مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

رایزنی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب

[ad_1]

وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افق‌های تازه در ترافیک شرق به غرب اســت تا پس از رفع تحریم‌ها ترانزیت اینترنت از مسیر امن‌تر و کوتاه‌تر ایران با قیمت کمتر ترانزیت شود.

به گزارش مشرق، محمود واعظی در همایش ایران کانکت 2016 از پتانسیل ایران برای ترانزیت ترافیک دیتا سخن گفت و اظهار داشت: در ایران پنج برنامه برای سال‌های پیش رو در دستور کار داریم.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تأمین خدمات با سرعت 20 مگ برای 80 درصد خانوارها، تأمین سرویس پهن‌باند برای 90 درصد روستاها و مناطق محروم، افزایش قابل ملاحظه سرمایه‌گذاری درباره نوآوری‌ها پژوهش‌ها، افزایش محتوای داخلی به 5 برابر و ارائه گسترده خدمات الکترونیکی از برنامه‌های وزارت ارتباطات اســت.
 
وی گفت: در پنج سال آینده برای تحقق این اهداف 16 میلیارد یورو در حوزه آی سی تی سرمایه‌گذاری می‌شود که یک چهارم توسط دولت و سه چهارم توسط بخش خصوصی محقق خواهد شد و برای رسیدن به این هدف از همکاری‌ و سرمایه‌گذاری های خارجی استقبال می‌کنیم.
 
واعظی گفت: تأکید ایران در این همایش باز شدن افق‌های تازه در ترانزیت ترافیک از شرق به غرب اســت. با استفاده از امکانات پیشرفته‌ای که در ایران فراهم شده مسیرهای کوتاه‌تر، کم هزینه‌تر برای ارائه خدمات ترانزیت ترافیک در ایران فراهم اســت.
 
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: اکنون که تحریم‌های ناعادلانه اعمال شده به ایران لغو شده در این عرصه به گفت‌وگو نشسته‌ایم.


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افقهای تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریمها ترانزیت ...سیب موز وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افق های تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریم ها ترانزیت اینترنت از ...6 سپتامبر 2016 ... رایزنی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب. وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افقهای تازه در ...وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افقهای تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریمها ترانزیت اینترنت از مسیر ...وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افقهای تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریمها ترانزیت اینترنت از مسیر ...وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افقهای تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریمها ترانزیت اینترنت از مسیر ...به گزارش مشرق، محمود واعظی در همایش ایران کانکت 2016 از پتانسیل ایران برای ترانزیت ترافیک دیتا سخن گفت و اظهار داشت: در ایران پنج برنامه برای سالهای پیش ...به گزارش مشرق، محمود واعظی در همایش ایران کانکت 2016 از پتانسیل ایران برای ترانزیت ترافیک دیتا سخن گفت و اظهار داشت: در ایران پنج برنامه برای سالهای پیش ...وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افقهای تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریمها ترانزیت اینترنت از مسیر ...رایزنی وزیر ارتباطات برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب/پهنای باند 20 مگابایتی برای ایرانیها تا 5 سال آینده.


کلماتی برای این موضوع

اخبار افغانستان آخرین تحولات افغانستان اخبار امروزدیدار رئیس سیاسی سفارت سوئد از فدراسیون فوتبال افغانستان هسته رهبری طالبان از تسنیم اخبار،آخرین خبرها،خبر فوریرونی از ترکیب اصلی انگلیس مقابل اسپانیا خط خورد بچه های مدرسه همت به شبکه امید می آینداخباراخبار اجتماعی، اخبار اجتماعی ایران،اخبار اجتماعی سازمان پزشکی قانونی از شناسایی اجساد ۳۴جان باخته حادثه ریلی سمنان خبر داد به گزارش اخبار ایران و جهان خبرگزاری فارس چنان با مردم مصاحبت داشته باش که خود دوست دارى به همان گونه با تو مصاحبت کنند بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …با تکمیل این فرم آخر اخبار و اطلاعیه های مهم صنعت خودرو برای شما به صورت رایگان و جزیره قشم معرفی جاذبه های گردشگری ایرانجزیرهقشمباتشکر از شما اخیراً از این جزیره دیدن کردمجاذبه های دیدنی آن بد نبود ولی نمیشه گفت مشخصات کلی رنو فلوئنس اطلاعات فنی خودروها قیمت خودرو اخبار تست و بررسی پرونده‌ای برای پژو بیش از سال



