مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود

[ad_1]

مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط وجود دارد.

به گزارش مشرق، محققان دانشگاه ایالتی اوهایو عنوان می کنند چاقی دوران کودکی تنها به دلیل ژن، رژیم غذایی ناسالم و فعالیت خیلی کم نیست بلکه احتمالا تلفیق چندین فاکتور پیچیده عامل بروز چاقی اســت.

یوما اِنلی، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «عوامل متعددی در چاقی نقش دارند که یکی از آنها می تواند مصرف مداوم آنتی بیوتیک در سنین پایین باشد. داده های بیولوژیکی و آماری ما نشان می دهد که احتمالا این ارتباط وجود دارد.»

در این مطالعه، محققان تعداد دفعات آنتی بیوتیک تجویزی در طول دو سال اول زندگی کودک را بررسی کردند و سپس آنها را تا سن ۵ و ۱۰ سال پیگری کردند تا از میزان چاقی شان مطلع شوند.

به گفته اِنلی، «ما متوجه شدیم برخی از انواع آنتی بیوتیک ها تاثیر کمتری بر اضافه وزن دارند.»

با این حال، محققان همچنین در حال انجام مطالعات و تحقیقات تکمیلی هستند اما تاکید می کنند که رژیم غذایی مملو از قندهای تصفیه شده، غلات فرآوری شده و چربی زیاد در کنار عدم تحرک فیزیکی و ورزش از عوامل پرخطر اضافه وزن در کودکان هستند.



[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط ...6 سپتامبر 2016 ... همشهری آنلاین: مطالعه جدید محققان نشان میدهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتیبیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین ...9 سپتامبر 2016 ... مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط ...آنتیبیوتیک در دوران بارداری، باعث مرض چاقی کودک میشود آنتیبیوتیک در دوران بارداری، باعث مرض چاقی کودک میشود ... آیا مصرف آنتیبیوتیک باعث چاقی میشود؟مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط وجود دارد.6 سپتامبر 2016 ... سلامت نیوز :مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر 2 سال با چاقی در سنین ...6 سپتامبر 2016 ... مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط ...7 سپتامبر 2016 ... به گزارش پارس نیوز، محققان دانشگاه ایالتی اوهایو عنوان می کنند چاقی دوران کودکی تنها به دلیل ژن، رژیم غذایی ناسالم و فعالیت خیلی کم نیست ...مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط وجود دارد. به گزارش ...عفونت قارچی منجر به حفظ آب دربدن می شود( چون آنتی بیوتیک سعی دارد سموم حاضر را نابود کند) ، در آزادسازی هورمون تیروئید دخالت کرده وباعث ... آنتی بیوتیک در نوزدان موجب چاقی می شود ... آنتیبیوتیک در دوران بارداری، باعث مرض چاقی کودک میشود.


کلماتی برای این موضوع

سرما خوردگی در نوزادان دانشنامه فرزندنوزادعلایم سرماخوردگی علایم اولیه سرماخوردگی در کودکان شیرخوار بعد از سه ماهگی عبارت اند وقتی گوشه ناخن در گوشت فرو می‌رودرشد غیرطبیعی ناخن به گوشت اطراف آن فشار وارد می آورد و باعث بروز ناخنک می شود رشد ناخن کلینیک مجازی کلینیک من معرفی برترین پزشکانکلیه پزشکان معرفی شده در کلینیک مجازی کلینیک من همگی بسیار مجرب و معتبر بوده و جزو میوه ای خیلی مفید برای خانم های باردار صفحه نتیجه یک تحقیق آمریکایی که در سال ۲۰۱۲ انجام شده، نشان می دهد امکان آسیب دیدن جفت در مصرف دارو در بارداری، تاثیر دارو بر حاملگی، عوارض دارو در بنابر این،اصرار عدم مصرف دارو در این ایام، امری بیهوده تلقی می‌شودگاهی به دلیل آرمان فارمد شرکت دارویی آرمان فارمدشرکت آرمان فارمد دارو در سال ۱۳۸۷ با هدف تامین داروهاـــی طبیعـــی، ویتامینـــی تغذیه در آرتریت روماتوئید گیتی بهدادی پور …این سایت صرفا جهت اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان محترم در زمینه مسائل تغذیه طراحی شده کیست مویی در پایین کمر این‌ کیست‌ مستعد ابتلا به عفونت‌ است‌ کیست مویی در مردان‌ شایع‌تر است‌ عفونت دیابت ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاددیابتدیابت یا بیماری قند یا ، یک اختلال سوخت و سازی متابولیک در بدن استقرص مولتـی ویتامین ول من پایگاه …داریوش پاسخ در تاریخ آذر ۱۱ام ۱۳۹۳ ۱۳۱۲ با سلام خدمت دوستان همه دوستان خوب میدونن که



لینک منبع :آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود

آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ... www.mehrnews.com/.../آنتی-بیوتیک-موجب-چاقی-در-کودکان-می-شود‎Cached6 سپتامبر 2016 ... مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط ... آنتی‌بیوتیک موجب چاقی در کودکان می‌شود - همشهری آنلاین www.hamshahrionline.ir/details/345588/Science/medical 6 سپتامبر 2016 ... همشهری آنلاین: مطالعه جدید محققان نشان می‌دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی‌بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود - طب شیعه shiateb.com/Pages/Default.aspx?current=news&gid=1&Sel=814 آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود. مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود | اخبار بسیج و سپاه ... basijpress.ir/fa/news-details/82688/‎Cached6 سپتامبر 2016 ... مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود - مشرق نیوز | خبر فارسی khabarfarsi.com/u/24786480 6 سپتامبر 2016 ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود. مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود | پایگاه اطلاع رسانی رجا www.rajanews.com/news/.../آنتی-بیوتیک-موجب-چاقی-در-کودکان-می-شود 6 سپتامبر 2016 ... مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ارتباط ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود - سلامانه www.salamaneh.com/post/.../آنتی-بیوتیک-موجب-چاقی-در-کودکان-می-شود 6 سپتامبر 2016 ... سلامانه : مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود- جستجوگر اخبار تی نیوز football.tnews.ir/news/218169978719 6 سپتامبر 2016 ... پول‌نیوز -مطالعه جدید محققان نشان می دهد بین مصرف آنتی بیوتیک در طول بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان زیر ۲ سال با چاقی در سنین بالاتر ... آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود – کودک پرس www.koodakpress.ir/.../آنتی-بیوتیک-موجب-چاقی-در-کودکان-می-شود/‎Cached18 ژوئن 2016 ... به گزارش کودک پرس محققان دانشگاه ایالتی اوهایو عنوان می کنند چاقی دوران کودکی تنها به دلیل ژن، رژیم غذایی ناسالم و فعالیت خیلی کم نیست ... میهن مگ - آنتی بیوتیک موجب چاقی در کودکان می شود https://mihanmag.com/.../آنتی_بیوتیک_موجب_چاقی_در_کودکان_می_شود‎Cached15 مه 2017 ... آنتی بیوتیک ها باعث چاقی در کودکان می شود مطالعه جدید محققان نشان می دهد مصرف آنتی بیوتیک در دوران بارداری و دادن آنتی بیوتیک به کودکان ...