مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند

[ad_1]

محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه بی.بی.سی نیوز، محققان الگوریتمی ابداع کرده اند که می تواند با نمونه گیری از یک متن نوشته شده با دست، کیفیت آن را بررسی کند و سپس هر متنی را با همان دست خط بنویسد.


هم اکنون برنامه های واژه پردازی با سبک های مختلف حروف وجود دارند که می توانند متونی را با دست خط نسبتا یکنواخت تولید کنند.


اما محققان دانشگاه کالج لندن ادعا می کنند که نرم افزاری ابداعی آنها می تواند دست خط هر فردی را حتی با جزئیات بهم ریخته آن بازتولید کند.


آنها این سیستم را 'متن من با دست خط تو' نامیده اند و آن را برای تقلید نمونه دست خط افراد مشهور و تاریخی مانند 'آبراهام لینکلن' و یا 'سر آرتور کونان دویل' خالق 'شرلوک هولمز' آزمایش کرده اند.


'ساده است واتسون عزیز من' عبارتی است که هیچگاه کانن دویل آن را ننوشته است، اما محققان دانشگاه کالج لندن موفق شدند که این جمله را با دست خط وی بنویسند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان



لینک منبع :کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند

ایرنا - کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند www.irna.ir/fa/News/82186152/‎Cached13 آگوست 2016 ... تهران- ایرنا- محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند - خبرگزاری موج www.mojnews.com/.../108258-کامپیوتری-که-دست-خط-انسان-را-کپی-می-کند‎Cached21 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند | تهران پرس tehranpress.com/.../کامپیوتری-که-دست-خط-انسان-را-کپی-می-کند/‎Cached14 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند | بدندید bedandid.com/2016/.../کامپیوتری-که-دست-خط-انسان-را-کپی-می-کند/ 13 آگوست 2016 ... محققان الگوریتمی ابداع کرده اند که می تواند با نمونه گیری از یک متن نوشته شده با دست، کیفیت آن را بررسی کند و سپس هر متنی را با همان دست خط ... صدای بامداد - کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند www.sedayebamdad.ir/fa/.../کامپیوتری-دست-خط-انسان-کپی-می-کند‎Cached13 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند - خبرگزاری میزان - شهرخبر www.shahrekhabar.com/science/147108594089278 13 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. - خبرگزاری میزان. کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند - جارچی مبارکه www.jarchimobarake.ir/news-one/283-computeri-ke.html کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند. به گزارش جارچی مبارکه به نقل از ایرنا از پایگاه بی.بی.سی نیوز، محققان الگوریتمی ابداع کرده اند که می تواند با نمونه ... کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند - پیک ایران - سرخط www.sarkhat.com/fa/news/141646681/ محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. به گزارش روز شنبه گروه علمی ایرنا از پایگاه بی.بی.سی نیوز، محققان ... کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند | پایگاه علمی و فناوری ... www.niasamed.com/?p=251‎Cached15 آگوست 2016 ... محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. محققان الگوریتمی ابداع کرده اند که می تواند با نمونه گیری از ... کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند - قدس آنلاین | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/23622679 14 آگوست 2016 ... کامپیوتری که دست خط انسان را کپی می کند. محققان دانشگاه کالج لندن به یک کامپیوتر آموزش دادند که دست خط افراد را تقلید کند. ... ادامه خبر.