مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس

[ad_1]
چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید سرکار دبیر ستاد توسعه فناوری نانو، علی وطنی معاون توسعه- فناوری معاونت علمی، مهدی صفاری‌نیا رئیس پارک فناوری پردیس و جمعی از معاونان این پارک برگزار شد.

در این اجلاس از ۸ دستاورد فناورانه پارک پردیس رونمایی شد که این دستاوردها شامل دالفمپریدین، رادیو مایکروویو دیجیتال، دستگاه بارگذاری دینامیکی خطی، درایو آسانسوری، دستگاه اندازه‌گیری زاویه تماس دینامیکی مایعات، یونیت نظارت و کنترل مرکزی سیستم شارژر، نوروتک و محصولات مصرفی درمان های پیشرفته ناباروری است.

دالفمپریدین

این محصول توسط یک شرکت دانش بنیان با نام تجاری دالفیرا به تولید رسیده است. این محصول برای بهبود علائم حرکتی در مبتلایان به بیماری MS کاربرد دارد.

برترین مزیت این محصول نسبت به نمونه خارجی آن، کاهش هزینه تمام‌شده برای بیماران است، ضمن اینکه این محصول با توجه به نیاز بیماران مبتلا به MS در کشور تولیدشده، نشان از رضایت مطلوب مصرف‌کنندگان و کادر درمانی را داشته است.

رادیو مایکروویو دیجیتال

این محصول توسط یک شرکت دانش بنیان به تولید رسیده است و برای برقراری ارتباطات رادیویی دو طرفه روی دو فرکانس مستقل با ظرفیت ۱۶E۱ کاربرد دارد.

با شرایط این محصول ساخته‌شده توسط شرکت دانش بنیان پارک فناوری پردیس، فقط کشور فرانسه دارای دانش فنی ساخت آن با مدل TRC-۴۰۰۰ است.

دستگاه بارگذاری دینامیکی خطی

این محصول توسط یک شرکت دانش بنیان ساخته شده است. دستگاه بارگذاری دینامیکی خطی در بارگذاری دینامیکی سازه‌ها، قطعات و مکانیزم های صنعتی، خودرویی و هوایی همچنین تست های خستگی و میز لرزه، تست عملکرد و دوام قطعات و میکانیزم‌های همچون سیستم تعلیق خودرو و سیستم تعلیق چرخ ها، بال هواپیما و سایر وسایل پرنده کاربرد دارد.

درایو آسانسوری

این محصول توسط یک شرکت دانش بنیان به تولید رسیده است. درایو آسانسوری در انواع آسانسورهای کششی (غیرهیدرولیک) کاربرد دارد.

فناوری ساخت این محصول در بسیاری از کشورهای دنیا وجود دارد و در ایران نیز از سال ها پیش درایو موتور الکتریکی ساخته می‌شده، اما تعداد محدودی از شرکت های تولیدکننده درایو موتور الکتریکی با توجه به دقت و امنیت بالای مورد نیاز در درایو آسانسوری اقدام به تولید کردند در واقع چند شرکت اروپایی و آمریکایی و آسیایی توان ساخت این محصول را دارند.

دستگاه اندازه‌گیری زاویه تماس دینامیکی مایعات

این محصول توسط یک شرکت دانش بنیان به تولید رسیده است.

دستگاه اندازه‌گیری زاویه تماس دینامیکی مایعات برای اندازه‌گیری زاویه تماس دینامیکی مایعات و دستیابی به خواص ویژه و کاربردی آنها مورد استفاده قرار می گیرد.

محصول ساخته‌شده، علاوه بر دقت بالا در اندازه‌گیری، قابلیت رقابت از نظر کیفی و فنی با نمونه مشابه خارجی را دارد.

یونیت نظارت و کنترل مرکزی سیستم شارژر

این محصول در کنترل، مانیتورینگ و حفاظت از شارژرها و باطری های نصب شده در اتاق های باطری و پایش و همچنین برای نظارت بر اجزاء سیستم، کاربرد دارد.

مشتریان یونیت نظارت و کنترل مرکزی سیستم شارژر، مراکز مخابراتی و شرکت های تابعه مخابرات، مراکز نیروگاهی، مراکز کنترل راه آهن و مترو، صنایع نفت و پتروشیمی و... هستند.

نوروتک

نوروتک برای کنترل علائم نوروپاتی بیماران مبتلا به دیابت، کاربرد دارد.

مهمترین مزیت این محصول نسبت به داروهای شیمیایی این است که اثرات ضدالتهابی و ضددردی مؤثر در مبتلایان به دیابت وجود ندارد.

محصولات مصرفی درمان های پیشرفته ناباروری

این محصولات به عنوان وسایل کمکی و مصرفی برای انجام عمل های IUI,IVF و فیریز جنین در درمان بیماری های ناباروری، کاربرد دارد.

از جمله مزیت های این محصول با محصولات مشابه می توان به صرفه اقتصادی و ایجاد خلاقیت در طراحی محصولات با توجه به نیاز مشتری اشاره کرد.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


30 آگوست 2016 ... چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید ...30 آگوست 2016 ... معرفی محصولات تجاری سازی شده پارک علم و فناوری پردیس/ رونمایی از 8 دستاورد فناورانه. معاون اول ریاست محترم جمهوری در چهاردهمین اجلاس سالیانه از ...30 آگوست 2016 ... چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری سعید سرکار ...چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید سرکار دبیر ستاد ...رونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس ** چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و ...تهران- ایرنا- محصولات جدید و نوآوری های شرکت های دانش بنیان پارک فناوری پردیس، روز نهم شهریورماه سال جاری در چهارمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های این پارک ...15-8-2016 علمی ایرنا، علمی. تهران- ایرنا- ... همچنین رونمایی از آخرین دستاوردهای فناورانه شرکت های عضو پارک فناوری پردیس نیز یکی از برنامه های اصلی این رویداد است. شرکت هایی ... رونمایی از نوآوریهای شرکتهای دانشبنیان عضو پارک فناوری پردیس.30 آگوست 2016 ... اجلاس سالیانه و جشنواره برترینهای پارک فناوری پردیس با هدف تقویت ... عضو و رونمایی از دستاوردهای برجسته فناورانه امروز در پارک فناوری پردیس ...چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید سرکار دبیر ستاد ...