لینک منبع :رایزنی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب

رایزنی وزیر ارتباطات برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب www.farsnews.com/13950616000457‎Cached6 سپتامبر 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افق‌های تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریم‌ها ترانزیت ... رایزنی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب - مشرق www.mashreghnews.ir/.../رایزنی-برای-ترانزیت-ترافیک-اینترنت-از-شرق-به-غرب 6 سپتامبر 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افق‌های تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریم‌ها ترانزیت ... رایزنی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب - onvansho onvansho.ir/.../رایزنی-برای-ترانزیت-ترافیک-اینترنت-از-شرق-به-غرب.html رایزنی وزیر ارتباطات برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب پهنای باند 20 مگابایتی . افزایش کیفیت اینترنت دغدغه جدی ارتباطات زیرساخت است اتصال ... رایزنی واعظی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب madahnews.ir/.../رایزنی-واعظی-برای-ترانزیت-ترافیک-اینترنت-از-شرق-به-غرب‎Cachedوزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افق‌های تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریم‌ها ترانزیت اینترنت از مسیر ... رایزنی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب www.airvideo.ir/.../رایزنی_برای_ترانزیت_ترافیک_اینترنت_از_شرق_به_غرب‎Cachedدانلود رایزنی آلمانی ها برای سرمایه گذاری در ایران · دانلود ترانزیت هوایی در ایران · دانلود موارد مصرف ترافیک اینترنت · دانلود آلمان برای پناهجویان، مناطق ترانزیت می ... رایزنی وزیر ارتباطات برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب khabarfarsi.com/u/24800860 رایزنی وزیر ارتباطات برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب/ پهنای باند . .. به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس ، محمود واعظی در همایش ایران ... رایزنی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب www.mahbobtarinha.com/.../رایزنی-برای-ترانزیت-ترافیک-اینترنت-از-شرق-به-غرب‎Cachedثبت نام · صفحه اصلی · سیاسی · مقامات ارشد · مشاهیر سیاسی · نمایندگان مجلس دهم · نمایندگان خبرگان پنجم · مقامات امنیتی و دفاعی · ارگان‌‌ها و سازمان‌‌ها · احزاب و تشکل‌ها ... رایزنی واعظی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب - Kodoom news.kodoom.com/iran-economy/رایزنی...ترانزیت-ترافیک/.../1650002/ تأکید ایران در همایش ایران کانکت ۲۰۱۶ باز شدن افق های تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریم ها ترانزیت اینترنت از مسیر امن تر و کوتاه تر ایران با ... رایزنی وزیر ارتباطات برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به ... khabarone.ir/.../رایزنی-وزیر-ارتباطات-برای-ترانزیت-ترافیک-اینترنت-از-شرق-به-غرب-پهنای-باند-20-مگابایتی-برای-ایرانی‌ها-تا-5-سال-آینده 6 سپتامبر 2016 ... وزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افق‌های تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریم‌ها ترانزیت ... رایزنی واعظی برای ترانزیت ترافیک اینترنت از شرق به غرب | فردا ... vista.ir/.../رایزنی-واعظی-برای-ترانزیت-ترافیک-اینترنت-از-شرق-به-غرب‎Cachedوزیر ارتباطات گفت: تأکید ایران در همایش ایران کانکت 2016 باز شدن افق‌های تازه در ترافیک شرق به غرب است تا پس از رفع تحریم‌ها ترانزیت اینترنت از مسیر ...