارد هفته آینده حدود 700 کارمند خود را از کار بیکار کند.اگر چه این رقم در قیاس با کل 113 ... 700 کارمند مایکروسافت اخراج شدند | آفتاب آی تی aftabit.ir/700-کارمند-مایکروسافت-اخراج-شدند/ مایکروسافت اعلام کرد که در طول هفته‌ی جاری ۷۰۰ کارمند خودش را اخراج می‌کند. این افراد بخشی از همان ۲۸۵۰ نفری بودند که مایکروسافت قبلا گفته بود که قصد دارد در سال ...