مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد

[ad_1]

برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات مستقیمی بر بروز عارضه ها و ناراحتی های قلبی در شما دارد اگر از مشکلات قلبی رنج میبرید از مکان ها و موقعیت های استرس زا فاصله بگیرید .

Purple heart in the hands

طبق مطالعات جدید، استرس آمار مرگ زنان مبتلا به بیماری قلبی را تحت تاثیر قرار می دهد.

 محققان دانشگاه اِموری آتلانتا برای حدود ۷۰۰ زن و مرد مبتلا به بیماری قلبی، یک سخنرانی عمومی پراسترس از لحاظ روانی برگزار کردند. سپس جریان خون به سوی قلب آنها را اندازه گیری کردند.

به دکتر ویولا واکارینو، زنان ۵۰ سال و جوان تر حدود ۴ برابر مردان همسن و سال خود یا زنان مسن تر با کاهش جریان خون به سوی قلب شان مواجه شدند.

به گفته وی، کاهش جریان خون موسوم به میوکاردیال ایسکمیک، می تواند موجب بروز حمله قلبی شود.

واکارینو در این مورد می گوید: «به نظر می رسد زنان جوان تر بیش از مردان و زنان مسن تر مستعد تاثیرات ناشی از استرس بر قلب شان هستند.»

کارشناسان همواره می دانستند که زنان جوان تر بیش از مردان همسن و سال خود پیامدهای بدتری را بعد از حمله قلبی تجربه می کنند، اما قادر به توضیح کامل آن نبودند.

در این مطالعه، محققان ۶۸۶ بیمار بین ۳۴ تا ۷۹ سال را که مبتلا به بیماری قلبی دائم بودند ارزیابی کردند. برخی از آنها دچار حملات قلبی شده بودند و برخی دیگر شرایطی نظیر آنژین قلبی (درد قفسه سینه) داشتند.

محققان از این افراد خواستند تا در مورد موضوع تعیین شده سخنرانی کنند. به حضار هم گفته شده بود که واکنش مثبتی نسبت به آنها نشان ندهند تا بر میزان استرس شان افزوده شود.

انجام آزمایشات تصویربرداری قبل و بعد از سخنرانی آشکار ساخت که زنان جوان تر در مقایسه با مردان همسن و سال خود دارای کاهش بیشتر جریان خون به سوی قلب بودند.

کاهش جریان خون در یک سوم زنان ۵۰ سال یا جوان تر مشاهده شد، اما فقط در ۸ درصد از مردان این رده سنی این کاهش مشاهده شد.

از اینرو محققان عنوان می کنند استرس فاکتور مهمی برای زنان مبتلا به بیماری قلبی است.

منبع: دکتر سلام


[ad_2]
لینک منبع

عبارات مرتبط


29 آگوست 2016 ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد. Purple heart in the hands. برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و ...29 آگوست 2016 ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد برای جلوگیری و مواظبت از کسالت قلبی بهتر است به خلقیات و احساسات خود مسلط باشید و تلاش ...29 آگوست 2016 ... برای پیشگیری و مراقبت ا ز بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط بـاشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات ...اضطراب و استرس خطر بروز سکته مغزی بسیار بالا میرود و امکان سکته قلبی نیز افزایش ميیابد ... 4- حواستان به کلسترول باشد: بهتر است بعد از 20 سالگی حداقل هر 5 سال یک بار آزمایش خون داده و کلسترول خود را چک کنید. ... يا تشديد بیماری عروق کرونری قلب و همچنین مرگ ناشی از بیماریهای قلبی شود. ... مشکلات ناشی از شکست ...29 آگوست 2016 ... برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات ...ناراحتی قفسه سینه در صورتی که ناشی از تنگی سرخرگ های قلب باشد، اصطلاحا .... است بعلت نارسایی قلبی یا آریتمی قلبی باشد و یا ناشی از اضطراب و استرس باشد. ... حملات طپش قلب در مبتلایان به اختلالات قلبی نظیر نارسایی قلب و یا مشکلات ...22 آگوست 2015 ... به همین دلیل پرداختن به افرادی که از لاغری زیاد رنج می برند... ... استرس باعث کور شدن اشتهای خیلی از افراد شده و در نهایت منجر به کاهش وزن می شود ... دچار مشکلات گوارشی ناشی از ناتوانی روده ی کوچک در جذب مواد مغذی می شوند. ... به عقیده محققان، تغییرات ناگهانی و بی دلیل وزن می تواند جزو عوارض نارسایی قلبی باشد.برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات مستقیمی بر ...استرس و اضطراب به تنهایی یکی از عوامل ابتلای شما به دیابت هستند و می ... مثلا در محیط کار یا خانواده- تحمل و تجربه میکنند در معرض خطر ابتلا به دیابت و بیماریهای قلبی هستند. ... یک فرد دیابتی باشد، زیرا استرس پیامدهای منفی زیادی برای این بیماران دارد. ... مشکلات ناشی از دیابت و کنترل آن ها ... حواستان به مرض قند باشد!29 آگوست 2016 ... برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات ...


