مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017

[ad_1]
مفیدستان:

مجله سخت افزار: موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال 2017 اشاره کرد. بر اساس گزارشی که توسط MacRumors پوشش داده شده، اپل قصد دارد تغییرات گسترده ساختاری در کنار بروزرسانی تکنولوژی های تشخیص هویت بیولوژیکی را در Touch ID های خود اعمال کند.

 

 تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017

 

در این گزارش آمده است که اپل قصد دارد سنسورهای موجود در آیفون های سال 2017 را به گونه ای تغییر دهد تا با فرم فاکتور "بدون حاشیه" ای که قرار است در این دستگاه ها به کار رود بیشترین هماهنگی را به نمایش بگذارند. در ادامه به این نکته نیز اشاره شده است که آیفون های سال 2017 احتمالا دارای پنل های OLED انعطاف پذیر خواهند بود و یک بخش فلزی نیز برای افزایش مقاومت آنها در برابر فشارها و ضربه ها در نظر گرفته می شود.

 

همچنین KGI اعتقاد دارد در صورتی که اپل نتواند برخی از مشکلات موجود در زمینه به کار گیری از تکنولوژی های بیومتریک را برطرف کند، ممکن است در کنار سنسور اثر انگشت شاهد به کارگیری از سنسورهای تشخیص چهره (احتمالا چیزی فراتر از تشخیص عنبیه چشم) نیز در آیفون های جدید باشیم. این مشکلات عبارت اند از الگوریتم های مورد نیاز برای تشخیص چهره، طراحی سخت افزاری بهینه در راستای طرح کلی دستگاه و ایجاد دیتابیسی برای تایید هویت و اعتبار سنجی تصاویر که همه این موارد به شدت زمان بر بوده و به نظر نمی رسد اپل بتواند برای آیفون های سال 2017 پلتفرم مناسبی از آنها را برای جایگزینی کامل با سنسور اثر انگشت توسعه دهد.


از گزارشاتی که تا کنون منتشر شده می توان انتظار داشت گوشی های بعدی اپل دارای نمایشگری با حاشیه های بسیار اندک باشند و سنسور اثر انگشت نیز همان طور که سامسونگ قصد به کارگیری از آن را دارد درون صفحه نمایش جاسازی خواهد شد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ترفندها و نکات برای استفاده بهتر از آیفون زومیتاپل با ارائه آیفون همراه با صفحه نمایشی بزرگ‌تر و تغییراتی در بطن سیستم‌عامل ترفندها و نکات برای استفاده بهتر از آیفون زومیت اپل با ارائه آیفون همراه با صفحه نمایشی بزرگ‌تر و تغییراتی در بطن سیستم‌عامل، توانست



لینک منبع :تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017

تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017 - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../تغییر-در-ساختار-touch-id-اپل-در-سال-2017 22 ژانویه 2017 ... موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال 2017 اشاره کرد. بر اساس گزارشی که توسط ... تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017 - سخت افزار www.sakhtafzarmag.com/اخبار-و.../تغییر-در-ساختار-touch-id-اپل Rating: 5 - 1 vote 22 ژانویه 2017 ... موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال 2017 اشاره کرد. بر اساس گزارشی که توسط ... تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017 - 24Khabar.com www.24khabar.com/news/.../تغییر-در-ساختار-Touch-ID-اپل-در-سال-2017/ 21 ژانویه 2017 ... موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال 2017 اشاره کرد. بر اساس گزارشی که توسط ... تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017 - برترین ها | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/31994959 تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017. مجله سخت افزار: موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال ... تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017 - رویکرد ۲۴ rooykard24.com/news/.../تغییر-در-ساختار-touch-id-اپل-در-سال-2017‎Cached22 ژانویه 2017 ... موسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال 2017 اشاره کرد. بر اساس گزارشی که توسط ... تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017 - اقتصادبان www.eghtesadban.com/.../تغییر-در-ساختار-touch-id-اپل-در-سال-2017‎Cachedموسسه تحلیلی KGI در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای Touch ID اپل در سال 2017 اشاره کرد. بر اساس گزارشی که ت.. تغییر در ساختار touch id اپل در سال - جستجو - خوب خوان khubkhan.ir/جستجو/تغییر-در-ساختار-touch-id-اپل-در-سال‎Cachedنتایج جستجو: تغییر در ساختار touch id اپل در سال. ... آپدیت جدید بازی اندروید و آیفون Football Manager Touch 2017 نقل و انتقالات زمستانی را به بازی اضافه… آیفون 8 سنسور اثر انگشت یا سیستم تشخیص چهره متحول شده خواهد ... https://www.shahrsakhtafzar.com/.../11143-kuo-all-new-touch-id-tech-for-oled-iphone-apple-exploring-facial-recognition-security?... 23 ژانویه 2017 ... باز شایعات و حدس و گمان ها در مورد آیفون تولید شونده در سال 2017 همچنان داغ است و هر ... آیفون یا همان Touch ID را برای ساختاری با طراحی "بدون لبه" بسازد. ... همانطور که اپل در نسل های قبلی آیفون برای جلوگیری از تغییر حالت پوشش ... اخبار - پدیده رایان بجنورد www.padiderayan.net/news.html?contact_ajax=6362881485105261... ... تغییر در ساختار Touch ID اپل در سال 2017 · برنامه BinZin Folder Player: پخش موسیقی در حالت پوشه ای - زوم اپ · مکالمات بین الملل ایرانیان در سال جاری از میلیارد ... шёш§шіыњ rollercoaster tycoon touch v1219 - خبر وب khabarweb.gdn/search/шёш§шіыњ-rollercoaster-tycoon-touch-v1219 تغییر در ساختار touch id اپل در سال 2017. موسسه تحلیلی kgi در جدیدترین گزارش خود به در راه بودن تغییراتی در سنسورهای touch id اپل در سال 2017 اشاره کرد.