مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

خاموش شدن اتوماتیک سیستم

[ad_1]
مفیدستان:
خاموش شدن اتوماتیک سیستم

آموزش خاموش شدن اتوماتیک سیستم در زمانی مشخص

 

ممکن است این مسئله برای شما نیز پیش آمده باشد که دوست داشته باشید سیستم خود را به حالتی تنظیم کنید که به فرض پس از یک ساعت به شکل اتوماتیک خاموش شود.

 

برای این کار راه های مختلفی همانند استفاده از نرم افزارهای متفرقه وجود دارد ، اما ویندوز XP نیز امکان این کار را به شکلی مخفی داراست! بدین شکل که با یک عمل ساده میتوان تایمری را ظاهر کرد که بسته به زمان دلخواه شما سیستم را خاموش خواهد کرد.

 

خاموش شدن اتوماتیک سیستم

برای اینکار:

از منوی Start وارد Run شده و عبارت زیر را وارد نمایید:

Shutdown -s -t TIME

دقت کنید که به جای عبارت TIME زمان دلخواهی که میخواهید سیستم پس از آن خاموش شود را بر حسب ثانیه وارد نمایید.
به عنوان مثال قصد داریم تا کامپیوتر یک ساعت دیگر به شکل اتوماتیک خاموش شود ، برای این کار کافی است عبارت Shutdown -s -t 3600 را در Run وارد نموده و نهایتأ Enter بزنیم.

 

پس از این کار خواهید دید پنجره ای باز خواهد شد که تایمر آن تا زمان به صفر رسیدن و خاموش کردن سیستم کار خواهد کرد.

 

برای ریستارت کردن اتوماتیک هم میتوانید از دستور زیر بهره بگیرید:

Shutdown -r -t TIME

برای متوقف کردن تایمر هم میتوانید دستور زیر را در Run وارد کنید:

Shutdown -a

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

تنظیم ویندوز برای خاموش شدن به صورت اتوماتیک • …آموزشآموزش های کاربردی شاید خیلی مواقع یه کاری با سیستمتون داشته باشید که مدتی طول بکشه و خودتون نخواید پشت روشن شدن کامپیوتر در ساعت معین برای دانلود و خاموش شدن …آموزش روشن شدن کامپیوتر سر ساعت معین و اتصال به اینترنت و دانلود کردن با و حل کلک آموزش خاموش کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیکدقت کنید که به جای عبارت زمان دلخواهی که میخواهید سیستم پس از آن خاموش شود را بر حسب سیستم پارک اتوماتیک خودروسیستم پارک اتوماتیک خودرو پارک کردن اتومبیل یکی از مشکلات روزمره ی رانندگان در تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش و به خواب …تنظیم زمان خاموش شدن صفحه نمایش و به خواب رفتن ویندوز جوجه کشیصفحه اصلی طرحهای توجیهی مقالات اصول جوجه کشی ساختار تخم و شرایط تخم مناسب جوجه کشیچرا گاهی اوقات کامپیوتر تان به طور خودکار خاموش می …علت اصلی در خودکار خاموش شدن کامپیوتر ها را می توان در بالا رفتن بی رویه دمای قطعات خودروی خاموش خود را در زمستان گرم کنیدخودروی خاموش خود را در زمستان گرم کنید دنیای‌خودرو مهندس بابک وفایی احتمالاً در یک گیربکس با کلاچ دوگانه وان …گیربکس با کلاچ دوگانه سیستم انتقال قدرت از نظر نوع تعویض دنده به دو دستور العمل مربوط به سیستم لوله کشی آب آتش …دستور العمل مربوط به سیستم لوله کشی آب آتش نشانی ساختمان ها ساختمان های به ارتفاع تنظیم ویندوز برای خاموش شدن به صورت اتوماتیک • سون لرن … آموزش های کاربردی شاید خیلی مواقع یه کاری با سیستمتون داشته باشید که مدتی طول بکشه و خودتون نخواید پشت سیستم آموزش خاموش کردن کامپیوتر به صورت اتوماتیک دقت کنید که به جای عبارت زمان دلخواهی که میخواهید سیستم پس از آن خاموش شود را بر حسب ثانیه روشن شدن کامپیوتر در ساعت معین برای دانلود و خاموش شدن بعد از نام تاپیک آموزش روشن شدن کامپیوتر سر ساعت معین و اتصال به اینترنت و دانلود کردن سپس خاموش سیستم پارک اتوماتیک خودرو سیستم پارک اتوماتیک خودرو پارک کردن اتومبیل یکی از مشکلات روزمره ی رانندگان در خیابان جوجه کشی صفحه اصلی طرحهای توجیهی مقالات اصول جوجه کشی ساختار تخم و شرایط تخم مناسب جوجه کشی چرا گاهی اوقات کامپیوتر تان به طور خودکار خاموش می شود علت اصلی در خودکار خاموش شدن کامپیوتر ها را می توان در بالا رفتن بی رویه دمای قطعات سخت خودروی خاموش خود را در زمستان گرم کنید خودروی خاموش خود را در زمستان گرم کنید دنیای‌خودرو مهندس بابک وفایی احتمالاً در یک صبح گیربکس با کلاچ دوگانه وان کار گیربکس با کلاچ دوگانه سیستم انتقال قدرت از نظر نوع تعویض دنده به دو دسته دستور العمل مربوط به سیستم لوله کشی آب آتش نشانی ساختمان ها دستور العمل مربوط به سیستم لوله کشی آب آتش نشانی ساختمان ها ساختمان های به ارتفاع سه خاموش کردن کامپیوتر بعد از مدت زمان تعییین شده دقیقا راس یک ساعت خاموش می شه من سیستم رو استوک خریدم از همون زمان خودکار راس یک ساعت بعد از