کلماتی برای این موضوع

حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشدبرای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد …برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد …مشاهده متن کامل خبر در پایگاه خبری بی باک نیوز حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد …طبق مطالعات جدید، استرس آمار مرگ زنان مبتلا به بیماری قلبی را تحت تاثیر قرار می دهدحواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشدطبق مطالعات جدید، استرس آمار مرگ زنان مبتلا به بیماری قلبی را تحت تاثیر قرار می دهدحواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشدحواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر شفاف حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد …حواستانبهمشکلاتبرای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی مشکلات حاد قلبی ارثی هستند واضحمشکلاتحادقلبیارثیهستند طبق مطالعه جدید محققان، مشکلات قلبی مرگبار می روی دهند به از همسر ابوبکر پونیلا ابتلا به مشکلات قلبی با یکی از عوامل پیدایش بیماری های قلبی می تواند استرس باشد که به مشکلات قلبی با استرسپونیلا برای درمان مشکلات قلبی برای رفع مشکلات قلبی تان بهتر از درمان های ساده برای آن برای درمان مشکلات قلبی



لینک منبع :حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد

حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد - مجله پزشکی دکتر سلام www.hidoctor.ir/159484_حواستان-به-مشکلات-قلبی-ناشی-از-استرس-با.html/‎Cached29 آگوست 2016 ... برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد | پرشین سورنا www.persiansurena.com/حواستان-به-مشکلات-قلبی-ناشی-از-استرس-با/ 29 آگوست 2016 ... برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد | پردیس سلامت www.irangapco.com/حواستان-به-مشکلات-قلبی-ناشی-از-استرس-با/ 29 آگوست 2016 ... برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد مشکلات روحی شوید چون تاثیرات ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد - بی باک نیوز | خبر ... khabarfarsi.com/u/24368319 29 آگوست 2016 ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد. سرویس سلامت و پزشکی بی باک ؛ بخش مهمترین عناوین: برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد - onvansho onvansho.ir/result/حواستان-به-مشکلات-قلبی-ناشی-از-استرس-باشد.html های ناشی از استرس نیاز به سازگاری داشته باشد از مشکلات . بازتوانیتوان‌بخشی قلب متخصص قلبعروق مرکز بازتوانی ممکن است بخشی از بیمارستان باشد به ... سکـته قلبی درطالع شماست! - بیماری - مراقبت - سلامت نیوز www.salamatnews.com/.../سک%25D9%2580ته-قلبی-درطالع-شماست%21 9 نوامبر 2016 ... به عبارتی نباید تمام دردهای قفسه سینه را مرتبط با قلب دانست. ... و تعریق سرد را به دنبال داشته باشد، می‌تواند از علائم ناشی از التهاب پرده قلب باشد که در صورت مشاهده این علائم مراجعه به پزشک الزامی است. ... حواستان به سکته قلبی باشد ... دکتر قارونی با بیان این که استرس یک عامل مهم در بروز سکته قلبی آن هم در ... معلومات طبی - Facebook https://m.facebook.com/Dr.NawroozHussaini/ حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد. برای پیشگیری و مراقبت از بیماری قلبی بهتر است به روحیات و احساسات خود مسلط باشید و سعی کنید مانع ایجاد ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../حواستان_به_مشکلات_قلبی_ناشی_از_استرس_باشد‎Cachedحواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد. دانلود سکته ی قلبی و یا نارسایی قلبی ... دانلود بردیا آرمان -چگونگی مدیریت استرس در کنکور کارشناسی ارشد. حواستان به معضلات قلبی ناشی از دلهره و استرس باشد - سرزه www.serze.com/حواستان-معضلات-قلبی-ناشی-دلهره-1659179/‎Cached29 آگوست 2016 ... حواستان به مشکلات قلبی ناشی از استرس باشد برای جلوگیری و مواظبت از کسالت قلبی بهتر است به خلقیات و احساسات خود مسلط باشید و تلاش ... کنترل استرس و تپش قلب با ۵ توصیه ساده و کاربردی • نیسی a-neisy.ir/کنترل-استرس-و-تپش-قلب-با-۵-توصیه-ساده-و-ک/‎Cached17 جولای 2017 ... ممکن هم هست ناشی از استرس باشد یا اینکه بدون هیچ دلیل مشخصی رخ دهد و ... پیدا می‌کنند و به همین دلیل تپش قلب را با مشکلات حاد قلبی مرتبط می‌دانند. ... را منحرف می‌کنند، حواستان را از ضربان قلبتان پرت کنید، مثلا به یکی از ...