مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانیضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ

[ad_1]

خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریده‌اند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع کردن فبلت خود اقدام کنند.


مشکل اساسی نوت 7 از کجا اسـت؟

ظاهراً باتری‌های ساخت کمپانی SDI کره که زیرمجموعه سامسونگ در این کشور محسوب می‌شود، مشکل اصلی توصیف‌شده اسـت.

گفته می‌شود 70 درصد از باتری‌های نوت 7 را این کمپانی تهیه‌کرده و سامسونگ ضمن اعلام ضرر یک میلیارد دلاری (Koh Dong Jin از مدیران ارشد سامسونگ) و کاهش 7 میلیارد دلاری ارزش سهامش به دنبال این خبر، فروش جهانی این فبلت را تا اطلاع ثانوی متوقف کرده اسـت.

جالب اینجاست که 30 درصد بقیه باتری‌های نوت 7 را کمپانی کره‌ای Amperex Technology تولید کرده اسـت که این شرکت زیرمجموعه TDK ژاپن بوده و این باتری‌ها برای کاربران چینی در چین عرضه‌شده و ظاهراً گزارشی مبنی بر انفجار گوشی حین شارژ دریافت نشده و به همین خاطر برنامه تعویض گوشی در چین اجرا نمی‌شود.

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط


6 سپتامبر 2016 ... به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشیهای نوت 7 سامسونگ، کمپانی کرهای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، از کاربران ایرانی خواست ...خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریدهاند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع کردن فبلت خود اقدام کنند.n خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریدهاند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع کردن فبلت خود اقدام کنند.6 سپتامبر 2016 ... خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریدهاند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع کردن ...6 سپتامبر 2016 ... خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریده اند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع کردن ...فناوری اطلاعات > سخت افزار - به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشیهای نوت 7 سامسونگ، کمپانی کرهای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، از کاربران ایرانی ...3 سپتامبر 2016 ... به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریدهاند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع ...6 سپتامبر 2016 ... به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشیهای نوت 7 سامسونگ، کمپانی کرهای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، از کاربران ایرانی خواست ...6 سپتامبر 2016 ... r r r تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگr r r فناوری اطلاعات > سخت افزار - به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشیهای ...به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشیهای نوت 7 سامسونگ، کمپانی کرهای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، از کاربران ایرانی خواست نسبت به برنامه ...


کلماتی برای این موضوع

تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانیضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ



لینک منبع :تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانیضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ

تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ www.khabaronline.ir/detail/576262/ict/hardware‎Cached6 سپتامبر 2016 ... به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشی‌های نوت 7 سامسونگ، کمپانی کره‌ای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، از کاربران ایرانی خواست ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی - ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ www.3neshaneh.com/.../تعویض+نوت۷+برای+مشتریان+ایرانی+-+ضرر+۱میلیارد+دلاری+سامسونگ به گزارش خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریده‌اند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع کردن فبلت خود ... الف - تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی/ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ alef.ir/vdcbg9bfgrhbwap.uiur.html?389400‎Cached6 سپتامبر 2016 ... به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشی‌های نوت 7 سامسونگ، کمپانی کره‌ای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، از کاربران ایرانی خواست ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی/ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ tnews.ir/news/8ada70018107.html 6 سپتامبر 2016 ... خبرآنلاین، سامسونگ ایران از مشتریانی که گلکسی نوت 7 خریده اند خواست تا با مراجعه به مراکز رسمی نسبت به تعویض گوشی و یا مرجوع کردن ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ file.pawish.com/.../NewsDetails.aspx?...تعویض-نوت۷-برای-مشتریان-ایرانی-/-ضرر-۱میلیارد-دلاری-سامسونگ- فروشگاه اینترنتی پاویش | به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشی‌های نوت 7 سامسونگ ، کمپانی کره‌ای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، از کاربران ایرانی ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ ... 4min.tk/تعویض-نوت۷-برای-مشتریان-ایرانی-ضرر-۱می/‎Cached6 سپتامبر 2016 ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ. ترجمه کلمات از فارسی به انگلیسی , مترجم جملات انگلیسی به فارسی مترجم متن ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ https://onvansho.ir/.../تعویض-نوت۷-برای-مشتریان-ایرانی-ضرر-۱میلیارد-دلاری-سامسونگ.html تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ. به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشی‌های نوت 7 سامسونگ کمپانی کره‌ای ضمن به تعلیق . تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی/ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ ... mofidestan.ir/تعویض-نوت۷-برای-مشتریان-ایرانیضرر-۱می/‎Cached6 سپتامبر 2016 ... r r r تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگr r r فناوری اطلاعات > سخت افزار – به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشیهای … تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری شرکت ... - سرزه www.serze.com/تعویض-نوت۷-برای-مشتریان-ایرانی-1729180/‎Cached6 سپتامبر 2016 ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ دشوار افزار - در پی وقوع انفجار در بعضی گوشی‌های نوت 7 شرکت سامسونگ، ... تعویض نوت۷ برای مشتریان ایرانی / ضرر ۱میلیارد دلاری سامسونگ tasna.ir/.../تعویض-نوت۷-برای-مشتریان-ایرانی-ضرر-۱میلیارد-دلاری-سامسونگ.html‎Cached6 سپتامبر 2016 ... فناوری اطلاعات > سخت افزار - به دنبال وقوع انفجار در برخی گوشی‌های نوت 7 سامسونگ، کمپانی کره‌ای ضمن به تعلیق درآوردن فروش این فبلت در جهان، ...