مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟

[ad_1]

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العربیه ، ماهک ناخن انگشتان دست بسیاری از مردم یک نقطه سفید هلال مانند اسـت اما تاکنون کسی در مورد علل وجودی این هلال سفید رنگ چندان کنجکاوی به خرج نداده اسـت و اینکه چه نقشی در ناخن داشته و یا نشانگر چیست.

این بخش سفید هلال مانند، لونولای ناخن(Lunula Unguis) نام دارد و اغلب برای خیلی ها نامفهوم اسـت.

وجود ماهک سفید شفاف و تمیز در ته ناخن دست نشانه سلامتی و تندرستی فرد و فعالیت دائمی جسم اوست.

دانشمندان علوم پزشکی می‌گویند اگر این نقطه سفید هلالی شکل در 8 یا 10 ناخن انگشت شخص پیدا شود، نشانه سلامتی، عملکرد درست سیستم دفاعی و ایمنی بدن اسـت.

اما اگر این ماهک در ناخن انگشت دست پیدا نشود یا روشن و تمییز نباشد به معنای آن اسـت که شخص غالبا دارای روحیه‌ای خسته و بحرانی اسـت.

داشتن ناخن تمیز با ماهک شفاف یکی از علائم تندرستی اسـت، و بسیاری از منابع پزشکی تاکید دارند که رابطه عمیقی میان بسیاری از بیماری‌های جسمی، روحی و کمبو تغذیه‌ با شکل، رنگ، اندازه و وضعیت ناخن‌ها وجود دارد. به همین دلیل برخی پزشکان، معاینه ناخن‌ها را به عنوان یکی از مراحل معاینه عمومی بدن افراد در نظر می گیرند.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


5 سپتامبر 2016 ... آخرین به روز شدن: دوشنبه 3 ذو الحجة 1437هـ - 5 سپتامبر 2016م KSA 16:52 - GMT 13:52. هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ دوشنبه 3 ذو ...14 ا کتبر 2016 ... هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساینس هایر، ساختار ناخن بسیار با اهمیت است.6 سپتامبر 2016 ... هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ماهک ناخن انگشتان دست بسیاری از مردم یک نقطه سفید ...15 ا کتبر 2016 ... ماهک ناخن انگشتان دست بسیاری از مردم یک نقطه سفید هلال مانند است اما تاکنون کسی در مورد علل وجودی این هلال سفید رنگ چندان کنجکاوی به خرج نداده ...ماهک ناخن انگشتان دست بسیاری از مردم یک نقطه سفید هلال مانند است اما تاکنون کسی در مورد علل وجودی این هلال سفید رنگ چندان کنجکاوی به خرج نداده است و اینکه چه ...6 سپتامبر 2016 ... ماهک قسمتی است هلالی شکل و کمرنگتر از دیگر بخشهای صفحه ناخن که در قاعده آن قرار دارد و بخش جلویی ماتریکس را شامل می گردد. ماتریکس بافت یا ...ماهک ناخن انگشتان دست بسیاری از مردم یک نقطه سفید هلال مانند است اما تاکنون کسی در مورد علل وجودی این هلال سفید رنگ چندان کنجکاوی به خرج نداده است و اینکه چه ...هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ماهک ناخن انگشتان دست بسیاری از مردم یک نقطه سفید هلال مانند است اما ...ماهک ناخن انگشتان دست بسیاری از مردم یک نقطه سفید هلال مانند است اما تاکنون کسی در مورد علل وجودی این هلال سفید رنگ چندان کنجکاوی به خرج نداده است و اینکه چه ...ماهک قسمتی است هلالی شکل و کمرنگتر از دیگر بخشهای صفحه ناخن که در قاعده آن قرار دارد و بخش جلویی ماتریکس را شامل می گردد. ماتریکس بافت یا قسمتی است که ...


