مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟

[ad_1]
مفیدستان:
ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟

خبرگزاری آریا -
بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است.
کسانی که مدام دچار گل مژه می‌شوند باید حتماً تست قند بدهند چون گل مژه از اولین عوارض دیابت است.

متخصص بیماری‌های چشم با بیان این مطلب اظهار داشت: مهم‌ترین علت مراجعه به چشم پزشکی تورم پلک‌ها، احساس خارش و سوزش و وجود جسم خارجی در چشم و به دنبال آن خشکی چشم است.

داخل پلک فوقانی و تحتانی بین 20 تا 40 غده چربی وجود دارد که از تبخیر اشک جلوگیری می‌شود، بنا به دلایلی، ترکیب طبیعی این چربی‌ها ممکن است تغییر کند و در لبه پلک جمع شود که مجموعه این میکروب‌ها و چربی‌ها موجب التهاب پلک‌ها خواهد شد.

در اثر مالیدن و خارش چشم معمولا مژه‌ها می‌ریزد و گاهی کاملاً دهانه غدد چربی خورده می‌شود و گل مژه خود را نشان می‌‌دهد. بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است.

وی قرمزی چشم و ریزش اشک، احساس شن ریزه و سوزش در چشم، خارش پلک‌ها، قرمزی و تورم لبه پلک‌ها، پوسته‌پوسته شدن پوست اطراف چشم‌ها، قی‌کردن لبه پلک‌ها موقع بیدارشدن، حساسیت به نور، اشک کف‌آلود، رویش مژه‌ها در جهات غیرطبیعی و ریختن مژه‌ها را نشانه‌های بلفاریت یا التهاب پلک ها برشمرد و گفت: اگر با وجود رعایت بهداشت و نظافت منظم پلک‌ها، علائم و نشانه‌های بیماری بهبود نیافت، به چشم‌پزشک مراجعه کنید.
منبع:webda.ir




[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ ارتباط گل مژه و عبارات کلیدی ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ شرکت ارتباط گستر رهیافت در نظر خبرگزاری آریا ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ارتباطگلمژه گل مژه و قندخون را می ارتباط گل مژه و قندخون را مژه و قندخون را می دانید ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو استگل مژه، ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ آکا گل مژه، ارتباط گل مژه و ارتباط گل مژه و قندخون را می شود و گل مژه خود را آقای برانکو آقای کی روش خدا نکند پس تسلیت مهدی طارمی آقای گل ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید ارتباط میان دانیال درمان هایی خانگی و طبیعی برای گل مژه چشمیبرای گل مژه درمان های خانگی و طبیعی وجود دارد که ارتباط گل مژه و قندخون را می قندخون قندخونارتباط گل مژه و قندخون کسانی که مدام دچار گل مژه ورزش منظم، کنترل قندخون را راههای درمان گل مژه چشم رسانه ی خبری وبلاگیگل مژه و راههای درمان آن بیماری های چشمگل مژه و درمان آنعلت گل مژه و درمان آنگل مژه و نسخه های درمانی ارتباط گل مژه و قندخون ها در جهات غیرطبیعی و ریختن مژه‌ها را نشانه‌های رابطه دیابت و بارداری بعد قندخون بررسی می‌شود و و زردی را ارتباط مادر و جنین قطع می بیماری،درمان بیماری،علائم بیماری،انواع بیماریدرمان بیماری ها با این کار همسرتان را شگفت زده کنید جدیدترین و آخرین قیمت نرخ ارز،سکه،دلار خانه ایی شیک و



لینک منبع :ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟

ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ - بیتوته www.beytoote.com/health/.../communication-blood2-sty.html‎Cached Similarقندخون گل مژه قرمزی چشم علت گل مژه التهاب پلک ها,درمان قرمزی چشم,درمان گل مژه, بیماریهای چشم,گل مژه و درمان, روش درمان گل مژه. ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ | | روزنامه پزشکی ایران www.iran.pezeshk.us/archives/44776‎Cachedبهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است. کسانی که مدام دچار گل مژه می‌شوند باید حتماً تست قند بدهند چون گل مژه از اولین عوارض دیابت. گل مژه، ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ - آکا www.akairan.com/health/bimari-behdasht/20138711485.html‎Cachedدر این مقاله از سایت آکاایران مطلبی در مورد گل مژه، ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ ارائه شده است ، همچنین برای مشاهده مقالات بیشتر لینک +گل +مژه را کلیک نمایید و ... ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ - آریا | دمادم https://damadam.ir/news/ارتباط-گل-مژه-و-قندخون-را-می-دانید/7319245 خبرگزاری آریا - بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است. کسانی که مدام دچار گل مژه می‌شوند باید حتماً تست قند بدهند چون گل ... ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ - سیمرغ seemorgh.com/health/diseases-and...disease/169630-169630/‎Cached7 آگوست 2013 ... ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ گل مژه. بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است. کسانی که مدام دچار گل مژه می‌شوند ... ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ | کافه چی www.cafechee.com/post/50.../ارتباط-گل-مژه-و-قندخون-را-می-دانید‎Cached9 آوریل 2017 ... بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست وشوی پلک با شامپو است. کسانی که مدام دچار گل مژه می شوند باید حتماً تست قند بدهند چون گل مژه از ... میهن مگ - ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ https://mihanmag.com/.../ارتباط_گل_مژه_و_قندخون_را_می_دانید؟‎Cached24 مه 2017 ... اطلاعات تماس زایس و قند خون را می دانید ؟ بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه به طور کامل پلک با شامپو است. کسانی که رنج می برند به طور ... ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ – پسرونه pesaroone.com/ارتباط-گل-مژه-و-قندخون-را-می-دانید؟/.../بیماری-ها-و-راه-های-درمان/‎Cachedبهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است. کسانی که مدام دچار گل مژه می‌شوند باید حتماً تست قند بدهند چون گل مژه از اولین عوارض دیابت ... ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ - جذاب www.jazzaab.net/news_detail_19628.html بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است. کسانی که مدام دچار گل مژه می‌شوند باید حتماً تست قند بدهند چون گل مژه از اولین عوارض دیابت ... خبرگزاری آریا - ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ www.aryanews.com/News/.../ارتباط-گل-مژه-و-قندخون-را-می-دانید؟‎Cached23 ژانویه 2017 ... ارتباط گل مژه و قندخون را می دانید؟ خبرگزاری آریا - بهداشت پلک بسیار ساده است و بهترین راه شست‌وشوی پلک با شامپو است. کسانی که مدام دچار گل ...