مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد

[ad_1]

مدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت: پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم‌اکنون دولت ایران چند ارائه دهنده خدمات دیتاسنتری خصوصی ایرانی را برای انتقال سرور به ایران تعیین کرده است.

به گزارش مشرق، دیتا سنتر کلود (مرکز داده ابری) افرانت امروز با حضور وزیر ارتباطات افتتاح شد.
 
قاسم‌زاده مدیرعامل افرانت در این مراسم از فراهم شدن مقدمات انتقال سرور تلگرام به ایران خبر داد.
 
وی گفت: سرورهای توزیع شده یکی از استانداردهای معمول دنیاست و اگر محدودیت‌های تحریم نبود شرکت‌هایی مثل گوگل از سالها پیش سرورهای خود را در ایران مستقر کرده بودند.
 
قاسم‌زاده گفت: هم‌اکنون که برای برخی شرکت‌ها از جمله تلگرام انتقال سرور به ایران الزامی شده و تا پایان سال باید سرور خود را در ایران مستقر کنند، دولت ایران چند شرکت از جمله افرانت را برای میزبانی انتقال سرورهای تلگرام به ایران تعیین کرده است.

[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط




کلماتی برای این موضوع

مدیرعامل دیتاسنتر ابری دولت مراکزی را برای میزبانی سرور مدیرعامل دیتاسنتر ابری دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرددولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کردمدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد به گزارش دبلیوخبر و به نقل از بولتن نیوز مرداد ٢۴ دولت مراکزی را برای میزبانی سرور ایران مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کردایران مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین سرور خود را در ایران دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد به گزارش دبلیوخبر و به نقل از مشرق مرداد ٢۴ دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام تعیین کرد …ایران مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام تعیین کرد قاسم زاده مدیرعامل افرانت از دولت ایران مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام تعیین کرد مدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم تعیین مراکزی برای میزبانی سرور تلگرام در ایرانمدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم مقدمات انتقال سرور تلگرام به ایران انجام شد تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم‌اکنون دولت ایران چند ارائه دهنده خدمات تعیین مراکزی برای میزبانی سرور تلگرام در ایراناگر دولت ها جناح سیاسی شان را مدنظر قرار ندهند مشکل آلودگی هوای پایتخت حل می شودحمایت



لینک منبع :دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد

دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد www.farsnews.com/newstext.php?nn=13950524000530‎Cached14 آگوست 2016 ... مدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت: پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم‌اکنون دولت ایران چند ارائه دهنده خدمات دیتاسنتری خصوصی ... میزبانی سرور تلگرام در ایران | وب سایت سایبربان www.cyberbannews.com/fa/میزبانی-سرور-تلگرام-در-ایران‎Cachedدولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد. مراکزی برای میزبانی از سرورهای تلگرام در ایران www.yjc.ir/fa/.../مراکزی-برای-میزبانی-از-سرورهای-تلگرام-در-ایران‎Cached14 آگوست 2016 ... مراکزی برای میزبانی از سرورهای تلگرام در ایران ... های معتبر دنیا مانند گوگل سالها پیش سرورهای خود را در ایران مستقر می کردند. ... شرکت هایی که دولت برای میزبانی انتقال سرور های تلگرام به ایران تعیین کرده، شرکت افرانت است. دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد - خبروان khabarone.ir/.../دولت-مراکزی-را-برای-میزبانی-سرور-تلگرام-در-ایران-تعیین-کرد 14 آگوست 2016 ... مدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت: پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم‌اکنون دولت ایران چند ارائه دهنده خدمات دیتاسنتری خصوصی ... دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد - رسالت khabarfarsi.com/u/23638383 14 آگوست 2016 ... قاسم زاده عنوان کرد: پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم اکنون دولت چند ارایه دهنده خدمات مرکز اطلاعات(دیتاسنتری )خصوصی ایرانی ... دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد - نگار ... www.negaronline.com/.../دولت-مراکزی-را-برای-میزبانی-سرور-تلگرام-در-ایران-تعیین-کرد‎Cachedمدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت: پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم‌اکنون دولت ایران چند ارائه دهنده خدمات دیتاسنتری خصوصی ایرانی را برای انتقال ... تعیین مراکزی برای میزبانی سرور تلگرام در ایران - تازه‌ترین خبرها www.farsnew.ir/.../تعیین-مراکزی-برای-میزبانی-سرور-تلگرام-در-ایران تعیین مراکزی برای میزبانی سرور تلگرام در ایران. مدیرعامل دیتاسنتر ابری گفت: پس از اینکه تلگرام ملزم به انتقال سرور به ایران شد هم‌اکنون دولت ایران چند ارائه دهنده خدمات دیتاسنتری خصوصی .... آنکارا تصمیم شورای پارلمانی اروپا را محکوم کرد ... خبر جدید در مورد تلگرام ایران - هفته نامه مثلث mosalas.ir/fa/home/details/3813195525‎Cached14 آگوست 2016 ... دولت مراکزی را برای میزبانی سرور تلگرام در ایران تعیین کرد. مقدمات انتقال سرور تلگرام به ایران فراهم شد - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../مقدمات-انتقال-سرور-تلگرام-به-ایران-فراهم-شد‎Cached14 آگوست 2016 ... مدیرعامل شرکت دانش بنیان افرانت با اشاره به تعیین مراکز داده برای میزبانی سرور تلگرام در ایران از سوی دولت، خاطرنشان کرد: سرورهای توزیع شده ... مراکزی برای میزبانی از سرورهای تلگرام در ایران - افکار نیوز www.afkarnews.ir/.../541253-مراکزی-برای-میزبانی-از-سرورهای-تلگرام-در-ایران‎Cached14 آگوست 2016 ... ... از سرورهای تلگرام، از تعیین مراکزی توسط دولت برای انتقال سرورهای این ... دنیا مانند گوگل سالها پیش سرورهای خود را در ایران مستقر می کردند.