مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد

[ad_1]

رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: صلاحیت 7 شرکت از 9 شرکت متقاضی برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات غیر مستقیم گوشی آیفون احراز شد و در نهایت اپل به ایران نمایندگی نداد.

 به گزارش مشرق، غلامحسین کریمی، با اشاره به تقاضای 9 شرکت ایرانی برای واردات آیفون اظهار داشت: 9 شرکت متقاضی عضو و دارای مجوز از اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی هستند که صلاحیت 7 شرکت از 9 شرکت برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات گوشی آیفون توسط اتحادیه احراز شده است.
 
وی ادامه داد: مجوز دو شرکت باقیمانده نیز در شرف صدور است.
 
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی با اشاره به روال کار برای اخذ مجوز واردات، گفت: شرکت‌های متقاضی درخواست مجوز خدمات پس از فروش در سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تشکیل پرونده داده‌اند و به اتحادیه مربوطه (اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی) معرفی شده‌اند. پس از احراز صلاحیت توسط اتحادیه، سازمان حمایت ارائه خدمات پس از فروش توسط این شرکت‌ها را تأیید می‌کند.
 
کریمی با بیان اینکه تأیید سازمان حمایت شرط دریافت مجوز واردات است،‌ گفت: پس از تأیید سازمان حمایت سازمان صنعت و معدن اجازه ثبت سفارش برای واردات رسمی را صادر می‌کند و شماره سریال گوشی‌ها نیز در سامانه وزارت صنعت ثبت می‌شود.
 
رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی تأکید کرد: این شرکت‌ها دارای نمایندگی غیر مستقیم برای واردات کالای آیفون خواهند بود و اپل به ایران نمایندگی مستقیم نداده است.
 
وی یادآور شد: طبق دستور رسمی تاکید شده که درباره تداخل صنفی در این قضیه سخت‌گیری نشود؛ بنابراین مجوز خدمات پس از فروش توسط اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی یا مجوز فروش از اتحادیه لوازم صوتی و تصویری هر دو برای فعالیت مجاز است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


15 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: صلاحیت 7 شرکت از 9 شرکت متقاضی برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات غیر مستقیم گوشی آیفون ...مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ایران نمایندگی نداد.16 آگوست 2016 ... شرکت ها دارای نمایندگی غیر مستقیم برای واردات کالای آیفون خواهند بود و اپل به ایران نمایندگی مستقیم نداده است.وی ادامه داد: مجوز دو شرکت باقیمانده نیز در شرف صدور است. رئیس اتحادیه دستگاه های مخابراتی با اشاره به روال کار برای اخذ مجوز واردات ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی و ...رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: صلاحیت 7 شرکت از 9 شرکت متقاضی برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات غیر مستقیم گوشی آیفون احراز شد و در نهایت ...16 آگوست 2016 ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ایران نمایندگی نداد. رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: صلاحیت 7 شرکت از 9 ...16 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: صلاحیت ۷ شرکت از ۹ شرکت متقاضی برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات غیر مستقیم گوشی آیفون ...15 آگوست 2016 ... کد مطلب : 330033 رئیس دستگاههای در با 7 برای و آیفون شد/ به نمایندگی رئیس دستگاههای گفت: 7 از شرکت برای خدمات از و غیر گوشی احراز و نهایت ...رئیس اتحادیه دستگاههای مخابراتی گفت: صلاحیت 7 شرکت از 9 شرکت متقاضی برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات غیر مستقیم گوشی آیفون احراز شد و در نهایت ...مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ایران نمایندگی نداد ... و واردات غیر مستقیم گوشی آیفون احراز شد و در نهایت اپل به ایران نمایندگی نداد.


