مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس

[ad_1]
مفیدستان:

تصویری که می‌بینید در شبکه‌ اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و در آن همانطور که می‌بینید برجستگی دوربین‌ گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S7 و گلکسی S8 با هم مقایسه شده‌اند.

به گزارش صبحانه، اگر این تصویر را معتبر در نظر بگیریم می‌شود نتیجه گرفت که دوربین گوشی گلکسی S8 کاملا با بدنه آن هم‌تراز است تا ظاهری با هارمونی و هماهنگی بیشتر برای گوشی ایجاد شود.
 
دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس
البته این تصویر اشکالی هم دارد، در واقع این مقایسه میزان برجستگی دوربین گلکسی S6 را به اشتباه ۱٫۳ ذکر کرده است اما میزان این برجستگی در واقع ۱٫۷ میلی‌متر بود. عدد دقیق‌تر برجستگی دوربین گلکسی S7 هم ۰٫۸ است. به‌این ترتیب شاید نتوان اعتبار تمام‌عیاری برای این تصویر قایل شد.
دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس
به هر حال طبق آنچه پیشتر به بیرون درز کرده می‌دانیم گلکسی S8 ابعاد ۵٫۵۱ در ۲٫۸۴ در ۰٫۲۸ اینچ (۱۴۰٫۱۴ در ۷۲٫۲۰ در ۷٫۳۰ میلی‌متر) دارد که این موضوع آن را به گوشی‌ای باریک‌تر و کوچک‌تر از گلکسی S7 تبدیل می‌کند. از طرف دیگر می‌‌دانیم احتمالا سامسونگ صفحه‌نمایش گلکسی S8 را بزرگتر از قبل می‌کند. حال در کنار این اطلاعات قبلی ممکن است شاهد رفع برجستگی دوربین این گوشی هم باشیم. قطعا در هفته‌های آینده اطلاعات دقیق‌تری در این حوزه به دست‌مان می‌رسند.

منبع : دیجی کالا


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار اطلاعیه های فروش آغاز فروش خودرو های سایپا با بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو اتومبیل بانک اطلاعات خودرو، قیمت خودرو، قیمت ماشین،قیمت اتومبیل مقایسه و انتخاب ماشین



لینک منبع :دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس

دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس - صبحانه آنلاین ... sobhanehonline.com/.../دوربین-گلکسی-s8-فاقد-برجستگی-خواهد-بود-عکس‎Cached22 ژانویه 2017 ... البته این تصویر اشکالی هم دارد، در واقع این مقایسه میزان برجستگی دوربین گلکسی S6 را به اشتباه ۱٫۳ ذکر کرده است اما میزان این برجستگی در ... Images for دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس - صبحانه ... - دمادم https://damadam.ir/.../دوربین-گلکسی-S8-فاقد-برجستگی-خواهد-بود-عکس/7314203 تصویری که می‌بینید در شبکه‌ اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و در آن همانطور که می‌بینید برجستگی دوربین‌ گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S7 و گلکسی S8 ... آخرین اخبار برجستگی دوربین گلکسی s8 - بازدید - Buzdid.ir https://buzdid.ir/tag/برجستگی-دوربین-گلکسی-s8 بیرون زدگی دوربین در موبایل های امروزی یکی از امور ناخوشایندی است که مورد پسند اغلب کاربران نیست؛ به ... دوربین گلکسی s8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس. طراحی دوربین گلکسی S8 بدون برآمدگی و هم سطح بدنه خواهد بود | شهر ای ... 30tyit.ir/2017/01/.../طراحی-دوربین-گلکسی-s8-بدون-برآمدگی-و-هم-س/‎Cached22 ژانویه 2017 ... طراحی دوربین گلکسی S8 بدون برآمدگی و هم سطح بدنه خواهد بود ... البته در این عکس برآمدگی دوربین گلکسی اس ۶ اشتباه تصویر شده چرا که ارتفاع ... دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس www.newsum.ir/.../دوربین-گلکسی-S8-فاقد-برجستگی-خواهد-بود-عکس?ref... تصویری که می‌بینید در شبکه‌ اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است و در آن همانطور که می‌بینید برجستگی دوربین‌ گوشی‌های گلکسی S6، گلکسی S7 و گلکسی S8 ... انتشار تصاویر شماتیک از گلکسی S8؛ خداحافظی با برآمدگی دوربین jamejamonline.ir/.../انتشار-تصاویر-شماتیک-از-گلکسی-S8؛-خداحافظی-با-برآمدگی-دوربین‎Cached8 فوریه 2017 ... بیرون زدگی دوربین در موبایل های امروزی یکی از امور ناخوشایندی است که مورد پسند ... به خاطر داشته باشید گلکسی S6 سامسونگ به قدری باریک بود که دوربین 1.7 میلی متر ... این برآمدگی را در گلکسی S8 به طور کامل برطرف کند و برجستگی دوربین موبایل .... هواوی میت 10 به نمایشگر بدون حاشیه مجهز خواهد شد + عکس. دوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس irannews.shafaqna.com/FA/IR/1396308‎Cachedدوربین گلکسی S8 فاقد برجستگی خواهد بود +عکس. آیا دوربین سامسونگ Galaxy S8 بدون برآمدگی و همسطح با بدنه پشتی ... tech.vitrino.com/.../آیا-دوربین-سامسونگ-گلکسی-s8-بدون-برآمدگی/‎Cached22 ژانویه 2017 ... البته در این عکس برآمدگی دوربین گلکسی اس ۶ اشتباه تصویر شده چرا که ارتفاع ... اطلاعاتی که پیش از این در مورد Galaxy S8 فاش شده بود به ابعاد ... Samsung Galaxy S8 و S8+ | سامسونگ ایران www.samsung.com/iran/smartphones/galaxy-s8/‎Cachedویژگی‌های Galaxy S8 و S8+ را کشف کنید که نشانگر شروع روشی نو در تجربه دنیای ماست. ... است، تا یک سطح کاملاً روان و یک‌دست بدون هیچ برجستگی یا زاویه اضافه‌ای ایجادکند. ... با دوربین‌های Galaxy S8 و S8+ زندگی را همان‌گونه که اتفاق می‌افتد ثبت کن. ... فقط به زبان انگلیسی ارائه می‌شود؛ زبان‌های بیشتری در آینده افزوده خواهد شد.