کلماتی برای این موضوع

بیماری ها و سلامت ناخن سایت پزشکان بدون مرزناخنها هنگامیـکه در شرایط ایده آلی باشند بسیار جـذاب میباشند همچنین ناخنها منعکس داروخانه دکتر فلاح جاجرمداروخانه دکتر فلاح جاجرم در این وبلاگ مطالبی در حیطه علوم داروییدر حد اطلاعات اثرات معجزه آسای وضو و نماز بر بدن و درمان بیماری‌هاآسایودرمانبیماری‌هاهاله چیست؟ یکی از مقولات مورد توجه در علم متافیزیک، انرژی های لطیف اطراف موجودات جواب سوالهای بازی هندونه اندروید غلطنامه جدید …جوابسوالهایبازیهندونهگـهـر پورتال علمی ، خبری و فرهنگی عکس بازیگران ، قیمت گوشی ، قیمت خودرو ، صفحه اول فان وسرگرمیفان وسرگرمی فان وسرگرمی سرگرمی،طنز وسرگرمی،ترانه هندی،ترکی وهندی،سلفی بازیگران جواب سوالات برنامه آفتابه اندروید جدید گهرجوابسوالاتبرنامهآفتابهبرنامه آفتابه یک برنامه جذاب که بین همه هنوز طرفدار دارد در این مطلب جواب بازی آفتابه دکتر دقاق زادهمتخصص طب فیزیکی وتوانبخشی …سیاتیک نام یک عصب است و در واقع اصطلاح درد سیاتیک به دردی اطلاق می شود که در طول عصبی پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار …پزشکی،سلامت،بهداشت،اخبار پزشکی،اخبار سلامتوزارت بهداشت،اخبار سلامت و پزشکی روانشناسی مثبت نگر روان شناسی کودکانخانواده به‌عنوان یکی از اساسی‌ترین ارکان جامعه‌ محسوب می‌شود و نقش پدر و مادر در



لینک منبع :هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟

هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../هلال-سفید-در-پایین-ناخن-نشانه-چیست‎Cached14 ا کتبر 2016 ... هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟ به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساینس هایر، ساختار ناخن بسیار با اهمیت است. Images for هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ - باشگاه خبرنگاران www.yjc.ir/fa/news/.../هلال-سفید-در-پایین-صفحه-ناخن-نشانه-چیست‎Cached6 سپتامبر 2016 ... ماهک قسمتی است هلالی شکل و کمرنگ‌تر از دیگر بخش‌های صفحه ناخن که در قاعده آن قرار دارد و بخش جلویی ماتریکس را شامل می گردد. ماتریکس بافت یا ... هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ www.fardanews.com/.../هلال-سفید-در-پایین-صفحه-ناخن-نشانه-چیست‎Cached6 سپتامبر 2016 ... هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ ماهک قسمتی است هلالی شکل و کمرنگ‌تر از دیگر بخش‌های صفحه ناخن که در قاعده آن قرار دارد و بخش ... هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟ - پارسینه www.parsine.com/fa/news/.../هلال-سفید-در-پایین-ناخن-نشانه-چیست‎Cached15 ا کتبر 2016 ... آیا تاکنون به شکل هلال را در انتهای ناخن‌های خود توجه کرده‌اید و می‌دانید علت آن چیست؟ هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ - صفحه اصلى farsi.alarabiya.net/.../هلال-سفیدی-که-در-ته-ناخن-دست-پیداست-نشانه-چیست.html‎Cached5 سپتامبر 2016 ... آخرین به روز شدن: دوشنبه 3 ذو الحجة 1437هـ - 5 سپتامبر 2016م KSA 16:52 - GMT 13 :52. هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ دوشنبه 3 ذو ... هلال سفید در پایین صفحه ناخن نشانه چیست؟ sobhan1352.ir/هلال-سفید-در-پایین-صفحه-ناخن-نشانه-چیست/‎Cached恭喜,lamp 已安装成功! 通販 上品 LANMP一键安装包,集lamp,lnmp,lnamp,wdcp, wdos,wddns,wdcdn,云主机linux服务器管理系统面板软件. LANMP一键安装包是 ... هلال سفید انتهای ناخن را جدی بگیرید - نمناک namnak.com/هلال-ناخن-چیست.p38034‎Cachedهلال سفید ناخن نشان دهنده چیست و خطوط سیاه روی ناخن و تشخیص سلامتی از ناخن در نمناک. ... هلال سفید انتهای ناخن که خیلی جدی گرفته نمیشود نشانه ی سلامتی و عملکرد ... ماهک قسمتی است هلالی شکل و کمرنگ تر از دیگر بخش های صفحه ناخن که در قاعده آن ... همچنین هلالی نبودن ناخن حاکی از بیماری کم خونی و دیابت است و حالت چروکیده در ... هلال سفید پایین ناخن ها چیست؟ - سامانه پرسش و پاسخ علمی دنوج ask.dnoj.ir/903/هلال-سفید-پایین-ناخن-ها-چیست؟‎Cached Similar13 دسامبر 2013 ... هلال پایین باخن های دست و پا چیست و چرا با رشد ناخن ها بالا نمی آید؟ ... آنچه شما روی انگشتان دست و پا به عنوان ناخن می بینید صفحه ناخن است. هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟ - هفت چشمه www.haftcheshme.com/.../هلال+سفید+در+پایین+ناخن+نشانه+چیست؟+‎Cached15 ا کتبر 2016 ... صفحه اول > فرهنگی اجتماعی > هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟ ... به شکل هلال را در انتهای ناخن‌های خود توجه کرده‌اید و می‌دانید علت آن چیست؟