مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

مجله مطالب خواندنی

سبک زندگی، روانشناسی، سلامت،فناوری و ....

شرایط فروش رنو سیمبل و مشخصات فنی آن

[ad_1]
مفیدستان:
شرایط فروش رنو سیمبل و مشخصات فنی آن

قیمت رنو سیمبل در بازار ایران

 

رنو سیمبل ماشین جدید شرکت مگان میباشد که به تازگی وارد ایران شده است جهت جزئیات بیشتر ادامه مطلب را از سایت تالاب بخوانید.

 

رنو سیمبل نوعی خودروی وارداتی اروپایی می باشد رنو سیمبل در فرانسه ساخته شده است و در نوروز 96 شرایط فروش این خودرو در ایران  اعلام شد نماینده فروش خودرو رنو سیمبل شرکت نگین خودرو می باشد که شرایط فروش را برای متقاضیانش به شرح زیر اعلام کرده است اگر دوست دارید خودرو رنو سیمبل را خریداری نمایید در ادامه با مشخصات فنی و شرایط فروشرنو سیمبل آشنا خواهید شد.

 

نماینده رنو فرانسه در ایران، شرایط فروش ویژه خود در جشنواره نوروزی را اعلام کرد که علاقه‌مندان می‌توانند با پیش‌پرداخت‌های مختلف و با شرایط متنوع، برای خرید رنو سیمبل اقدام کنند.

 

بر اساس بخشنامه جدید نگین خودرو، در جشنواره نوروزی رنو علاقمندان به خرید رنو سیمبل می‌توانند با پیش‌پرداخت متنوع، از ۱۰ میلیون تومان به بالا این خودرو اروپایی را خریداری کنند.

 

این شرکت همچنین برای نخستین بار، شرایط فروش خود را به شکل منعطف برقرار کرده به این معنی که خریدار می‌تواند میزان پیش‌پرداخت، مبلغ اقساط و مدت‌زمان آن را به دلخواه خود تنظیم کند. در این طرح که با شعار «پرداخت به سلیقه شما» از سوی نگین خودرو معرفی شده است، علاوه بر شرایط متنوع فروش نقدی و اقساطی محصولات رنو، خریدار نیز می‌تواند شرایط موردنظر خود را به نگین خودرو اعلام کند تا بر اساس میزان پیش‌پرداخت اعلام شده از سوی خریدار، تعداد و مبلغ اقساط مشخص شود.

 

بر اساس شرایط اعلام شده از سوی نگین خودرو، رنو سیمبل هم‌اکنون در سه تیپ PE، SE و LE در مدل‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به فروش می‌رسد که در این میان پیشنهاد ویژه نگین خودرو، مدل‌های PE است که به‌عنوان هدیه ویژه نگین خودرو به همراه آن‌ها مانیتور و نویگیشن نیز عرضه می‌شود.

 

قیمت این خودرو ۷۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و خریداران می‌توانند با سه پیش‌پرداخت ۱۰، ۱۷.۴ و ۲۷.۳ میلیون تومانی نسبت به خرید آن اقدام کنند. اقساط این خودرو در بازه زمانی ۱۲ تا ۳۶ ماهه پرداخت خواهد شد و تحویل خودروها با توجه به شرایط خرید بین ۱۵ تا ۶۰ روز خواهد بود.

شرایط فروش رنو سیمبل و مشخصات فنی آن

 

مشخصات فنی رنو سیمبل

علاوه بر تیپ PE، نگین خودرو برای دو تیپ SE و LE نیز شرایط فروش متنوعی را در نظر گرفته است که شامل وام ۴۰ و ۴۵ میلیون تومانی و هدایایی ازجمله مانیتور و نویگیشن است. این دو تیپ بسته به شرایط پرداخت، با تحولی ۱۰ تا ۶۰ روزه ارائه شده‌اند و به این ترتیب خریداران این خودرو می‌توانند سال جدید را با یک برند اروپایی آغاز کنند.

 

تمامی خودروهای نگین خودرو با گارانتی ۵ ساله یا ۱۵۰ هزار کیلومتری عرضه می‌شوند و با توجه به شبکه خدمات پس از فروش گسترده نگین خودرو، خریداران از این نظر دچار مشکل نخواهند شد.

 

رنو سیمبل با طول ۴۳۴۸ میلی‌متر خودروی جاداری است و از این نظر به‌خوبی می‌تواند نیازهای یک خانواده را برآورده کند. این خودرو از موتوری باقدرت ۱۰۵ اسب بخار بهره می‌برد و نیروی آن از طریق گیربکس اتوماتیک به محور جلو می‌رسد. طراحی این خودرو در داخل و خارج به‌گونه‌ای است که آن را به خودروهایی در کلاس بالاتر نزدیک می‌کند، ضمن آنکه نشان رنو بر پیشانی سیمبل، اصالت اروپایی آن را نشان می‌دهد.