لینک منبع :خاموش شدن اتوماتیک سیستم

PC Auto Shutdown 6.7 خاموش شدن خودکار سیستم - Soft98.IR https://soft98.ir/software/3007-PC-Auto-Shutdown.html‎Cached12 جولای 2017 ... PC Auto Shutdown دانلود نرم افزار PC Auto Shutdown 6.7 یک برنامه بسیار عالی به منظور خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر است. این برنامه کاری از ... خاموش کردن کامپیوتر بصورت اتوماتیک - بیتوته www.beytoote.com/computer/tarfand.../shutdown-computer.html‎Cached Similarممکن است این مسئله برای شما نیز پیش آمده باشد که دوست داشته باشید سیستم خود را به حالتی تنظیم کنید که به فرض پس از یک ساعت به شکل اتوماتیک خاموش شود. خاموش شدن خودکار رایانه بدون نیاز به نرم افزار - شهید آوینی https://old.aviny.com/Learning/online.../auto-shut-down.aspx‎Cachedما در اینجا نحوه تنظیم پیکره بندی ویندوز، برای خاموش کردن خودکار رایانه را به شما ... مشغول بود، برای انجام دادن این وظیفه تا چه مدت منتظر بیکار شدن سیستم بماند. خاموش کردن خودکار کامپیوتر با ShutdownerX 1.0 - دانلودها www.downloadha.com/.../خاموش-کردن-خودکار-کامپیوتر-با-shutdownerx-1-0/‎Cached Similarدر واقع می توان گفت:نرم افزار ShutdownerX کوچک ترین برنامه ای است که برای خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر طراحی و ساخته شده است. این نرم افزار به دو روش ... روشن یا خاموش کردن خودکار کامپیوتر TimePC 1.6 • دانلود رایگان patoghu.com/gonagon/usefull.../6460-Download-TimePC-Final.html‎Cached Similar5 نوامبر 2014 ... TimePC ابزاری رایگان جهت روشن یا خاموش کردن سیستم در زمان تعیین شده توسط شما ، می باشد. نرم افزار زمانی که در پشت سیستم نیستید و قصد ... تنظیم ویندوز برای خاموش شدن به صورت اتوماتیک • سون لرن https://www.7learn.com/wndows/windows_auto_shutdown‎Cached21 نوامبر 2011 ... شاید خیلی مواقع یه کاری با سیستمتون داشته باشید که مدتی طول بکشه و خودتون نخواید پشت سیستم باشید . مثلا می خواید از خونه برید بیرون ، و ... خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر در ویندوز - رسانه آموزشی لیموناد https://www.limoonad.com/.../خاموش-کردن-اتوماتیک-کامپیوتر-در-ویندوز‎Cachedنحوه ایجاد وظیفه در سیستم مثل خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر-با دانلود رایگان آموزش. خاموش کردن کامپیوتر بعد از مدت زمان تعییین شده - سرزمین دانلود www.sarzamindownload.com/contents/262/‎Cached Similarاگر یک برنامه ذخیره نشده در ویندوز باشد، مانع خاموش شدن میشود. ... کردن سیستم از طریق Run فرمان خاموش کردن خودکار سیستم روش خاموش کردن اتوماتیک سیستم بدون ... دانلود نرم افزار خاموش کردن اتوماتیک کامپیوتر - Wise Auto Shutdown ... www.sarzamindownload.com/.../-نرم-افزار-خاموش-کردن-اتوماتیک-کامپیوتر---Wise-Auto-Shutdown-1.1‎Cached Similar8 مارس 2017 ... علاوه بر امکان خاموش کردن اتوماتیک، این نرم افزار قابلیت ریستارت، Log off ، و Sleep کردن کامپیوتر را نیز به صورت خودکار دارد. نسخه جدید این ... روش های تنظیم خاموش شدن خودکار کامپیوتر در زمان و روزهای مشخص - انزل ... anzalweb.ir/1396/05/05/تنظیم-خاموش-شدن-خودکار-کامپیوتر-زمان/‎Cached27 جولای 2017 ... امروز در انزل وب روش های تنظیم خاموش شدن اتوماتیک کامپیوتر را به شما آموزش ... خاموش شدن خودکار کامپیوتر در ویندوز ۱۰ ، ۷ و ۸ با استفاده از Task ...