کلماتی برای این موضوع

مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد …تراز رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت صلاحیت شرکت از شرکت متقاضی برای ارائه خبرگزاری فارس مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد اپل به ایران نمایندگی مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد …مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد اپل به ایران نمایندگی ندادامروزنامه مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر مجوزمجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد اپل به ایران نمایندگی ندادمجوز ٧ شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد … و واردات آیفون صادر شد شرکت از شرکت برای کار برای اخذ مجوز واردات مجوز شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شدمجوزشرکتبرایرئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت صلاحیت شرکت از شرکت متقاضی برای ارائه خدمات شرکت، برای گارانتی و واردات آیفون وب سایت …شرکت،برایگارانتیو شرکت از شرکت متقاضی برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات غیرمستقیم گوشی آیفون مجوز شرکت برای واردات آیفون صادر شدمجوز ۷ شرکت برای واردات آیفون آیفون احراز شد و کار برای اخذ مجوز واردات مجوز واردات و گارانتی اپل برای ۷ شرکت هورنیوز …مجوزوارداتومجوز واردات و گارانتی برای واردات آیفون اخذ مجوز واردات، گفت شرکت شرکت وارد کننده قانونی آیفون مشخص شد آیفون مشخص شد آروند، مجوز رسمی گارانتی و مجوز شرکت برای واردات



لینک منبع :مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد

مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد ... - خبرگزاری فارس www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950525000712‎Cached15 آگوست 2016 ... رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: صلاحیت 7 شرکت از 9 شرکت متقاضی برای ارائه خدمات پس از فروش و واردات غیر مستقیم گوشی آیفون ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل ... - خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23679400 15 آگوست 2016 ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ایران نمایندگی ... پس از اخذ مجوز از مراجع ذیربط و نصب رمزینه موضوع ماده (13) این قانون، ... از 24 واردکننده تنها 7 شرکت مجاز آیفون فعال شدند www.eghtesadnews.com/.../161721-از-واردکننده-تنها-شرکت-مجاز-آیفون-فعال-شدند‎Cached18 فوریه 2017 ... از ۲۴ واردکننده تنها ۷ شرکت مجاز آیفون فعال شدند ... که ادعای واردات رسمی دارند برای آیفون‌های قاچاق کارت گارانتی صادر می‌کنند. ... از وجود گوشی‌های قاچاق آیفون در بازار علی‌رغم صدور مجوز رسمی واردات به 24 شرکت برای مبارزه ... گارانتی اینتر (گارانتی اینترنشنال، بین‌المللی برای پوشش کالای قاچاق) صادر شده است. دولت بهار:مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد www.dolatebahar.com/telex-298001.html تلکس دولت بهار :: هواداران دکتر محمود احمدی نژاد: مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد دوشنبه، 25 مرداد 1395 - 12:59 کد خبر: 298001 ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ایران ... www.irnews110.ir/.../مجوز-7-شرکت-برای-گارانتی-و-واردات-آیفون‎Cachedغلامحسین کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار فناوی اطلاعات خبرگزای فارس ، با اشاره به تقاضای 9 شرکت ایرانی برای واردات آیفون اظهار داشت: 9 شرکت متقاضی عضو و ... اخبار پارسیک - مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد ... news.parseek.com/Url/?id=12854452‎Cachedمجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ایران نمایندگی نداد. مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد - اخبار فناوری ... tnews.ir/news/ec2b68622833.html ایتنا- شرکت ها دارای نمایندگی غیر مستقیم برای واردات کالای آیفون خواهند بود و اپل به ایران نمایندگی مستقیم نداده است. مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد - تابش کوثر tabeshekosar.ir/sdciyyap.t1a5v2bcct.html چند رسانه ای. کلیپ تصویری · کلیپ صوتی · گزارش تصویری. ارسال این مطلب به دوستان. (( مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد )) ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی واردات آیفون صادر شد - onvansho onvansho.ir/result/مجوز-7-شرکت-برای-گارانتی-واردات-آیفون-صادر-شد.html مجوز 7 شرکت برای گارانتیواردات آیفون صادر شد اپل به ایران نمایندگی نداد. آیفون های چند قیمتی با مجوز رسمی روزنامه اعتماد از مجوز واردات رسمی آیفون ۷ چند شرکت داده ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ... - سپاس sepas.ir/.../مجوز-7-شرکت-برای-گارانتی-و-واردات-آیفون-صادر-شد-اپل-به-ایران-نمایندگی-نداد‎Cached16 آگوست 2016 ... مجوز 7 شرکت برای گارانتی و واردات آیفون صادر شد/ اپل به ایران نمایندگی نداد. رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی گفت: صلاحیت 7 شرکت از 9 ...