 

شرایط فروش رنو سیمبل و مشخصات فنی آن

 

جهت کسب اطلاع از شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری نگین خودرو می‌توانید به وبسایت این شرکت مراجعه کنید.

 

 


[ad_2]
لینک منبع
بازنشر: مفیدستان

عبارات مرتبط با این موضوع

آغاز فروش رنو سیمبل در ایران قیمت و مشخصات …آخرین اخبارخودروی رنو سیمبل عصر شنبه در نمایندگی تهران این خودروساز فرانسوی رونمایی شدعصر خودرو تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید …مدیر عامل خاورمیانه رنو خبر داد تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرورنو تالیسمان تلیسمان در ایران عکس قیمت و مشخصات فنیبازارجمشید حسینی برنامه فروش این محصول تا پایان سال یک هزار دستگاه است که قیمت آن از بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو …جهت دریافت پیامک رایگان آخرین اطلاعیه های فروش و اخبار مهم صنعت خودرو عضو شودفروش اقساطی خودرو – وارنا خودروشما می توانید از شرایط فروش اقساطی خودرو با تحویل فوری و یک ساعته استفاده کنید و با شرایط فروش فوق العاد خودرهای شرکت مدیران خودرومدیرانخودروعلاقه مندان به کسب اطلاعات در خصوص شرایط فروش فوق العاده شرکت مدیران خودرو روی لینک مشخصات و تصاویر کامل پارس خودرو مگان نام مگان نام انگلیسی کارخانه مونتاژ کننده پارس خودرو مشخصات کلی موتور پژو پارس مشخصات فنیپژوپارسکلیه اطلاعات، مشخصات و تجهیزات ذکر یا نمایش داده شده در این پایگاه اینترنتی در خصوص خرید خودرو فروش خودروخرید و فروش انواع خودروهای صفر و کارکرده خرید و فروش ماشین آگهی رایگان خودرو خرید اروند پلاک قیمت روز خودرو اخبار خودروشرایط فروش پژو پارس بخریم یا سمند سورن با موتور ؟ چند وقتی است که قصد خرید خودرویی با قیمتی آغاز فروش رنو سیمبل در ایران قیمت و مشخصات ساتین آخرین اخبار خودروی رنو سیمبل عصر شنبه در نمایندگی تهران این خودروساز فرانسوی رونمایی شد تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو مدیر عامل خاورمیانه رنو خبر داد تولید رنو سیمبل در سایپا و رنو کوئید در ایران‌خودرو بانک اطلاعات خودرو قیمت خودرو اطلاعات فنی خودرو جهت دریافت پیامک رایگان آخرین اطلاعیه های فروش و اخبار مهم صنعت خودرو عضو شود رنو تالیسمان تلیسمان در ایران عکس قیمت و مشخصات فنی بازار جمشید حسینی برنامه فروش این محصول تا پایان سال یک هزار دستگاه است که قیمت آن از ۱۶۵میلیون شرایط فروش فوق العاد خودرهای شرکت مدیران خودرو مدیرانخودرو علاقه مندان به کسب اطلاعات در خصوص شرایط فروش فوق العاده شرکت مدیران خودرو روی لینک های زیر بررسی ماشین کیا ریو و قیمت آن اروند پلاکاروند پلاک کیاریو سلام من یک ریو ۱۴۰۰ مدل ۲۰۱۶ یکماهه تحویل گرفتم ماشین نرم و خوبی هست مصرف پایینی داره و قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، تویوتا، پارس قیمت اتومبیل ها و خودروهای شرکت های هیوندای، تویوتا، پارس خودرو، سایپا و ایران خودرو در خودروی مرسدس بنز کلاس چه ویژگیهایی دارد؟تصاویر اگر تنها یک خودرو وجود داشته باشد که نشان دهد یک خودروساز از کجا آمده و در کجا قرار دارد، آن عصر خودرو جزئیات نهایی قرارداد رنونیسان با ایران از سوی وزیر صنعت در گفت و گو با «عصر خودرو» اعلام شد جزئیات نهایی قرارداد رنونیسان با ایران قیمت خودرو صفر خرید فروش خودرو قیمت خودرو دقیق ترین مرجع قیمت خودرو در ایران که روزانه آپدیت می شود