کلماتی برای این موضوع

رونمایی از دستاورد در پارک فناوری پردیسخبرگزاری مهر میترا سعیدی کیا ۸ دستاورد فناورانه پارک پردیس در چهاردهمین اجلاس اجتماعی رونمایی از دستاورد در پارک فناوری پردیساجتماعیرونماییازرونمایی از دستاورد در پارک فناوری پردیس اجتماعی شما نداشتند می‌دهندآملی ما رونماییازچهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور رونمایی از دستاورد در پارک فناوری پردیس …چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور معرفی محصولات تجاری سازی شده پارک علم و فناوری پردیس در ادامه این مراسم قناد پور مدیر شرکت ارتباط فردا از اعضای پارک فناوری در پنلی با اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس و رونمایی از دستاورد …اجلاسسالیانهپارکاجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس و رونمایی از دستاورد در پارک فناوری پردیس ۸ دستاورد جدید نیروی دریایی ارتش رونمایی رونمایی از دستاورد در پارک فناوری پردیس رونمایی از رونمایی از ۸ دستاورد در رونمایی از تازه ترین دستاورد برجامیاقتصاد ایران تصویر رونمایی از گوشی از تازه ترین دستاورد در خارج از کشور خبرگزاری دانشجو جمهوری و جمعی از پارک فناوری پردیس به دانش فنی ایران در بایدها و نبایدهای حضور زنان در ادارات دولتیزناننبایدهایوحضور زنان در ادارات دولتی رونمایی از دستاورد در پارک فناوری از موقعیتش در زمان



لینک منبع :رونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس

رونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس - برترین ها www.bartarinha.ir/fa/news/.../رونمایی-از-8-دستاورد-در-پارک-فناوری-پردیس 30 آگوست 2016 ... چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید ... رونمایی از 8 فناوری در پارک فناوری پردیس - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/news/.../رونمایی-از-8-فناوری-در-پارک-فناوری-پردیس 19 ا کتبر 2013 ... همزمان با برگزاری یازدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس در روز 29 مهرماه جاری از 8 دستاورد شرکت‌های دانش بنیان مستقر در این پارک رونمایی خواهد ... رونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس - برترین ها 94.182.146.175/fa/news/.../رونمایی-از-8-دستاورد-در-پارک-فناوری-پردیس چهاردهمین اجلاس سالیانه و جشنواره برترین های پارک فناوری پردیس صبح امروز با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، سعید سرکار دبیر ستاد ... Images for رونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس معرفی محصولات تجاری سازی شده پارک علم و فناوری پردیس/ رونمایی از ... www.yjc.ir/.../معرفی-محصولات-تجاری-سازی-شده-پارک-علم-و-فناوری-پردیس-رونمایی-از-8-دستاورد-فناورانه‎Cached30 آگوست 2016 ... صفارنیا تصریح کرد: پارک فناوری پردیس با دانشگاه های کشور در 338 ... گفتنی است؛ در این اجلاس از ۸ دستاورد فناورانه پارک پردیس رونمایی شد ... رونمایی از 8 محصول فناوری جدید در جشنواره فناوری پردیس www.iribnews.ir/.../رونمایی-از-8-محصول-فناوری-جدید-در-جشنواره-فناوری-پردیس 30 آگوست 2016 ... اجلاس سالیانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس با هدف تقویت ... پارک، آگاهی از آخرین اقدامات و دستاوردهای شرکت‌های عضو و رونمایی از ... 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس رونمایی می‌شود - خبرگزاری دانشجو snn.ir/detail/News/268800/65‎Cachedبه گزارش گروه علمی «خبرگزاری دانشجو»، همزمان با یازدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس در 29 مهرماه که هر ساله با هدف تقویت هم‌افزایی و همگرایی شرکت‌های ... رونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس - دانلود و نمایش ویدیو www.airvideo.ir/.../رونمایی_از_8_دستاورد_در_پارک_فناوری_پردیس‎Cachedرونمایی از 8 دستاورد در پارک فناوری پردیس. دانلود نمایشگر سه بعدی Magical 80 رونمایی در پارک فناوری پردیس · دانلود حرکت هواپیما در وسط جاده! دانلود مسابقه ملی ... رونمایی از 8 فناوری در پارک فناوری پردیس – دفتر بسیج دانشجویی ... bd-jolfa.com/.../رونمایی-از-8-فناوری-در-پارک-فناوری-پردیس.html‎Cachedبه گزارش خبرنگار مهر، یازدهمین اجلاس سالیانه پارک فناوری پردیس در روز ۲۹ مهرماه که ... در حاشیه این مراسم از ۸ دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان این پارک رونمایی خواهد شد. ایرنا - رونمایی از محصولات فناورانه در پارک فناوری پردیس www.irna.ir/fa/News/82210211/‎Cachedکد خبر: 82210211 (5531462) | تاریخ خبر: 09/06/1395 | ساعت: 11:8| ... رونمایی از محصولات فناورانه در پارک فناوری پردیس ... شرکت های برتر پارک در حوزه های مختلف و رونمایی و برپایی نمایشگاه دستاوردهای فناورانه شرکت های عضو برگزار می شود.