لینک منبع :شرایط فروش رنو سیمبل و مشخصات فنی آن

شرایط فروش رنو سیمبل و مشخصات فنی آن - تالاب www.talab.org/.../شرایط-فروش-رنو-سیمبل-مشخصات-فنی.html‎Cachedقیمت رنو سیمبل در بازار ایران رنو سیمبل ماشین جدید شرکت مگان میباشد که به تازگی وارد ایران شده است جهت جزئیات بیشتر ادامه مطلب را از سای. شرایط فروش رنو سیمبل توسط نگین خودرو + مشخصات فنی - کاربلد carbalad.com/.../شرایط-فروش-رنو-سیمبل-توسط-نگین-خودرو-مشخصات-فنی‎Cached8 جولای 2017 ... شرکت نگین خودرو، فروش رنو سیمبل ۲۰۱۷ را در ایران آغاز کرد. در ادامه به جزئیات قیمت و شرایط فروش این سدان دنده اتوماتیک فرانسوی میپردازیم. رنو سیمبل - خودرو بانک www.khodrobank.com/Cars/رنو/315/رنو-سیمبل‎Cachedمشخصات فنی رنو سیمبل. | مقایسه ... مصرف سوخت ترکیبی, 5.8 لیتر در هر صد کیلومتر ... قیمت بازار کارکرده, از 59 تا 75 میلیون تومان - بروزرسانی در: 1395/9/ 18. مشخصات فنی و عکس های رنو سیمبل + قیمت روز و نظر خریداران | فایندز www.finds.ir/iran-news/Car...technical/Renault-Symbol...re/7115‎Cachedسیمبل در واقع براساس پلتفرم رنو Clio طراحی شده است، نسل سوم رنو سیمبل در سال 2012 و در نمایشگاه خودروی ترکیه رونمایی شد. این خودرو در کشورهای ترکیه ... فروش اقساطی رنو سیمبل - SYBBOL https://forikhodro.com/cars/فروش-اقساطی-رنو-سیمبول/‎Cachedعلاوه بر کارایی بالا قیمت مناسب این خودرو بر محبوبیت این خودرو افزوده است. در ادامه مشخصات فنی و شرایط فروش اقساطی رنو سیمبل را مشاهده خواهید کرد. نگین خودرو، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران www.neginkhodro.com/‎Cached Similarشرکت نگین خودرو نمایندگی انحصاری رنو فرانسه می باشد که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کند. رنو سیمبل 1600 سی‌سی اتوماتیک فول LE - مدل 2016 - : نگین خودرو www.neginkhodro.com/.../سیمبل_سیمبول_Symbol_رنو_نگین_خودرو‎Cached Similarسیمبل، سیمبول، Symbol، رنو، نگین خودرو. رنو سیمبل 1600 سی‌سی اتوماتیک فول LE - مدل 2016. قیمت ... قیمت نقدی 79,900,000 تومان با پیش پرداخت 500,000,000. مشخصات فنی و قیمت رنو سیمبل 2017 + شرایط فروش اقساطی ... www.momtaznews.com/معرفی-رنو-سیمبل-2013/‎Cached Similar12 جولای 2017 ... خودروساز فرانسوی رنو مدل تازه رنو سیمبل را مدرن تر و مجهز تر عرضه نموده است هرچند که ویژگی های طراحی رنو هنوز حفظ شده است. Pardiskhodro|اخبار خودرو،جدیترین اخبار خودروی ایران و جهان www.pardiskhodro.com/news/‎Cachedفروش نقد و اقساطی سیمل و رنو داستر از سوی نگین خودرو. شرکت نگین خودرو شرایط فروش نقدی و اقساطی رنو سیمبل و رنو داستر را اعلام کرد. ... فروش اقساطی ام وی ام .... پردیس خودرو- قیمت خودرو پراید در بازار بسته به مدل و کارکرد تعیین می‌شود. قیمت پراید، 111SE ... خدمات ما. خرید خودرو فروش خودرو قیمت روز خودرو مشخصات فنی خودرو ... سیمبل نامه :تفاوت های رنو سیمبل PE ، SE و LE - پردیس خودرو www.pardiskhodro.com/.../سیمبل-نامه-:تفاوت-های-رنو-سیمبل-PE-،-SE-و-LE‎Cached30 مه 2017 ... در حال حاضر رنو سیمبل در بازارداخلی در سه مدل PE و SE و LE عرضه می گردد که ... برد و مصرف سوخت این خودرو در سیکل ترکیبی برابر با 6.6 لیتر در 100 ... رنو سیمبل SE در حقیقت ،محصول میان قیمت این خودرو می باشد که فرق عمده آن ...